Nou, daar ben ik dan, ben wel een beetje verlegen hoor

Elvis kan zijn ogen niet geloven

Ze zijn nu al vriendjes

Moderator: moderatorteam

Nou he! Ik heb eigenlijk geen idee of Elvis te dik is of niet. Hij krijgt volgens mij niet echt veel waar ie dik van kan worden, biks, groente en fruit maar vooral veel hooi. Ik denk dat ie gewoon ook erg groot is. Kunnen de caviakenners dat zien, is Elvis te dik? Of moet ik hem dan wegen. Geen idee wat ie weegt.Nanna schreef:Gladhaartjes vind ik ook de mooiste. Wat een grootteverschil trouwens nog
O een 'terror-cavia', daar had ik nog nooit van gehoord. Dat lijkt me niet leuk idd. Ik hoef er niet zo nodig mee te knuffelen maar het is wel zo fijn als ze samen met een maatje kunnen.Connie schreef:ach wat een liefje ik heb een keer een cavia gehad die was zo valsDie heb ik na een jaar naar een opvang gebracht ik kon zelfs niet normaal in het hok komen moest met zware handschoenen en schoenen het hok in en dan nog . hij viel meteen aan Gelukkig heeft die mevr van de opvang hem weer redelijk goed gekregen maar heeft ze hem wel zelf gehouden omdat hij niet echt ''aardig'' was
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteIk heb nu stro-pellets erin van de zooplus, normaal gesproken altijd corbo maar die was ff op. Ze zijn iets groter dan de corbo stukjes maar het voelt veel zachter aan als het eruit ziet. Ze rennen er flink hard over dus ik neem aan dat het de padjes geen zeer doet. Ik had ook super soft bedding maar die stinkt zo snel. Denk je dat het te hard is voor ze? Ik kan er wel een laag hooi overheen gooien.Ptje schreef:Wat een snoepie is het zeg, als ik vragen mag, wat voor bodembedekking gebruik je en bevalt ie ?
Je kunt best voorzichtig aan met verschillende groentes en fruit beginnen te voeren hoor, gewoon niet te veel ineens en wat ie niet kent is niet erg want hij ziet dan toch wel Elvis eten en zien eten doet eten.
Misschien overbodig te zeggen maar ja ik moet het toch even kwijt.
Pas alsjeblieft op met koolsoorten vanwege gasvorming (gasbuikjes zijn erg pijnlijk voor caafs maar dat weet je denk ik zelf ook wel) vooral met zo'n klein frummeltje.
Heel veel plezier met je mooie kleine Billy. (leuke kleurtjes)