Zo, dan kom ik achter de meute aan

Ik heb de eerste 3 pagina's gelezen, de rest niet, dus ik zeg vast iets dat al eerder gezegd is.
Je moet niet kijken naar wat mensen willen betalen, dat is namelijk bij de meesten zo min mogelijk. Je hebt een bepaalde kostprijs en daarover je winst. Als je rond, of zelfs op/onder je kostprijs gaat werken verdien je niets en doe je dus in feite vrijwilligerswerk. Het is leuk om 17,50 te krijgen, maar als het 17,00 kost om die dienst te leveren is het in mijn ogen zinloos.
Ik heb geen zicht op je kosten, maar vind 25 euro een redelijk bedrag. Niet voor structurele opvang, maar voor een hondenkenner, die flexibel is qua tijden, wil halen en brengen zou ik dat in geval van nood best over hebben. Soms komt het nou eenmaal echt niet uit en is 25 euro voor een dergelijke oppas betalen handiger dan gesleep met je hond naar een oppas/pension etc. Die zullen in jouw regio ook niet voor het oprapen liggen vermoed ik.
Ik denk altijd maar zo, je kunt beter 2 x 100 euro verdienen dan 5 x 40 euro. Dat eerste heb je een stuk minder werk van