Uiteraard mag Milton ook mee doen hij springt somsmaar meestal struikelt hij zo voorover het water in

Moderator: moderatorteam
Ik weet niet precies hoe laat, maar als je eerder komt kun je zeker springen. Niet te vroeg hoor, want dan worden we wakker (we slapen daar)Crista schreef:Het is al bijna zo verWij hebben er zin in!!
Weet iemand vanaf welke tijd je morgenvroeg kunt proefspringen?
En hoe gaat het daarna? Mag iedere hond een paar keer achter elkaar springen of zitten daar weer andere honden tussen?
Uurtje of 7 morgenvroeg?sjaak-k schreef:Ik weet niet precies hoe laat, maar als je eerder komt kun je zeker springen. Niet te vroeg hoor, want dan worden we wakker (we slapen daar)Crista schreef:Het is al bijna zo verWij hebben er zin in!!
Weet iemand vanaf welke tijd je morgenvroeg kunt proefspringen?
En hoe gaat het daarna? Mag iedere hond een paar keer achter elkaar springen of zitten daar weer andere honden tussen?
Iedere hond springt 1 keer per ronde, je hebt dan genoeg tijd om nieuwe energie op te doenAls alle honden geweest zijn mag je weer.
Nou ik herkende dus echt niemand van het hondenforumSanne!! schreef:Was het toch hayley?
Ik twijfelde al wat springt die mooi zeg.
En baasje van Guus ik herkende je volgens mij niet haha. Sorry :p
Hahaha wat grappig... jij was het dus wel!!Sanne!! schreef:Milton heb ik ook gezien.
En die toller uit je avater met dat vele wit deed die ook mee? Die dacht ik te herkennen.
En baasje van Guus ik dacht al dat jij het zelf niet was die mee liep maar je lachte zo vriendelijk en ik dacht uuuhm ik ken je niet haha. Niet dat je dan niet mag lachen maar weet niet.. .
Dus ik dacht dat jij mij wel herkent had maar niet dus haha.
Gefeliciteerd!*Eva* schreef:Nolan is weer Nederlands kampioen geworden met een sprong van 5.9 meter! Super trots!
2e is geworden Dazzle, 3e Jardan en Hayley 4e in de A-klasse. De andere klassen weet ik niet uit mn hoofd.
Was een leuke dag!
Crista schreef:Hahaha wat grappig... jij was het dus wel!!Sanne!! schreef:Milton heb ik ook gezien.
En die toller uit je avater met dat vele wit deed die ook mee? Die dacht ik te herkennen.
En baasje van Guus ik dacht al dat jij het zelf niet was die mee liep maar je lachte zo vriendelijk en ik dacht uuuhm ik ken je niet haha. Niet dat je dan niet mag lachen maar weet niet.. .
Ik twijfelde of ik je herkende van een foto dus dacht 'ik lach maar vriendelijk'
KloptSanne!! schreef:Crista schreef:Hahaha wat grappig... jij was het dus wel!!Sanne!! schreef:Milton heb ik ook gezien.
Ik twijfelde of ik je herkende van een foto dus dacht 'ik lach maar vriendelijk'
Haha dus toch.
Maar jij was die lachte en op het dock was je zus toch :p