Okee, dankjewel, dat kan ik natuurlijk ook nog doen, even kijken of het gaat en dan weggaan. Zou best kunnen dat ie in slaap valt trouwens. Wat ie wel doet als ie slaapt, is op zijn rug draaien. Ik hoop dat ie dan niet van de trimtafel valt, nou ja, we zien wel.[Sandra] schreef:De trimsters die Otto hebben geplukt, deden er zo'n 2,5 uur over. Dat waren twee zusjes die zo aan het gillen en kirren waren dat ik ze de zingende zusjes noemde, maar dat maakt niet uit, ze deden hun werk goed. Ik mocht erbij blijven zolang ik wilde en toen ik de eerste keer zag dat het wel okee was, ben ik weggegaan. Helaas namen ze op zeker moment de telefoon niet meer op, dus ben ik uiteindelijk maar naar een andere trimster gegaan. De eerste keer heeft zij hem geplukt, ook in zo'n 2,5 uren, en de keer daarna had ze hem geschoren ipv geplukt (en wilde me dat wel voor een plukbeurt verkopen, ik vond het al raar dat ze na anderhalf uur al klaar was). Toen dacht ik: Ik doe het wel zelf. Ik heb toen een workshop bij Kees gedaan en nu doe ik het in een paar avonden. Ik merk wel dat het steeds sneller gaat.Fizgig schreef:Ja, maar hoe doe je dat dan de eerste keer? Ik heb wel een goed adres, dat weet ik zeker, maar of ik die persoon ga vertrouwen...ik denk dat ik dat niet zo snel kan zien eigenlijk. Dus moet ik toch een beetje in het diepe duiken, voor mijn gevoel. Maar goed, we moeten maar goeie afspraken maken, ofzo.Marjoleine schreef:Ik ga er echt niet bij blijven hoor, ik heb wel wat anders te doen.
Daar ben ik eenmaal mee fout gegaan, toen ik RR als uitgeföhned schaap terugkreeg, maar de laatste keer dat zij ontwold werd zat ze bij de moeder van de trimster op schoot toen ik haar kwam halen en ze wilde helemaal niet naar huis
Fien had natuurlijk raar gedaan zoals te verwachten en was er mee opgehouden toen de trimster er niet in trapte.
Daarna was ze een blij gupje opeens
Je kijkt naar je hond en vertrouwt de trimmer en als je die niet vertrouwt moet je er niet wezen, ook niet als je er wél bij mag blijven.
Zo simpel is het volgens mij.
Maar ik kan het niet meer zelf doen, mijn polsen en armen redden het niet meer. Mijn vriend moet nu allerlei klussen doen die ik eerst zelf deed omdat ik anders weer een paar dagen niks kan. Ik moet verdomme naar de dokter, dat haat ik. Maar die kan ook geen wonderen verrichten, neem ik aan. En mijn vriend kan niet plukken, nou ja, hij kan het wel maar hij heeft er geen geduld voor. Maar deze trimster ben ik op het spoor gekomen door Kees dus ik heb er wel vertrouwen in. Tenminste, ik vertrouw Kees wel, hahaha. Dus deze mevrouw vast ook wel.