smoekie schreef:Asta schreef:Wat een bullshit, mensen trekken het aan wanneer er nonstop domme domme bullshit gespuit wordt.
Rellen ja, blind slikken dat een ander nonstop vooroordelen en slecht advies mag spuien nee

een mening verkondigen is wat anders dan tig keer posten dat HET TOCH ECHT ZO IS WANT PAKDEBAL ZEGT HET
Ja dat stoort men gek he

Mag jij bullshit vinden hoor. Ik denk daar anders over
Het gros, ja het gros ja. Wéét nu zo onderhand wel hoe pdb is hoor. Gros is hier echt niet nieuw
En mocht er dan eens iemand zich hier nieuw aanmelden waar zij zich met 1 van haar "debiele adviezen" in begeeft dan is het zinvoller om haar "advies" te ontkrachten dan haar massaal met zijn allen te bespringen, dus laat dat argument alsjeblieft achterwege want als je het dan over "bullshit" hebt, is het dat wel
ja maar we moeten wel

want stel je voor dat iemand zich iets van haar advies aantrekt

Erger nog, dat iemand háár advies (uit al die andere eensgezinde adviezen) op zou volgen

Gaat heen zeg!

Men begint redelijk maar het heeft zo bijzonder weinig effect. En dat kan je wel in het bespottelijke trekken met al je emoticons maakt het niet anders.
Men bespringt haar niet massaal, zij bespringt het forum massaal met vooroordelen, idioot advies, gespui over rassen, etc.
Dat jij er anders over denkt is duidelijk ja, en daarom moet je sommige mensen tot in het bespottelijke trekken qua postings die het er niet mee eens zijn. Knap hoor (en ja Muk voor je begint, ik reageer idd en doe vast een stukje hetzelfde

)
En dus als men een topic vervelend vind moeten zei het negeren terwijl jij mensen die je vervelend nog ff affikt

hoezo meten met 2 maten TessaThomas mag ook hier haar mening posten hoor. Net als de rest van het forum. Ze doet het alleen veel minder vervelend dan jij, pakdebal, en ja idd ik