Mit schreef:Nou na dik 5 jaar piesruimen had ik er slapeloze nachten van hoor, mag je gerust weten. Leuk, puppies. Maar zometeen worden dees óók niet zindelijk. Ik was in staat af te bellen geloof ikNanna schreef:Ik heb altijd teckeltjes gehad en die waren altijd in no-time zindelijk hoorgonnie schreef:Ik onthoud even dat ik nooit aan kleine hondjes moet beginnen. Haha.
Kwestie van de eerste week er flink achteraan heuen. Daarna begrepen ze het wel. Ik heb nooit honden gehad die daar máánden over deden, om zoiets simpels te begrijpen.
Maar on topic: dit lijkt me veel fijner, gewoon zindelijke hondjes. Die smerige kattenbakken lijkt me ook niet alles...dat vond ik trouwens ook het nadeel van katten.
Gek eigenlijk, toen ik Tsuki hierhad, heeft ze geloof ik maar één keer een plas in huis gedaan.
Trouwens, ik vond die kattenbak helemaal geweldig. Heel handig zo'n ding. Heb nog even geprobeerd om Kyra en Lyndie er op te trainen, maar helaas die waren te stom (of te oud) om te begrijpen wat ze er mee aan moesten.