Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Buurkat: niet welkom

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Buurkat: niet welkom

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Hier verdwijnen ze bij bosjes, heb pas een dooie gevonden bij de basisschool vlak voor het uitgaan daar van en ik weet niet hoe lang staan wachten op de dierenambulance met een buurvrouw met een half verbrijzelde kat in een bakje.
Ook zo "verkeers savvy", maar daar heeft poekie zo weinig aan wanneer er expres gas gegeven wordt.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

kooi schreef: Ze worden niet gemaakt in zo'n zevenmijlsmaat als jij hebt..
Ach ja.. altijd overreden worden door een strontkar, nooit door een rijtuig! :wink:
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

dagmar88 schreef:Hier verdwijnen ze bij bosjes, heb pas een dooie gevonden bij de basisschool vlak voor het uitgaan daar van en ik weet niet hoe lang staan wachten op de dierenambulance met een buurvrouw met een half verbrijzelde kat in een bakje.
Ook zo "verkeers savvy", maar daar heeft poekie zo weinig aan wanneer er expres gas gegeven wordt.
Ik denk ook dat het eraan ligt waar je woon,mijn kat liep veel achter in het gemeenteplantsoen en aan de voorkant omij buuf wat eten te krijgen. Zou ik nou de deuruitstappen en razende auto,c voorbij zien komen dan zou ik denk ik ook geen kat nemen. Ik neem er nu ook geen omdat ik vlo niet vertrouw
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

iones schreef:
kooi schreef:Ze worden niet gemaakt in zo'n zevenmijlsmaat als jij hebt..
Ach ja.. altijd overreden worden door een strontkar, nooit door een rijtuig! :wink:
Weten jullie geen creatiever en vermakelijker beledigingen te bedenken om naar elkaar te roepen? Dit leest werkelijk érg saai. Komkom, wees eens wat vileiner en creatiever, dat geeft de wereld kleur :ok:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Miranda schreef:
iones schreef:
kooi schreef:Ze worden niet gemaakt in zo'n zevenmijlsmaat als jij hebt..
Weten jullie geen creatiever en vermakelijker beledigingen te bedenken om naar elkaar te roepen? Dit leest werkelijk érg saai. Komkom, wees eens wat vileiner en creatiever, dat geeft de wereld kleur :ok:
Wat vermakelijk en creatief betreft, ga ik mijn best doen voor jouw brood en spelen.
De andere partij mag voor het vileine aantreden, dat blijft bij mij tussen de oren! :E: :tongue:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”