Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenspeeltuin

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Hondenspeeltuin

Ongelezen bericht door Brigitte »

http://hondenspeeltuinbello.nl/

Iemand hier weleens geweest? Ik heb hem maandagochtend afgehuurd voor Sjon (en Phantom en Elektra) :D Sjon kan absoluut niet los en na meerdere oproepjes te hebben gedaan of mensen mss een terrein wisten waar we hem zo nu en dan tegen een vergoeding even konden los laten kwam ik via iemand hier terecht en we mochten het afhuren voor Sjon zodat hij lekker echt los kan zonder lange lijn achter zich aan :cheer: Ben zo benieuwd of hij het wat gaat vinden dan is het voor herhalingen vatbaar :D
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Hondenspeeltuin

Ongelezen bericht door runninggirl »

Wat leuk zeg dat je het ook af kan huren, veel plezier alvast!
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Super, ben benieuwd!
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Wat geweldig zeg, ben benieuwd hoe het maandag is bevallen :cheer:
Maltezers
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

Naar welke ga je naar Rott. Noord of naar Hoogvliet???? In Rotterdam is het betaald parkeren en best duur ook.
AfbeeldingGroetjes Yvonne.
"Kennis is macht, karakter is meer"
Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Wat leuk dat je dat privé mag huren!
Diem kan ook niet los (jagen) en niet goed met andere reuen dus hij loopt altijd aan de lange lijn. Sinds een tijdje mag hij bij een half uur privé trainen in een grote (binnen) paardenbak na de reguliere cursusgroep. En een lol dat hij heeft! Trainen doen we tussen het rennen door :mrgreen: :cheer: Tis maar een half uur per week maar toch is het idd heerlijk je hond zien rennen zonder lange lijn!
Afbeelding
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Wat leuk dat dat kan met die speeltuin!

En Diem geniet ook echt van het loslopen he! Heerlijk om te zien! :E:
Afbeelding
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Melissa »

Wat mooi dat dit kan zeg! Heel veel plezier alvast en geniet ervan!
Afbeelding
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

Wat leuk, veel plezier maandag!
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Wat leuk!
Veel plezier gewenst vast :ok:
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door bellabeest »

Maltezers schreef:Naar welke ga je naar Rott. Noord of naar Hoogvliet???? In Rotterdam is het betaald parkeren en best duur ook.
die in hoogvliet bestaat niet meer
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Maltezers schreef:Naar welke ga je naar Rott. Noord of naar Hoogvliet???? In Rotterdam is het betaald parkeren en best duur ook.
Bij de speeltuin hebben ze zelf een paar parkeerplaatsen en al moet ik 20 euro betalen als Sjon daar lekker ff kan rauzen vind ik het prima :wink:
Laatst gewijzigd door Brigitte op 24 nov 2013 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Brigitte
Zeer actief

pioenroos schreef:Wat leuk dat je dat privé mag huren!
Diem kan ook niet los (jagen) en niet goed met andere reuen dus hij loopt altijd aan de lange lijn. Sinds een tijdje mag hij bij een half uur privé trainen in een grote (binnen) paardenbak na de reguliere cursusgroep. En een lol dat hij heeft! Trainen doen we tussen het rennen door :mrgreen: :cheer: Tis maar een half uur per week maar toch is het idd heerlijk je hond zien rennen zonder lange lijn!
Oh leuk is dat he, ik gun Sjon ook zo ff dat echt gek kunnen doen en echt ff rennen en rauzen ik merk dat hij dat echt nodig heeft. Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets wat ik zou kunnen huren als is het maar 1x in de zoveel tijd maar zolang we hier terrecht kunnen is het ook goed :D
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Nooit geweest, maar wat gaaf dat je daar naartoe gaat met Sjon (plus aanhang)! Hopelijk is het voor herhaling vatbaar, maar dat kan bijna niet anders toch?!

We verwachten natuurlijk wel heel veel foto's (en filmpjes?) maandag, dat snap je wel hè :hmmm: :engel: .
Nena_
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Vuilnisbakken

Ongelezen bericht door Nena_ »

Leuk! Veel Plezier!
Afbeelding
Diesel | Rotweiler x Dobermann x Bordercollie x Boerenfox
Puck | Rotweiler x Labrador x Beauceron
Brigitte
Zeer actief

Zamunda schreef:Nooit geweest, maar wat gaaf dat je daar naartoe gaat met Sjon (plus aanhang)! Hopelijk is het voor herhaling vatbaar, maar dat kan bijna niet anders toch?!

We verwachten natuurlijk wel heel veel foto's (en filmpjes?) maandag, dat snap je wel hè :hmmm: :engel: .
Nou, Sjon is heel snel ergens op uitgekeken en dan gaat hij proberen uit te breken dat is nu ook het probleem bij het terrein waar we eerst altijd liepen hij gaat nu gelijk proberen de hekken over te komen dus kan daar ook niet meer zonder lijn los :ugh: aangezien er bij de speeltuin van alles voor ze te doen is hoop ik dat hij zich daar wel zal vermaken zonder alleen maar proberen weg te komen. Phantom en Elektra gaan ook mee maar die interreseren hem na 5 minuten ook niet meer hoor :mrgreen: maar ja het is het proberen waard niet waar. Hopelijk hebben we ook een beetje goed weer.
Arubandog
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Bandog
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Arubandog »

Das gaaf zeg, echt heel vervelend als je een hond hebt die niet los kan omdat er geen geschikte plek in de buurt is, Mooie rassen heb je, welk ras is Sjon?
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik heb het bij tv west gezien echt leuk
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Brigitte schreef:
Zamunda schreef:Nooit geweest, maar wat gaaf dat je daar naartoe gaat met Sjon (plus aanhang)! Hopelijk is het voor herhaling vatbaar, maar dat kan bijna niet anders toch?!

Nou, Sjon is heel snel ergens op uitgekeken en dan gaat hij proberen uit te breken dat is nu ook het probleem bij het terrein waar we eerst altijd liepen hij gaat nu gelijk proberen de hekken over te komen dus kan daar ook niet meer zonder lijn los :ugh: aangezien er bij de speeltuin van alles voor ze te doen is hoop ik dat hij zich daar wel zal vermaken zonder alleen maar proberen weg te komen. Phantom en Elektra gaan ook mee maar die interreseren hem na 5 minuten ook niet meer hoor :mrgreen: maar ja het is het proberen waard niet waar. Hopelijk hebben we ook een beetje goed weer.
Oh, wat balen dat hij zo snel uitgekeken is en dan weg probeert te komen! Nou, hopelijk vindt hij het morgen in ieder geval leuk genoeg :ok: .

Het is niet de meest uitdagende omgeving, maar wellicht kun je ook af en toe een binnenbak (van een manege) afhuren?
Brigitte
Zeer actief

Arubandog schreef:Das gaaf zeg, echt heel vervelend als je een hond hebt die niet los kan omdat er geen geschikte plek in de buurt is, Mooie rassen heb je, welk ras is Sjon?
Sjon is een Kangal (Anatolische Herder) :wink:

Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

twinkeltje schreef:Ik heb het bij tv west gezien echt leuk
Ja, dat had ik ook gezien haha. Tijdens openingstijden is voor ons ook geen optie, ik zag op het filmpje al weer een onwijs rijerige Jack Russel nou daar krijg ik dan al weer de kriebels van :devil: :mann: haha maar zo voor alleen de mormels vind ik het wel leuk.
ingrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooiker.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ingrid »

Wat een gaaf idee. :ok:
Hoop dat Sjon het leuk vindt morgen.
Brigitte
Zeer actief

Zamunda schreef: Oh, wat balen dat hij zo snel uitgekeken is en dan weg probeert te komen! Nou, hopelijk vindt hij het morgen in ieder geval leuk genoeg :ok: .

Het is niet de meest uitdagende omgeving, maar wellicht kun je ook af en toe een binnenbak (van een manege) afhuren?
Ja, en dat maakt het ook weer zo moelijk, hij vindt gewoon niets leuk hij wil alleen maar lopen lopen en lopen. Naast de fiets bv vind hij helemaal geweldig en hij kan zo ook wel een dot energie kwijt maar ja zo af en toe eens echt gek doen is natuurlijk ook wel erg leuk. Er is in die speeltuin ook van alles voor ze te doen dus hopelijk kan ik hem ff bezig houden en zijn aandacht erbij houden haha.

En ja manege is op zich ook wel een idee ja. Ik ben nu ook aan het kijken bij gewoon een bedrijventerrein wat 's avonds afgesloten is.
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Een paardenbak is mss wel veilig maar voor Sjon na een tijdje wellicht ook te saai? Voor Diem staan er nog wat behendigheidsspullen dus daar probeer ik z'n aandacht mee vast te houden. Diem vindt dat toch ook leuk gelukkig om wat oefeningen te doen.
En tussendoor Mies op stang jagen en de schapendoezen van de trainster pesten is ook wel leuk :mrgreen: :oeps:

Een bedrijventerrein ofzo heb ik ook altijd aan gedacht maar nooit wat gevonden. Vaak is het toegangshek redelijk hoog van de grond. En zeker omdat het stikt van nijntjes op industrieterreinen ben ik bang dat het dan toch na een tijdje uitdraait op 'Hoe kan ik hier wegkomen'.
Afgelopen zomervakantie heb ik hem 's avonds een paar keer losgelaten op een schoolplein van een middelbare school. Groot terrein met stevig hekwerk. 1 poort sloot niet helemaal en zo kon ik erop. Riem om die poort dicht te houden en gaan met die banaan :wink:
Maar, het vrij rennen was eigenlijk maar een paar keer leuk :19: Bal is ook maar 3 keer gooien leuk, daarna ging hij bij poort staan. Of we verder gingen lopen want dit kende hij nu wel :roll:
Afbeelding
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Heb je wel eens bij IPO of KNPV verenigingen gekeken? Die hebben vaak afgesloten terreinen met dus ook wat objecten. Daar kan je misschien wel tegen een gering bedrag terecht. Als je er wel rekening mee houdt dat poepen op t veld een no go is en overal tegen aan piesen ook niet.
Brigitte
Zeer actief

Hippo schreef:Heb je wel eens bij IPO of KNPV verenigingen gekeken? Die hebben vaak afgesloten terreinen met dus ook wat objecten. Daar kan je misschien wel tegen een gering bedrag terecht. Als je er wel rekening mee houdt dat poepen op t veld een no go is en overal tegen aan piesen ook niet.
Nou dan houd het al op want Sjon pist nl overal tegen tot er niks meer uit komt :mrgreen: bij Bello is dit totaal geen probleem dus dat komt goed uit.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”