Ik zou het op zo'n moment ook spaansbenauwd krijgen denk ik!
Gelukkig is Bo gesteriliseerd, dus ik zit nooit met een loopse teef en intacte reu!
Sowieso ben ik blij dat ik dat loopse gedoe niet meer heb haha.
Moderator: moderatorteam
kan prima hoor, kan idd iets risicovoller zijn bij een hond in slechte conditie, maar zo ziet Rozi er niet uit.Murphy2 schreef:Bedoel je nu dat ze tijdens de loopsheid wordt gesteriliseerd? Lijkt mij geen optie. Een teef mag zelfs pas 3 maanden na loopsheid worden geholpen i.v.m. bloedingen.
Ik denk dat de meeste denken dat er toch geen eer valt te behalen aan rellen met Nannakipo schreef:Ik zat hier al klaar met de, ik dacht, dit wordt een mooie rel van de anti-steralisten, komt er maar 1 reactie. Flauw hoor
.
We kunnen wel proberen of het helpt om zelf een voorzet te gevenGollum schreef:Ik denk dat de meeste denken dat er toch geen eer valt te behalen aan rellen met Nannakipo schreef:Ik zat hier al klaar met de, ik dacht, dit wordt een mooie rel van de anti-steralisten, komt er maar 1 reactie. Flauw hoor
.
kipo schreef:Ik zat hier al klaar met de, ik dacht, dit wordt een mooie rel van de anti-steralisten, komt er maar 1 reactie. Flauw hoor
.
Vrijdagavond... dan kan ze namelijk op zaterdag en zondag nog ter observatie gehouden worden bij de spoedkliniek. Over duur gesprokenNanna schreef:Ze rellen maar een eind heenkipo schreef:Ik zat hier al klaar met de, ik dacht, dit wordt een mooie rel van de anti-steralisten, komt er maar 1 reactie. Flauw hoor
.
![]()
Het is mijn teef dus ik bepaal. Ik mot dat geheister en die bloedzooi ieder half jaar niet, plus nog een fijne schijndracht erachteraan als het effe tegen zit, dus eruit met het hennenhok.
Mijn andere teven zijn ook gecastreerd, ideaal. Hoef je ook niet bang te zijn voor die bmo zodat teeflief op zondagavond (anders is het niet duur genoeg) nog even onder het mes mag vanwege een vette pyometra (over risicivol gesproken)
Bij mijn reuen zou ik het dan weer niet laten doen, of ze moeten wel héél vervelend worden (of medische noodzaak).
Dat is nog zieliger, want dat lukt alleen maar als je haar de hele week in plastic ingepakt houdtNanna schreef:![]()
helaas voor jullie, het wordt zoiets
Ahja, dat is hier geen doen. Als je denkt dat het rustig is kom je een hele HUS tegenNanna schreef:Welnee, ik zoek gewoon de rustige stukken bos op. Vanmiddag ook een uur gelopen zonder iemand tegen te komen.Maeve schreef:Ik vond 1 reu en een loopse teef al lastigOm de reden die jij noemt liet ik ze apart uit, anders blijf je schelden op andere hondeneigenaren
En ik ga écht niet twee keer een uur achter elkaar lopen

Inge O schreef:raar toch dat iedereen daar maar bang voor blijft terwijl hier op het forum (en zelfs in dit topic) herhaaldelijk te lezen is dat mensen er bang voor waren en daarna alleen maar blij zijn omdat de teef juist leuker/minder chagrijnig bleek te worden.Browny schreef: ik ben bang dat ze dan zo een oude chagrijnige opoe wordt

nou ja, ze is dus nu niet chagrijnig en denkt misschien nog een doel in het leven te hebben, voortplantingInge O schreef:raar toch dat iedereen daar maar bang voor blijft terwijl hier op het forum (en zelfs in dit topic) herhaaldelijk te lezen is dat mensen er bang voor waren en daarna alleen maar blij zijn omdat de teef juist leuker/minder chagrijnig bleek te worden.Browny schreef: ik ben bang dat ze dan zo een oude chagrijnige opoe wordt

Romy_ schreef:Knoop een strikje in de haren bij de staart, dan snappen ze niet meer wat de voor en achterkant is.
Romy_ schreef:Knoop een strikje in de haren bij de staart, dan snappen ze niet meer wat de voor en achterkant is.

Ja inderdaad, Gol knapte er ontzettend van op, die had zo'n last van de loopsheid. Vreselijk schijnzwanger daarna.. En wat betreft karakter heb ik het idee dat ze er alleen maar stabieler op is geworden.Inge O schreef:raar toch dat iedereen daar maar bang voor blijft terwijl hier op het forum (en zelfs in dit topic) herhaaldelijk te lezen is dat mensen er bang voor waren en daarna alleen maar blij zijn omdat de teef juist leuker/minder chagrijnig bleek te worden.Browny schreef: ik ben bang dat ze dan zo een oude chagrijnige opoe wordt
Wat makkelijk zeg. Ik heb hier een keer een loopse teef in huis gehad en de reuen knokten elkaar de tent uit! In de bench was ook geen optie want het gegil was oorverdovend. Ik hoop voor je dat het zo blijftNanna schreef:Vreemd. In de hele omtrek zijn reuen van allerlei pluimage gillend verliefd op Rozi en ook zij laat zich niet onbetuigd; ik kan haar niet meer loslaten anders schiet ze naar iedere reu die maar wil toe om uitgebreid te hoeren en te snoeren.![]()
Haar doos is inmiddels buitenproportioneel en ze lonkt en draait er mee als de eerste de beste Hongaarse snol.
En mijn reuen: nada niente noppes. Ze kíjken niet eens. Omgekeerd ook niet hoor, Rozi vindt hen niks an.
Iemand die mij kan verlichten, deze situatie aangaande? Want ik snap niet wat er aan de hand is.
Niet dat ik het niet makkelijk vind hoor; ik hoef niks te scheiden en zit ook al niet met piepreuen.