In de periode dat ik haar weg wilde doen ben ik gaan kijken naar Cesar Milan, door zijn programma heb ik gemerkt dat ik een andere houding moest hebben,dus rechtop en niet twijfelen. Sinds die tijd gaat het veel beter en hebben wij in huis er een top hond aan mijn dochter en ik kunnen heel wat bij haar doen. Zoals gisteren had ik een badje voor mijn dochter klaar gezet en mocht zij daar lekker in spelen. Maar ze had ook zeep meegebracht en had ook wat op de hond gesmeerd Djiny vond dat niet erg ze was er zelfs bij gaan liggen dus ik heb een handdoek gepakt en heb de zeep van de hond af weten te krijgen. Nu heb ik wel weer een schone hond met een zachte vacht.
Vandaag was ik met de hond en het logeerhondje naar het bos gegaan. Vandaag liepen er heel veel hardlopers dus heb ik met Djiny getraind dat ze die moest negeren. Na 3 x wist ze al hoe ze zich moest gedragen. En het logeerhondje gedroeg zich hetzelfde.
Ze is gewoon een Super, super lieve hond die heel veel toelaat door ons (zin zal wel niet goed zijn maar ik weet het even niet anders te beschrijven) en mijn knuffeltje.
En ze luistert steeds beter naar me.
Enja er zijn ook een heleboel minpunten als we aan het wandelen zijn, maar het weegt niet op tegen de tortsheid die ik voor haar voel.

.