Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

oh, oh , Den Haag , met je honden .

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: oh, oh , Den Haag , met je honden .

Ongelezen bericht door smoekie »

lieke schreef:
Marion. schreef:
Pakdebal schreef:
gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .
En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.
Ook niet goed: ik noemde haar reacties debiel. Ik sprak haar dus aan op haar gedrag. Niet op haar persoon.
Dus misschien heeft ze wel het IQ van Einstein, alleen gedraagt ze zich er niet naar.
:idea:
lieke schreef:maar je bent niet wijs

:engel:
(kon het niet laten x)
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

smoekie schreef:
Marion. schreef:
Pakdebal schreef:
gonnie schreef:Ik heb niemand hier zien typen dat ze je wat wensen, of je wat aan willen doen.ach, kijk maar wat Lieke schrijft , ik ben weer een " debiel " , om maar een voorbeeld te noemen .
En dan wenst ze je dus niets toe, of wil je wat aandoen.... ze geeft aan wat je bent. Dat is iets anders.
En dat mag? Ok, weet ik dat ook weer :ok:

Onthoud dat even wil je :cheer: Oh, en uiteraard de mods ook :pffff:

Marion, je bent een grote, enorm grote zure bom :klaar: :LOL:
Smoek je doet het toch zelf ook met het najagen van Marion. Zelf ben je nog een potje zuurder dan Marion vind ik

Jezus wat een gezeik, dit is niet eens een rel.

En de vorige rel waar ik in meedeed is weg :jank:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

lieke schreef:
malinois schreef: :80:

** kruipt weer op de stoel **

:H: **bibber**..... eh... Hai Lieke :flower: :schrik:

:F: :F: :F:

Maar je hebt helemaal gelijk :ok:

Als je het maar weet. En als je dan nóg niet luistert, stuur ik Kyra op je af. :hmmm:
Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
smoekie
Zeer actief

Asta schreef:Smoek je doet het toch zelf ook met het najagen van Marion. Zelf ben je nog een potje zuurder dan Marion vind ik

Dat gaat over en weer. Niks nieuws onder de zon :F:

Marion. schreef:Ik vroeg je alleen tot 2x toe wat je dan precies gegeten had, en of je je recept kwijt wil. En o ja, of jij zo consequent bent dat je iedere avond voor jezelf kookt. Vers. Dat zou ik knap vinden, namelijk.
:goeie: :goeie:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door smoekie op 12 nov 2013 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

smoekie schreef: :idea:
lieke schreef:maar je bent niet wijs

:engel:
(kon het niet laten x)
Is dat dan het equivalent van 'debiel'? In mijn woordenboek in ieder geval niet. En zo ja, dan kan je me aangeven voor geestelijke kindermishandeling want het is een vraag die ik ook wel eens aan mijn lieve zoontje heb gesteld als hij weer eens één van zijn minder briljante acties uit had gevoerd.
Afbeelding
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

Lin-C schreef:[Misschien heb je mijn andere reactie niet gelezen maar ik zit al een lange tijd op dit forum en lees meer dan dat ik schrijf. .

ik heb dat gelezen, daarom schrijf ik dat ook " waar kom je ineens vandaan " ?. :denken:

waarom reageer je wel in dit topic TEGEN mij , waarom niet in een ander als je al zo weinig wilt schrijven ?. :denken:

Is het om nog een duit in het zakje te doen , flauw !
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Pakdebal schreef:
Marion. schreef:
Pakdebal schreef:

dus jij vind mij ook een debiel ?.

en MOET ik jou nou nog sertieus antwoord gaan geven ?. :LOL:
Gotsammeeeeeee, met al je enters en puntjes lukt het je ook nog dat ik een quote verkloot. En weer gequote door in elk geval jou en Lieke. Bedanktk!

Ik ben niet eens meer geinteresseerd in wat je vanavond hebt gegeten :pffff:
Asta

smoekie schreef:
Asta schreef:Smoek je doet het toch zelf ook met het najagen van Marion. Zelf ben je nog een potje zuurder dan Marion vind ik

Dat gaat over en weer. Niks nieuws onder de zon :F:

Marion. schreef:Ik vroeg je alleen tot 2x toe wat je dan precies gegeten had, en of je je recept kwijt wil. En o ja, of jij zo consequent bent dat je iedere avond voor jezelf kookt. Vers. Dat zou ik knap vinden, namelijk.
:goeie: :goeie:

Afbeelding
Nou Smoek je veroordeelt graag, maar je beseft wel dat je zelf nog een behoorlijk stukkie triester bezig bent he om maar te kunnen veroordelen. En vooral met het zielige gequoot.
Lin-C
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lin-C »

Pakdebal schreef:
Lin-C schreef:[Misschien heb je mijn andere reactie niet gelezen maar ik zit al een lange tijd op dit forum en lees meer dan dat ik schrijf. .

ik heb dat gelezen, daarom schrijf ik dat ook " waar kom je ineens vandaan " ?. :denken:

waarom reageer je wel in dit topic TEGEN mij , waarom niet in een ander als je al zo weinig wilt schrijven ?. :denken:

Is het om nog een duit in het zakje te doen , flauw !
Haha, SLACHTOFFEROL!
En nee, zo ben ik niet. Ik wil je gewoon vragen wat minder negatief aanwezig te zijn in allerlei topics zodat dit weer een hondenforum kan worden en geen 'Pak de bal forum'.
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

Afbeelding

Ik geef het op. het is schijnbaar toch gewoon te leuk voor vele mensen om er toch ook op door te blijven gaan en het daarmee dus in stand te houden. dahaag. Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Asta schreef: Nou Smoek je veroordeelt graag, maar je beseft wel dat je zelf nog een behoorlijk stukkie triester bezig bent he om maar te kunnen veroordelen. En vooral met het zielige gequoot.
Nu doe je toch precies wat je Smoek verwijt! :LOL:
Hoezo de pot verwijt de ketel?
Pakdebal

Lin-C schreef:[
Haha, SLACHTOFFEROL!
En nee, zo ben ik niet. Ik wil je gewoon vragen wat minder negatief aanwezig te zijn in allerlei topics zodat dit weer een hondenforum kan worden en geen 'Pak de bal forum'.

was nooit een Pakdebal-forum, dat maken er maar een handje vol van , misschien maar 3 of 4 , die eindeloos willen drammen . !
smoekie
Zeer actief

Asta schreef:Nou Smoek je veroordeelt graag, maar je beseft wel dat je zelf nog een behoorlijk stukkie triester bezig bent he om maar te kunnen veroordelen. En vooral met het zielige gequoot.
Ik niet. Ik lach me kapot om dit topic. Wie hier nu het meest zielig zijn? Denk dat er niet 1 is die voor de ander onder doet. Denk dat we wat dat betreft hier nu in dit topic allemaal(niemand uitgezonderd) een stelletje zielePieten bij elkaar zijn :LOL:

De meeste zijn massaal met Pakdebal bezig, en ik,zielige verschrikkelijke ikke, ik in mijn eentje alleen maar met Marion bezig :jank:

Waarom hebben jullie ook altijd alle lol :jank: :jank: :jank: :jank:
Laatst gewijzigd door smoekie op 12 nov 2013 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Asta

Muk schreef:
Asta schreef: Nou Smoek je veroordeelt graag, maar je beseft wel dat je zelf nog een behoorlijk stukkie triester bezig bent he om maar te kunnen veroordelen. En vooral met het zielige gequoot.
Nu doe je toch precies wat je Smoek verwijt! :LOL:
Hoezo de pot verwijt de ketel?
Zeg ik dat ik niet doe :scratch: het lijkt me duidelijk wat ik zeg :U:
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Afbeelding

Jajajajaja, iedereen heeft weer iets gezegd. Het wordt niet beter en waar er 2(0) vechten hebben er 2(0) schuld. Kunnen we alsjeblieft weer verder met normale topics?
malinois
Zeer actief
Contacteer:

MJ schreef:Afbeelding

Ik geef het op. het is schijnbaar toch gewoon te leuk voor vele mensen om er toch ook op door te blijven gaan en het daarmee dus in stand te houden. dahaag. Afbeelding
MJ ik ga geen mensen negeren, zo ben ik nou eenmaal niet. Dat jij dat kunt hartstikke goed, maar ik kan dat nu eenmaal niet. :U:
We zijn niet allemaal hetzelfde. Ik ga mn mond niet houden voor een of andere truffel die van een andere planeet komt en denkt de wereld uitgevonden te hebben, geen haar op mijn hoofd. Dat deed ik voorheen bij Lin niet, dat deed ik bij Wil niet en dat doe ik dus ook bij Pak niet. Vast enorm slecht van me.. dat is dan zo, zo ben ik al 38 jaar.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Pakdebal

TessaThomas schreef: . Kunnen we alsjeblieft weer verder met normale topics?

die zijn er genoeg, ook van mij als TS . :wink:
Marion.

malinois schreef:Ik ga mn mond niet houden voor een of andere truffel die van een andere planeet komt en denkt de wereld uitgevonden te hebben
Oké, ik ga nu op het uitroeptekentje klikken. En ik mag dat, want ik ben al 46. Kleuter. Leer jij eerst maar eens normale fatsoensnormen :pffff: :LOL:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
malinois schreef:Ik ga mn mond niet houden voor een of andere truffel die van een andere planeet komt en denkt de wereld uitgevonden te hebben
Oké, ik ga nu op het uitroeptekentje klikken. En ik mag dat, want ik ben al 46. Kleuter. Leer jij eerst maar eens normale fatsoensnormen :pffff: :LOL:
:roos:

:lees:
Truffels zijn de hoogste gewaardeerde en de duurste paddenstoelen ter wereld.
http://www.groentenenfruit.nl/veggipedi ... uffel.html
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

TessaThomas schreef:Jajajajaja, iedereen heeft weer iets gezegd. Het wordt niet beter en waar er 2(0) vechten hebben er 2(0) schuld. Kunnen we alsjeblieft weer verder met normale topics?

Er zijn toch nog genoeg "normale" topics?

Als men zo'n hekel heeft aan "dit soort topics"? Aan dit soort gezeik? Aan dit soort gemiereneuk? Waarom verzamelen ze zich dan hier allemaal? Is de "rest" (de normale topics) dan niet veel interessanter? Niemand is verplicht hier te reageren hoor :19: het staat een ieder vrij zich bezig te houden met de "normale" topics, maar "ze" zijn hier allemaal uit eigen vrije keuze. Oh, oh wat is het toch een ramp allemaal :schrik:

Je kunt pakdebal een boel verwijten hoor. Maar grotendeel wat haar "verweten" wordt (verzieken van topics) is grotendeels "de schuld" van hen, die zich massaal op pdb storten in geval dat zij weer "verkeerd" advies geeft :19:

Er zijn wel meer mensen nodig om een topic te verzieken en er zijn vele mensen nodig om een forum te verzieken!
Marion.

malinois schreef: :lees:
Truffels zijn de hoogste gewaardeerde en de duurste paddenstoelen ter wereld.
http://www.groentenenfruit.nl/veggipedi ... uffel.html
Oja. Maar ik vind ze goor :O:

Nou ja, vind ik ook van kikkerbillen en kaviaar, dus het zal aan mij liggen. Vooruit. Je was niet aan het schelden :mrgreen:
(hmmmmm, misschien had ze vanavond truffelkip op een bedje van paddestoelen en gesauteerde krieltjes als avondeten :idea: )
Asta

smoekie schreef:
TessaThomas schreef:Jajajajaja, iedereen heeft weer iets gezegd. Het wordt niet beter en waar er 2(0) vechten hebben er 2(0) schuld. Kunnen we alsjeblieft weer verder met normale topics?

Er zijn toch nog genoeg "normale" topics?

Als men zo'n hekel heeft aan "dit soort topics"? Aan dit soort gezeik? Aan dit soort gemiereneuk? Waarom verzamelen ze zich dan hier allemaal? Is de "rest" (de normale topics) dan niet veel interessanter? Niemand is verplicht hier te reageren hoor :19: het staat een ieder vrij zich bezig te houden met de "normale" topics, maar "ze" zijn hier allemaal uit eigen vrije keuze. Oh, oh wat is het toch een ramp allemaal :schrik:

Je kunt pakdebal een boel verwijten hoor. Maar grotendeel wat haar "verweten" wordt (verzieken van topics) is grotendeels "de schuld" van hen, die zich massaal op pdb storten in geval dat zij weer "verkeerd" advies geeft :19:

Er zijn wel meer mensen nodig om een topic te verzieken en er zijn vele mensen nodig om een forum te verzieken!
Wat een bullshit, mensen trekken het aan wanneer er nonstop domme domme bullshit gespuit wordt.
Rellen ja, blind slikken dat een ander nonstop vooroordelen en slecht advies mag spuien nee :piew: een mening verkondigen is wat anders dan tig keer posten dat HET TOCH ECHT ZO IS WANT PAKDEBAL ZEGT HET :lees:
Ja dat stoort men gek he :U:
smoekie
Zeer actief

Marion. schreef:hmmmmm, misschien had ze vanavond truffelkip op een bedje van paddestoelen en gesauteerde krieltjes als avondeten :idea:

En wat had jij? :engel:

Zure bommen op een bedje van zoute haring met veel uitjes :idea:
Asta

smoekie schreef:
Marion. schreef:hmmmmm, misschien had ze vanavond truffelkip op een bedje van paddestoelen en gesauteerde krieltjes als avondeten :idea:

je plaat zit vast, wordt tijd voor een origineler recept :ok:
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

TessaThomas schreef:Afbeelding

Jajajajaja, iedereen heeft weer iets gezegd. Het wordt niet beter en waar er 2(0) vechten hebben er 2(0) schuld. Kunnen we alsjeblieft weer verder met normale topics?
Als we dit nou heel vaak quoten, zou het dan helpen?

@Smoek: TessaThomas verwijt PdB toch niets? Juist het geheel van virtueel gezeik over en weer. We doen allemaal mee aan het gezeik door te reageren (jep, ondergetekende ook) en dit loopt in veel topics zo. Het is toch treffend dat ik een topic open in het vragen/wensen hoekje en dat er gelijk gedacht wordt dat het de verkeerde kant op gaat? Dat is toch geen teken dat het overal even normaal verloopt?
smoekie
Zeer actief

Asta schreef:Wat een bullshit, mensen trekken het aan wanneer er nonstop domme domme bullshit gespuit wordt.
Rellen ja, blind slikken dat een ander nonstop vooroordelen en slecht advies mag spuien nee :piew: een mening verkondigen is wat anders dan tig keer posten dat HET TOCH ECHT ZO IS WANT PAKDEBAL ZEGT HET :lees:
Mag jij bullshit vinden hoor. Ik denk daar anders over :ok:

Het gros, ja het gros ja. Wéét nu zo onderhand wel hoe pdb is hoor. Gros is hier echt niet nieuw :piew:

En mocht er dan eens iemand zich hier nieuw aanmelden waar zij zich met 1 van haar "debiele adviezen" in begeeft dan is het zinvoller om haar "advies" te ontkrachten dan haar massaal met zijn allen te bespringen, dus laat dat argument alsjeblieft achterwege want als je het dan over "bullshit" hebt, is het dat wel :piew:

ja maar we moeten wel :jank: want stel je voor dat iemand zich iets van haar advies aantrekt :jank: Erger nog, dat iemand háár advies (uit al die andere eensgezinde adviezen) op zou volgen :jank: :jank: :jank: Gaat heen zeg! :roll:
smoekie
Zeer actief

luna2906 schreef:@Smoek: TessaThomas verwijt PdB toch niets? Juist het geheel van virtueel gezeik over en weer. We doen allemaal mee aan het gezeik door te reageren (jep, ondergetekende ook) en dit loopt in veel topics zo. Het is toch treffend dat ik een topic open in het vragen/wensen hoekje en dat er gelijk gedacht wordt dat het de verkeerde kant op gaat? Dat is toch geen teken dat het overal even normaal verloopt?

Ik zeg dan ook niet dat TT pakdebal iets verwijt. Ik zeg alleen maar dat er genoeg "normale" topics zijn en dat als men zo'n hekel zou hebben aan "dit soort" topics men dáár wel te vinden zou zijn :wink:
Asta

smoekie schreef:
Asta schreef:Wat een bullshit, mensen trekken het aan wanneer er nonstop domme domme bullshit gespuit wordt.
Mag jij bullshit vinden hoor. Ik denk daar anders over :ok:

Het gros, ja het gros ja. Wéét nu zo onderhand wel hoe pdb is hoor. Gros is hier echt niet nieuw :piew:

En mocht er dan eens iemand zich hier nieuw aanmelden waar zij zich met 1 van haar "debiele adviezen" in begeeft dan is het zinvoller om haar "advies" te ontkrachten dan haar massaal met zijn allen te bespringen, dus laat dat argument alsjeblieft achterwege want als je het dan over "bullshit" hebt, is het dat wel :piew:

ja maar we moeten wel :jank: want stel je voor dat iemand zich iets van haar advies aantrekt :jank: Erger nog, dat iemand háár advies (uit al die andere eensgezinde adviezen) op zou volgen :jank: :jank: :jank: Gaat heen zeg! :roll:
Men begint redelijk maar het heeft zo bijzonder weinig effect. En dat kan je wel in het bespottelijke trekken met al je emoticons maakt het niet anders.

Men bespringt haar niet massaal, zij bespringt het forum massaal met vooroordelen, idioot advies, gespui over rassen, etc.

Dat jij er anders over denkt is duidelijk ja, en daarom moet je sommige mensen tot in het bespottelijke trekken qua postings die het er niet mee eens zijn. Knap hoor (en ja Muk voor je begint, ik reageer idd en doe vast een stukje hetzelfde :ok: )

En dus als men een topic vervelend vind moeten zei het negeren terwijl jij mensen die je vervelend nog ff affikt :scratch: hoezo meten met 2 maten TessaThomas mag ook hier haar mening posten hoor. Net als de rest van het forum. Ze doet het alleen veel minder vervelend dan jij, pakdebal, en ja idd ik :wink:
Marion.

Asta schreef:
smoekie schreef:

je plaat zit vast, wordt tijd voor een origineler recept :ok:
Ik heb haar al vaker gevraagd om me in de negeer te zetten. Dat doet ze blijkbaar niet. Haar feestje hoor, ik hoop dat ze zich enorm vermaakt met haar steeds weer vernieuwende grapjes over mij.
Pepper en Lucy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Pepper en Lucy »

Kan dit gezeik mee ophouden.
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
Gesloten

Terug naar “Algemeen”