Rio en Beau hebben dat gehad en dat verliep zonder problemen.
Beau is overigens een boxer Rio de fila,beide reuen.
Orson stond altijd boven hun en Rio stond weer onder Beau.
Op een gegeven moment toen we op vakantie waren in Drenthe en ze wat lekkers kregen wilde Beau dat hebben wat Rio had.
Rio bleef staan keek hem strak aan en alles in zijn houding was duidelijk naar Beau toe,als je dit wilt hebben gaan wij er nu om knokken want ik geef het niet zomaar op.
Beau koos eieren voor zijn geld huppelde weg naar zijn eigen lekkers en is er nooit meer op terug gekomen.
Vanaf dat moment waren sommige dingen anders en was Rio duidelijk een plekje opgeschoven.
Ze hebben in de latere jaren ook nooit geknokt ergens om.
Beau woont inmiddels al jaren niet meer bij ons ,hij is met mijn ex meegegaan toen wij uit elkaar gingen en de andere honden met mij.
Wel neem ik hem meestal mee als ik op vakantie ga ,en ex is ook vaak de oppas voor Rio als wij een paar dagen weggaan.
Dan kunen ze het nog steeds uitstekend samen vinden ,al zijn het nu twee oudere grijze heren geworden.
Hier waren ze nog jong
En dit was tijdens de laatste vakantie,er zijn beduidend wat grijze haren bijgekomen,typisch ook dat Beau zo op Rio hangt,dat deed Rio altijd op Orson en nu doet Beau dat dus op hem.
En als ik naar die foto's kijk van Orson en Rio die samen liggen zie je altijd hetzelfde Rio hangt op Orson en nooit andersom.