Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wandelgebied omgeving Zwolle
Moderator: moderatorteam
Re: wandelgebied omgeving Zwolle
De parkeerplaats van de tonnenbergroute ligt als je het viaduct met de a50 over bent bijna meteen aan de linkerkant.
Als je het viaduct over bent kun je links dus die parkeerplaats op, je kunt ook op dezelfde hoogte naar rechts dan ga je naar het Heerderstrand.
Ik weet niet of op de andere routes de honden ook los mogen, jij wel Nathalie?
Als je het viaduct over bent kun je links dus die parkeerplaats op, je kunt ook op dezelfde hoogte naar rechts dan ga je naar het Heerderstrand.
- pointer
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound - Aantal honden: 2
Hoi,
Als je even googled op hondenlosloopgebied. Dan kun je per provincie de hondenlosloopgebieden zoeken met de exacte locatie, waar je kan parkeren en soms staat er ook nog een leuke wandelroute bij.
Voor regio zwolle zijn ze hier volgens mij allemaal genoemd.
Ik vind het bos bij hellendoorn geweldig, alleen ook daar in het weekend veel mountainbikers.
Als je even googled op hondenlosloopgebied. Dan kun je per provincie de hondenlosloopgebieden zoeken met de exacte locatie, waar je kan parkeren en soms staat er ook nog een leuke wandelroute bij.
Ik vind het bos bij hellendoorn geweldig, alleen ook daar in het weekend veel mountainbikers.
Groetjes Iris
Nee ik heb geen idee,maar volgens mij staan er onder weg wel bordjes waar op staat honden aan de lijn.Frolic schreef:De parkeerplaats van de tonnenbergroute ligt als je het viaduct met de a50 over bent bijna meteen aan de linkerkant.
Maar ik ben daar in geen eeuw meer geweest.

Misschien kun je het VVV in Heerde eens vragen die zouden dat moeten weten.
Ben daar opgegroeid in die omgeving,heb er 21 jaar gewoond.Wel veel gefietst en gewandeld.pointer schreef:Hoi,
Toch gingen wij zelf vroeger met de hond richting Den Ham en daar het bos in.Mijn zus zat vroeger op paardrijden in Den Ham,dan brachten we haar weg en gingen wij een uur het bos in.(mijn vader,moeder,de hond (Duitse Staander kh )en ik)Heerlijk was dat en toen ging de hond gewoon los,ze speerde overal over,onder en tussen.....kon mega hard rennen......en gelukkig heel erg goed luisteren,haha

Zie haar voorbij vliegen hier

- pointer
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound - Aantal honden: 2
Wat een leuke foto's Nathalie. Ik kom zelf uit Nijverdal, dus ik ken de regio. Pablo rent zich helemaal suf daar, is helemaal in zijn element . Het losloopgebied achter het Ravijn is hier favoriet.
Mijn vader woont daar nog en die komt af en toe de hond halen, gaat hij uren met Pablo wandelen.
Mijn vader woont daar nog en die komt af en toe de hond halen, gaat hij uren met Pablo wandelen.
Groetjes Iris
Ik heb ook altijd in Nijverdal gewoond,hahaha.Mijn moeder woont er nog.
Wat een toeval,en nu woon je vlak bij mij.
Wat een toeval,en nu woon je vlak bij mij.
- BorderBlue
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie & Jack Russel
- Aantal honden: 3
Ik wil je best een x oppikken bij station nunspeet.. je hebt hier zandverstuiving in doornspijk, renderklippen in epe, elspeetsche heide in vierhouten.