We waren aan het wandelen op het natte gras, begon te regenen, Jamie rende en rende helemaal blij door het hoge natte gras.
Volgens mij heeft ze gelezen dat ik hier zei dat ze niet van regen houdt.
Moderator: moderatorteam
Sanner schreef:Zo, Jamie vond het vandaag ineens geweldig leuk in de regen.![]()
We waren aan het wandelen op het natte gras, begon te regenen, Jamie rende en rende helemaal blij door het hoge natte gras.
Volgens mij heeft ze gelezen dat ik hier zei dat ze niet van regen houdt.Net als dat ik gister zei dat ze nooit in de auto gaat slapen.. ligt ze 's avonds naar de hondenschool toe zo ineens heerlijk te slapen in de auto.
Rare hond..
P-tt schreef:Sanner schreef:Zo, Jamie vond het vandaag ineens geweldig leuk in de regen.![]()
Volgens mij heeft ze gelezen dat ik hier zei dat ze niet van regen houdt.Net als dat ik gister zei dat ze nooit in de auto gaat slapen.. ligt ze 's avonds naar de hondenschool toe zo ineens heerlijk te slapen in de auto.
Rare hond..
Als je nou eens zegt dat Jamie toch nooit iets waardevols vindt tijdens het wandelen... je weet maar nooit
Helaas is de blaascontrole van mijn hond niet dusdanig dat dit tot de mogelijkheden behoort. Tenzij ik de ochtend erop een ondergeplast hondenbed wil hebben en een zielig kijkende hond ernaast. Dus ze moet mee. Helaas, want ook ik ben met slecht weer liever binnen.Nanna schreef:Gisteravond, 12 uur.
Sta ik in de hozende regen buiten met de meute omdat er toch een nachtplasje gedaan moet worden (ze waren om 17.30 voor het laatst uitgeweest). In elkaar gedoken lijven en verwijtende blikken alom. En géén plas.
Dan niet, goddomme.Hou het dan maar op ook en stik er maar in.
![]()
Vanmorgen om 08.30 pas voor het eerst weer uitgelaten. En niemand die nodig moest![]()
Ik schei er mee uit. Als het 's avonds laat bereweer is laat ik ze niet meer uit
[Sandra] schreef:Mies kan het niet schelen.
Otto en Jet bellen straks 114 nadat ik ze heb uitgelaten.
En die van jullie?

Nanna schreef:Gisteravond, 12 uur.
Sta ik in de hozende regen buiten met de meute omdat er toch een nachtplasje gedaan moet worden (ze waren om 17.30 voor het laatst uitgeweest). In elkaar gedoken lijven en verwijtende blikken alom. En géén plas.
Dan niet, goddomme.Hou het dan maar op ook en stik er maar in.
![]()
Vanmorgen om 08.30 pas voor het eerst weer uitgelaten. En niemand die nodig moest![]()
Ik schei er mee uit. Als het 's avonds laat bereweer is laat ik ze niet meer uit