Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden oppas, wat zou je er voor geven?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pakdebal

Re: Honden oppas, wat zou je er voor geven?

Ongelezen bericht door Pakdebal »

tekkel schreef: Ik zou meteen 25 euro voor een oppasdag betalen als ik weet dat mijn hond daar goed zit en het leuk heeft. Vijf dagen per week wordt dat te duur, maar voor af en toe: heel graag :ok:
ik niet , veels te duur in deze crisis tijd !.

dan ga je toch liever naar buren, kennissen , familie of vrienden kijken ?
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Leonie. »

Pakdebal schreef:wat er aan de hand is ?. :80:
ik ben gewoon net als ieder ander , wat is er dan met jou aan de hand , als je dit überhaupt afvraagt ?. :denken:
Ik heb in een ander topic uitgebreid uitgelegd waarom ik me dat afvraag. Ik wil je juist absoluut niet belachelijk maken zoals smoekie misschien denkt (ook leuk om mij dan een leipo te noemen, smoekie). Ik zeg ook niets over rare aandoeningen ofzo, ik vraag me gewoon af waarom je bepaalde dingen (niet) doet en daar gaf je steeds geen antwoord op. Maar goed, ik zal erover ophouden.
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Ik heb dat zo´n jaar of 11 geleden gedaan, in een periode dat ik overspannen was.
Ik kreeg er 10 euro voor of was het toen nog 10 gulden?
In ieder geval was het of 10 euro of 10 gulden en ik was er tevreden mee.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Leonie. schreef:
Pakdebal schreef:wat er aan de hand is ?. :80:
ik ben gewoon net als ieder ander , wat is er dan met jou aan de hand , als je dit überhaupt afvraagt ?. :denken:
Ik heb in een ander topic uitgebreid uitgelegd waarom ik me dat afvraag. Ik wil je juist absoluut niet belachelijk maken zoals smoekie misschien denkt (ook leuk om mij dan een leipo te noemen, smoekie). Ik zeg ook niets over rare aandoeningen ofzo, ik vraag me gewoon af waarom je bepaalde dingen (niet) doet en daar gaf je steeds geen antwoord op. Maar goed, ik zal erover ophouden.
Waarschijnlijk "net zo leuk" om iemand zo ongeveer te "verplichten" te vertellen "wat er aan de hand" is zodat het dan misschien is opgelost :piew:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
Pakdebal schreef: ik heb met vele uitlaatservices gesproken door de jaren heen, en ontmoet , maar moeilijke honden worden NIET aangenomen..:neenee: .

ze moeten logischerwijs in de roedel passen en meedoen
En hier loopt een man met een club alleen maar moeilijke honden. Pitbulls, Argentijnen, Tsjechen, the works. Honden die ergens anders niet aan hoeven te kloppen.
En dat gaat gewoon goed. Maar goed, die man heeft het in zijn vingers. :ok:
Moeilijke honden bestaan niet echt over het algemeen.
Waar de 1 niet mee door 1 deur kan daar kan de ander mee lezen en schrijven.
Het is maar net wie aan het roer staat.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef: En hier loopt een man met een club alleen maar moeilijke honden. Pitbulls, Argentijnen, Tsjechen, the works. Honden die ergens anders niet aan hoeven te kloppen.
Meeste hussen nemen geen intacte honden aan... te ingewikkeld. Hoe doe jij dat Fafo?
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Badu schreef:
bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef: En hier loopt een man met een club alleen maar moeilijke honden. Pitbulls, Argentijnen, Tsjechen, the works. Honden die ergens anders niet aan hoeven te kloppen.
Meeste hussen nemen geen intacte honden aan... te ingewikkeld. Hoe doe jij dat Fafo?
Ik wel hoor. Ballen, castraten, alles loopt door elkaar. Als ik zie dat de mannetjes willen gaan patsen geef ik een brul. Kunnen twee mannen elkaar echt niet hebben, dan deel ik ze in een andere groep in, alles in overleg met de baasjes. Ik heb dat eigenlijk nog maar 1x gehad dat een herder reu en een kruising niet echt bij elkaar konden. Ze vochten niet, en patsen mag niet van mij, maar je zag dat ze niet 'los' konden gaan of ontspannen. Wat ook niet leuk is voor ze. Anders zijn ze alleen maar bezig met markeren en willen patsen ipv lol hebben.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

smoekie schreef:
Browny schreef:Verwijderd door moderator.
Moet bekennen dat ik dit ook niet kies vind hoor.

Bedoel je kunt iemand belachelijk maken (doe ik zelf ook meer dan eens) maar dat gelul elke keer dat ze (misschien/vast) autistisch is, valt onder de DSM IV, of zoals nu misschien wel zwak begaafd is. Ja sorry hoor, dat blijf ik iets vinden wat gewoon niet hoort :roll:

Dat ze belachelijk gemaakt wordt (en dat vaak ook over zich afroept, ik geef toe) is mijn inziens heel wat anders(en soms ook terecht) dan "meningen/vermoedens" eruit gooien zoals jij (en anderen eerder) nu hier doet :U:

edit:

Hier nog zo'n lijpo :piew:
Leonie. schreef:Je kan ook gewoon een keer vertellen wat er met je aan de hand is, misschien is het dan opgelost. Helaas reageer je nooit op vragen daarover.
Echt :piew:
:ok:
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

Dat vind ik ook te ver gaan, je mag best iemand irritant vinden en er wat van zeggen, maar je hoeft gaan smijten met dit soort dingen. Dat is gewoon kwetsen.

Al moet ik zeggen dat ze echt wel het bloed onder je nagels vandaan kan halen :mrgreen: Maar dat laat je zelf ook weer gebeuren natuurlijk. Ik heb nu een negeer standje, en dat bevalt príma ;)
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Excuus voor mijn misplaatste opmerking van vanmorgen wat kwetsend over is gekomen. Ik had deze term niet mogen gebruiken en liet mij hierin meeslepen door de reacties van pdb. Ze kan mij en andere en daarmee bedoelde ik voor haar misschien onbewust de grond in trappen met bepaalde opmerkingen. Maar ik had dit niet zo moeten benoemen. Ik bedoelde dus dat jij pdb dit niet zo bedoeld
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

Oke oke, misschien sla ik een beetje door :LOL:

Dacht ineens, "oh een app van mijn HUS zou echt tof zijn"

Ik googlen......

"Een App kost zoveel als de uren die er voor nodig zijn. Onze goedkoopste App ligt momenteel op Eur 560. De duurste op Eur 14.240."

:O: Oke grapje :F:
Pakdebal

Browny schreef:Excuus voor mijn misplaatste opmerking van vanmorgen wat kwetsend over is gekomen. Ik had deze term niet mogen gebruiken en liet mij hierin meeslepen door de reacties van pdb. Ze kan mij en andere en daarmee bedoelde ik voor haar misschien onbewust de grond in trappen met bepaalde opmerkingen. Maar ik had dit niet zo moeten benoemen. Ik bedoelde dus dat jij pdb dit niet zo bedoeld

excuus aanvaard , en laat je voortaan niet meer meeslepen door de anderen , die het leuk vinden mij in de grond te trappen.. :roll:

sta er boven , doe niet met ze mee !.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Oké, maar PDB, zou jij dan misschien de beleefdheid kunnen opbrengen om te reageren, op wat voor manier dan ook, op mensen die je wel serieus nemen en die antwoord geven op een vraag van jou, of jou een vraag stellen?
Bij voorbaat dank...
Pakdebal

kooi schreef:Oké, maar PDB, zou jij dan misschien de beleefdheid kunnen opbrengen om te reageren, op wat voor manier dan ook, op mensen die je wel serieus nemen en die antwoord geven op een vraag van jou, of jou een vraag stellen?
Bij voorbaat dank...
meestal zijn dat vragen om mij nog meer in de grond te boren , ik ben dat beu !

welke vragen noem jij dan serieus > dan beantwoord ik die wel
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Fafo schreef:Oke oke, misschien sla ik een beetje door :LOL:

Ik googlen......

"Een App kost zoveel als de uren die er voor nodig zijn. Onze goedkoopste App ligt momenteel op Eur 560. De duurste op Eur 14.240."

:LOL:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Femmel
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femmel »

tekkel schreef: Ik zou meteen 25 euro voor een oppasdag betalen als ik weet dat mijn hond daar goed zit en het leuk heeft. Vijf dagen per week wordt dat te duur, maar voor af en toe: heel graag :ok:
25 euro per dag zou ik er ook wel voor over hebben, maar ze heeft het over 25 euro per dagdeel (4-5 uur). Dan kom je dus op 50 euro per dag en dat is een bedrag wat ik alleen in heel uitzonderlijke situaties zou betalen.
Groetjes,

Femke

Afbeelding

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Zo, dan kom ik achter de meute aan :LOL: Ik heb de eerste 3 pagina's gelezen, de rest niet, dus ik zeg vast iets dat al eerder gezegd is.

Je moet niet kijken naar wat mensen willen betalen, dat is namelijk bij de meesten zo min mogelijk. Je hebt een bepaalde kostprijs en daarover je winst. Als je rond, of zelfs op/onder je kostprijs gaat werken verdien je niets en doe je dus in feite vrijwilligerswerk. Het is leuk om 17,50 te krijgen, maar als het 17,00 kost om die dienst te leveren is het in mijn ogen zinloos.

Ik heb geen zicht op je kosten, maar vind 25 euro een redelijk bedrag. Niet voor structurele opvang, maar voor een hondenkenner, die flexibel is qua tijden, wil halen en brengen zou ik dat in geval van nood best over hebben. Soms komt het nou eenmaal echt niet uit en is 25 euro voor een dergelijke oppas betalen handiger dan gesleep met je hond naar een oppas/pension etc. Die zullen in jouw regio ook niet voor het oprapen liggen vermoed ik.

Ik denk altijd maar zo, je kunt beter 2 x 100 euro verdienen dan 5 x 40 euro. Dat eerste heb je een stuk minder werk van :pffff:
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Femmel schreef:
25 euro per dag zou ik er ook wel voor over hebben, maar ze heeft het over 25 euro per dagdeel (4-5 uur). Dan kom je dus op 50 euro per dag en dat is een bedrag wat ik alleen in heel uitzonderlijke situaties zou betalen.
In die 25 euro zit ook de wandeling en het halen+brengen. Ik neem aan dat als een dagdeel 25 euro kost, een hele dag geen 50 euro zal zijn. Daar komt bij, als ik mijn hond naar een voor mij vertrouwd oppas adres moet brengen, ik zeker een uur kwijt ben en de nodige reiskosten moet maken. Geen punt, maar voor die brandstofkosten + een beetje (totaal 25,-) heb je een hoop gemak en weet je dat het goed zit.
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

Morgen de eerste oppashond. Voor een dagdeel, Cane corso! :cheer:

Voor een dagdeel met een uur uitlaten 15 euro. Ze wordt gebracht en opgehaald. Voor een dag 25 euro twee keer uitlaten en met nacht erbij 30.

Ik vind het zelf zo wel redelijk. En mijn klanten ook! (Zelfs nog aan de lage kant) maar ik moet zelf even kijken hoe het gaat en hoe intensief het is. Dus voor nu gewoon zo.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Leuk :ok: succes!
Daggel
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Friese stabij

Ongelezen bericht door Daggel »

Leuk, en inderdaad niet duur.

Ben benieuwd hoe het je bevalt en of het aanslaat bij je klanten.
sternentänzerin
Zeer actief

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

Ik googlen......

Dan maak er een stageopdracht van voor een opleiding :mrgreen:
...; We will never surrender Winston Churchill
Ήυs
Zeer actief

sternentänzerin schreef:

Ik googlen......

Dan maak er een stageopdracht van voor een opleiding :mrgreen:
Oh :idea: Dat ik het door stagiaires laat doen?
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Fafo schreef:Morgen de eerste oppashond. Voor een dagdeel, Cane corso! :cheer:

Voor een dagdeel met een uur uitlaten 15 euro. Ze wordt gebracht en opgehaald. Voor een dag 25 euro twee keer uitlaten en met nacht erbij 30.

Ik vind het zelf zo wel redelijk. En mijn klanten ook! (Zelfs nog aan de lage kant) maar ik moet zelf even kijken hoe het gaat en hoe intensief het is. Dus voor nu gewoon zo.
Die tarieven lijken me helemaal niet zo gek! Zelfs inderdaad vrij goedkoop als je zegt dat een wandeling met je HUS 11 euro kost. Ben benieuwd hoe het gaat lopen/hoe het je bevalt. Succes :ok:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Hoeveel geld zou je er maximaal aan kunnen besteden? Vriend is programmeur en zegt dat je met een mobiele website al een heel eind komt, is ook goedkoper dan een app. De genoemde prijzen zijn niet gek voor apps zegt 'ie. Wat een geld hè.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”