Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wandelgebied omgeving Zwolle

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Frolic

Re: wandelgebied omgeving Zwolle

Ongelezen bericht door Frolic »

De parkeerplaats van de tonnenbergroute ligt als je het viaduct met de a50 over bent bijna meteen aan de linkerkant.

Als je het viaduct over bent kun je links dus die parkeerplaats op, je kunt ook op dezelfde hoogte naar rechts dan ga je naar het Heerderstrand.

Ik weet niet of op de andere routes de honden ook los mogen, jij wel Nathalie?
pointer
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pointer »

Hoi,

Als je even googled op hondenlosloopgebied. Dan kun je per provincie de hondenlosloopgebieden zoeken met de exacte locatie, waar je kan parkeren en soms staat er ook nog een leuke wandelroute bij.
Voor regio zwolle zijn ze hier volgens mij allemaal genoemd.
Ik vind het bos bij hellendoorn geweldig, alleen ook daar in het weekend veel mountainbikers.
Groetjes Iris
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Frolic schreef:De parkeerplaats van de tonnenbergroute ligt als je het viaduct met de a50 over bent bijna meteen aan de linkerkant.

Als je het viaduct over bent kun je links dus die parkeerplaats op, je kunt ook op dezelfde hoogte naar rechts dan ga je naar het Heerderstrand.

Ik weet niet of op de andere routes de honden ook los mogen, jij wel Nathalie?
Nee ik heb geen idee,maar volgens mij staan er onder weg wel bordjes waar op staat honden aan de lijn.

Maar ik ben daar in geen eeuw meer geweest. :wink:

Misschien kun je het VVV in Heerde eens vragen die zouden dat moeten weten.
nathalie71

pointer schreef:Hoi,

Als je even googled op hondenlosloopgebied. Dan kun je per provincie de hondenlosloopgebieden zoeken met de exacte locatie, waar je kan parkeren en soms staat er ook nog een leuke wandelroute bij.
Voor regio zwolle zijn ze hier volgens mij allemaal genoemd.
Ik vind het bos bij hellendoorn geweldig, alleen ook daar in het weekend veel mountainbikers.
Ben daar opgegroeid in die omgeving,heb er 21 jaar gewoond.Wel veel gefietst en gewandeld.

Toch gingen wij zelf vroeger met de hond richting Den Ham en daar het bos in.Mijn zus zat vroeger op paardrijden in Den Ham,dan brachten we haar weg en gingen wij een uur het bos in.(mijn vader,moeder,de hond (Duitse Staander kh )en ik)Heerlijk was dat en toen ging de hond gewoon los,ze speerde overal over,onder en tussen.....kon mega hard rennen......en gelukkig heel erg goed luisteren,haha

Afbeelding

Afbeelding

Zie haar voorbij vliegen hier :LOL: :LOL:

:I: :I: mijn schattie....

Afbeelding
pointer
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pointer »

Wat een leuke foto's Nathalie. Ik kom zelf uit Nijverdal, dus ik ken de regio. Pablo rent zich helemaal suf daar, is helemaal in zijn element . Het losloopgebied achter het Ravijn is hier favoriet.
Mijn vader woont daar nog en die komt af en toe de hond halen, gaat hij uren met Pablo wandelen.
Groetjes Iris
nathalie71

Ik heb ook altijd in Nijverdal gewoond,hahaha.Mijn moeder woont er nog.
Wat een toeval,en nu woon je vlak bij mij.
BorderBlue
Actief
Mijn ras(sen): Border Collie & Jack Russel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door BorderBlue »

Ik wil je best een x oppikken bij station nunspeet.. je hebt hier zandverstuiving in doornspijk, renderklippen in epe, elspeetsche heide in vierhouten.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”