Iemand hier weleens geweest? Ik heb hem maandagochtend afgehuurd voor Sjon (en Phantom en Elektra)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenspeeltuin
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
Hondenspeeltuin
http://hondenspeeltuinbello.nl/
Iemand hier weleens geweest? Ik heb hem maandagochtend afgehuurd voor Sjon (en Phantom en Elektra)
Sjon kan absoluut niet los en na meerdere oproepjes te hebben gedaan of mensen mss een terrein wisten waar we hem zo nu en dan tegen een vergoeding even konden los laten kwam ik via iemand hier terecht en we mochten het afhuren voor Sjon zodat hij lekker echt los kan zonder lange lijn achter zich aan
Ben zo benieuwd of hij het wat gaat vinden dan is het voor herhalingen vatbaar 
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Hondenspeeltuin
Wat leuk zeg dat je het ook af kan huren, veel plezier alvast!
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Super, ben benieuwd!
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Wat geweldig zeg, ben benieuwd hoe het maandag is bevallen 
- Maltezers
- Zeer actief
Naar welke ga je naar Rott. Noord of naar Hoogvliet???? In Rotterdam is het betaald parkeren en best duur ook.
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Wat leuk dat je dat privé mag huren!
Diem kan ook niet los (jagen) en niet goed met andere reuen dus hij loopt altijd aan de lange lijn. Sinds een tijdje mag hij bij een half uur privé trainen in een grote (binnen) paardenbak na de reguliere cursusgroep. En een lol dat hij heeft! Trainen doen we tussen het rennen door
Tis maar een half uur per week maar toch is het idd heerlijk je hond zien rennen zonder lange lijn!
Diem kan ook niet los (jagen) en niet goed met andere reuen dus hij loopt altijd aan de lange lijn. Sinds een tijdje mag hij bij een half uur privé trainen in een grote (binnen) paardenbak na de reguliere cursusgroep. En een lol dat hij heeft! Trainen doen we tussen het rennen door
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Wat leuk dat dat kan met die speeltuin!
En Diem geniet ook echt van het loslopen he! Heerlijk om te zien!
En Diem geniet ook echt van het loslopen he! Heerlijk om te zien!

- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Wat leuk, veel plezier maandag!
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Wat leuk!
Veel plezier gewenst vast
Veel plezier gewenst vast
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
die in hoogvliet bestaat niet meerMaltezers schreef:Naar welke ga je naar Rott. Noord of naar Hoogvliet???? In Rotterdam is het betaald parkeren en best duur ook.
-
Brigitte
- Zeer actief
Bij de speeltuin hebben ze zelf een paar parkeerplaatsen en al moet ik 20 euro betalen als Sjon daar lekker ff kan rauzen vind ik het primaMaltezers schreef:Naar welke ga je naar Rott. Noord of naar Hoogvliet???? In Rotterdam is het betaald parkeren en best duur ook.
Laatst gewijzigd door Brigitte op 24 nov 2013 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Brigitte
- Zeer actief
Oh leuk is dat he, ik gun Sjon ook zo ff dat echt gek kunnen doen en echt ff rennen en rauzen ik merk dat hij dat echt nodig heeft. Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets wat ik zou kunnen huren als is het maar 1x in de zoveel tijd maar zolang we hier terrecht kunnen is het ook goedpioenroos schreef:Wat leuk dat je dat privé mag huren!
Diem kan ook niet los (jagen) en niet goed met andere reuen dus hij loopt altijd aan de lange lijn. Sinds een tijdje mag hij bij een half uur privé trainen in een grote (binnen) paardenbak na de reguliere cursusgroep. En een lol dat hij heeft! Trainen doen we tussen het rennen door![]()
Tis maar een half uur per week maar toch is het idd heerlijk je hond zien rennen zonder lange lijn!
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nooit geweest, maar wat gaaf dat je daar naartoe gaat met Sjon (plus aanhang)! Hopelijk is het voor herhaling vatbaar, maar dat kan bijna niet anders toch?!
We verwachten natuurlijk wel heel veel foto's (en filmpjes?) maandag, dat snap je wel hè
.
We verwachten natuurlijk wel heel veel foto's (en filmpjes?) maandag, dat snap je wel hè
- Nena_
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakken
Leuk! Veel Plezier!

Diesel | Rotweiler x Dobermann x Bordercollie x Boerenfox
Puck | Rotweiler x Labrador x Beauceron
-
Brigitte
- Zeer actief
Nou, Sjon is heel snel ergens op uitgekeken en dan gaat hij proberen uit te breken dat is nu ook het probleem bij het terrein waar we eerst altijd liepen hij gaat nu gelijk proberen de hekken over te komen dus kan daar ook niet meer zonder lijn losZamunda schreef:Nooit geweest, maar wat gaaf dat je daar naartoe gaat met Sjon (plus aanhang)! Hopelijk is het voor herhaling vatbaar, maar dat kan bijna niet anders toch?!
We verwachten natuurlijk wel heel veel foto's (en filmpjes?) maandag, dat snap je wel hè![]()
.
- Arubandog
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bandog
- Aantal honden: 1
Das gaaf zeg, echt heel vervelend als je een hond hebt die niet los kan omdat er geen geschikte plek in de buurt is, Mooie rassen heb je, welk ras is Sjon?
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh, wat balen dat hij zo snel uitgekeken is en dan weg probeert te komen! Nou, hopelijk vindt hij het morgen in ieder geval leuk genoegBrigitte schreef:Nou, Sjon is heel snel ergens op uitgekeken en dan gaat hij proberen uit te breken dat is nu ook het probleem bij het terrein waar we eerst altijd liepen hij gaat nu gelijk proberen de hekken over te komen dus kan daar ook niet meer zonder lijn losZamunda schreef:Nooit geweest, maar wat gaaf dat je daar naartoe gaat met Sjon (plus aanhang)! Hopelijk is het voor herhaling vatbaar, maar dat kan bijna niet anders toch?!
We verwachten natuurlijk wel heel veel foto's (en filmpjes?) maandag, dat snap je wel hè![]()
.
aangezien er bij de speeltuin van alles voor ze te doen is hoop ik dat hij zich daar wel zal vermaken zonder alleen maar proberen weg te komen. Phantom en Elektra gaan ook mee maar die interreseren hem na 5 minuten ook niet meer hoor
maar ja het is het proberen waard niet waar. Hopelijk hebben we ook een beetje goed weer.
Het is niet de meest uitdagende omgeving, maar wellicht kun je ook af en toe een binnenbak (van een manege) afhuren?
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, dat had ik ook gezien haha. Tijdens openingstijden is voor ons ook geen optie, ik zag op het filmpje al weer een onwijs rijerige Jack Russel nou daar krijg ik dan al weer de kriebels vantwinkeltje schreef:Ik heb het bij tv west gezien echt leuk
-
ingrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooiker.
- Aantal honden: 1
Wat een gaaf idee.
Hoop dat Sjon het leuk vindt morgen.
Hoop dat Sjon het leuk vindt morgen.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, en dat maakt het ook weer zo moelijk, hij vindt gewoon niets leuk hij wil alleen maar lopen lopen en lopen. Naast de fiets bv vind hij helemaal geweldig en hij kan zo ook wel een dot energie kwijt maar ja zo af en toe eens echt gek doen is natuurlijk ook wel erg leuk. Er is in die speeltuin ook van alles voor ze te doen dus hopelijk kan ik hem ff bezig houden en zijn aandacht erbij houden haha.Zamunda schreef: Oh, wat balen dat hij zo snel uitgekeken is en dan weg probeert te komen! Nou, hopelijk vindt hij het morgen in ieder geval leuk genoeg.
Het is niet de meest uitdagende omgeving, maar wellicht kun je ook af en toe een binnenbak (van een manege) afhuren?
En ja manege is op zich ook wel een idee ja. Ik ben nu ook aan het kijken bij gewoon een bedrijventerrein wat 's avonds afgesloten is.
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Een paardenbak is mss wel veilig maar voor Sjon na een tijdje wellicht ook te saai? Voor Diem staan er nog wat behendigheidsspullen dus daar probeer ik z'n aandacht mee vast te houden. Diem vindt dat toch ook leuk gelukkig om wat oefeningen te doen.
En tussendoor Mies op stang jagen en de schapendoezen van de trainster pesten is ook wel leuk
Een bedrijventerrein ofzo heb ik ook altijd aan gedacht maar nooit wat gevonden. Vaak is het toegangshek redelijk hoog van de grond. En zeker omdat het stikt van nijntjes op industrieterreinen ben ik bang dat het dan toch na een tijdje uitdraait op 'Hoe kan ik hier wegkomen'.
Afgelopen zomervakantie heb ik hem 's avonds een paar keer losgelaten op een schoolplein van een middelbare school. Groot terrein met stevig hekwerk. 1 poort sloot niet helemaal en zo kon ik erop. Riem om die poort dicht te houden en gaan met die banaan
Maar, het vrij rennen was eigenlijk maar een paar keer leuk
Bal is ook maar 3 keer gooien leuk, daarna ging hij bij poort staan. Of we verder gingen lopen want dit kende hij nu wel 
En tussendoor Mies op stang jagen en de schapendoezen van de trainster pesten is ook wel leuk
Een bedrijventerrein ofzo heb ik ook altijd aan gedacht maar nooit wat gevonden. Vaak is het toegangshek redelijk hoog van de grond. En zeker omdat het stikt van nijntjes op industrieterreinen ben ik bang dat het dan toch na een tijdje uitdraait op 'Hoe kan ik hier wegkomen'.
Afgelopen zomervakantie heb ik hem 's avonds een paar keer losgelaten op een schoolplein van een middelbare school. Groot terrein met stevig hekwerk. 1 poort sloot niet helemaal en zo kon ik erop. Riem om die poort dicht te houden en gaan met die banaan
Maar, het vrij rennen was eigenlijk maar een paar keer leuk
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Heb je wel eens bij IPO of KNPV verenigingen gekeken? Die hebben vaak afgesloten terreinen met dus ook wat objecten. Daar kan je misschien wel tegen een gering bedrag terecht. Als je er wel rekening mee houdt dat poepen op t veld een no go is en overal tegen aan piesen ook niet.
-
Brigitte
- Zeer actief
Nou dan houd het al op want Sjon pist nl overal tegen tot er niks meer uit komtHippo schreef:Heb je wel eens bij IPO of KNPV verenigingen gekeken? Die hebben vaak afgesloten terreinen met dus ook wat objecten. Daar kan je misschien wel tegen een gering bedrag terecht. Als je er wel rekening mee houdt dat poepen op t veld een no go is en overal tegen aan piesen ook niet.