Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuk! Voor mij te ver weg maar ik ga hier vast wel foto's zien (hint ) Succes met de titelverdediging
Meedoen is voor geen optie voor ons, Izzy weigert het water in te gaan als er andere honden zijn en is ze alleen dan gaat ze met beleid (lees heel voorzichtig en alleen van heel geleidelijk aflopende kant )
Inge O schreef:kunnen de deelnemers dan vooraf ook even intrainen in dat bad of wordt er verondersteld dat een hond dat zomaar meteen doet op een totaal onbekende plek?
gewoon nieuwsgierigheid hoor, ik heb maar één bommetjeshond en haar doel is het juist om zo hoog mogelijk te springen, niet zover mogelijk dus meedoen zit er niet in .
Ja hoor. Sowieso de avond van te voren, dan is het gewoon voor het plezier. Als je 's morgens op tijd aanwezig bent kun je dan ook springen
En, de hoogte sprongen doen ze in Amerika wel, maar hier nog niet
Crista schreef:We hebben Guus vanmorgen ingeschreven
Nu maar hopen dat hij het net zo goed doet als tijdens de wandelingen...
Elektra springt echt meters ver maar die gaat het in zo'n bak geheid weigeren, echt jammer want het lijkt me heel erg leuk en ik denk dat ze het best goed zou doen.
Brigitte schreef:
Elektra springt echt meters ver maar die gaat het in zo'n bak geheid weigeren, echt jammer want het lijkt me heel erg leuk en ik denk dat ze het best goed zou doen.
Gewoon mee doen!!
Wij hebben ook geen idee hoe Guus het doet in zo'n bad en met de drukte er omheen
Brigitte schreef:
Gewoon mee doen!!
Wij hebben ook geen idee hoe Guus het doet in zo'n bad en met de drukte er omheen
Ik ga er even over denken, lijkt me best leuk om eens te proberen.
Inge O schreef:kunnen de deelnemers dan vooraf ook even intrainen in dat bad of wordt er verondersteld dat een hond dat zomaar meteen doet op een totaal onbekende plek?
gewoon nieuwsgierigheid hoor, ik heb maar één bommetjeshond en haar doel is het juist om zo hoog mogelijk te springen, niet zover mogelijk dus meedoen zit er niet in .
Ja hoor. Sowieso de avond van te voren, dan is het gewoon voor het plezier. Als je 's morgens op tijd aanwezig bent kun je dan ook springen
En, de hoogte sprongen doen ze in Amerika wel, maar hier nog niet
Enig idee hoe laat we die zaterdag aanwezig zouden moeten zijn als we Guus alvast een keer willen laten 'test springen'?