Waar hoor je mij zeggen dan dat het fout is dat ze lacht om hemMuk schreef:Ach, jij lacht je ook rot als je iemand onderuit haalt of je anderszins hufterig gedraagt in een rel. En dat doe ik ook in soortgelijke gevallen. Dus nu meet je toch echt met twee maten. Als jij of een ander het doet is het prima om erom te lachen, maar als Melanie om lompe opmerkingen van silvester lacht is het fout. Beetje hypocriet, vind je niet?tineke schreef:Inderdaad en topics waarin Silvester zich hufterig gedraagt kan Melanie in de regel wel om lachen ,enkel als de topics over fokken gaan.Muk schreef:Asta, wat heeft zijn partner met de uitspraken te maken? Ik bedoel, wat heeft het voor een zin om dat hier aan te halen? Ik mag toch hopen dat zelfs jij (aangezien je elke gelegenheid aangrijpt om silvester een hak te kunnen zetten) inziet dat Melanie74 en silvester twee aparte personen zijn met verschillende standpunten op zijn tijd.Asta schreef: meestal vind ze het hilarisch overigens
Als hij vibratoradviezen geeft ,meent het sexleven van forumleden onder de aandacht te moeten brengen bij ons alle dan lacht ze zich rot geeft ze middels posts in dat soort topics dan aan.
Enkel als het over de fok van haarzelf gaat ,als hij een andere fokker onderuit schopt hoor je haar ook niet,dan is ze er als de kippen bij om te zeggen dat zij er toch echt anders over denkt.

Ze zal hem ook wel hilarisch vinden anders had ze hem niet naast zich zitten op de bank immers.
Ik zeg enkel dat ze alleen in topics waarin het haar fok betreft komt aangestormd om te laten weten dat hij op eigen kracht typt en zij er toch echt anders over denkt.
Ik vind ze verder uitstekend bij elkaar passen echt een match made in heaven

Ze hebben verder wel meer gemeen hoor ,ze kunnen beide ook niet echt incasseren als ze respons krijgen ,beide kiezen dan voor de slachtofferrol en het rode klikknopje.
Nee hoor niets mis met die twee samen ,die worden samen 100 in perfecte harmonie