Hai allemaal,
Nou, Tunja heeft goed geslapen, lekker op 2 vetbedden, mijn T-shirt en een warme kruik. Vanmorgen heeft ze braaf haar pilletjes (1 antibiotics en 1 pijnstiller) in een klein hapje Smuldier weggewerkt. Nu slaapt ze weer, da's gelukkig ook maar het beste. Vanaf hier gaat de weg weer naar boven, het dal hebben we gehad!
Ik heb idd contact gehad met het asiel, maar ze weten weinig van haar achtergrond omdat ze als zwervertje bij hun is gekomen, 3 jaar geleden. Maar omdat ze wel eens naar een mouw wil happen, heb ik sterk het vermoeden dat ze bij een of andere (nazi?)-idioot is geweest, die haar wel effe scherp zou schoppen...terwijl zijn echt de zachtheid zelve is....Vreselijk. Maar goed, dat is nu voorbij en nu kan ze uitkijken naar een fijn pensioen! Hartelijk dank allemaal voor jullie steun, heeft voor mij een heel verschil gemaakt dat je ff je verhaal kan delen!! Super!! Liefs en een slaperig neusje van Tunja!
Peet
Oja, nog p.s-je: dan net kan idd op termijn problemen geven doordat organen kunnen gaan verkleven. Maar dat hoeft niet te gebeuren. In ieder geval zei mijn dierenarts dat, als ze ooit interne problemen krijgt, hij wel weet waar hij moet gaan zoeken. Tja, geluk bij een ongeluk. En het ergste is dit: ze was al gesteriliseerd.......Geen baarmoeder meer. En door dat net zijn de eierstokken niet meer te vinden. Nu krijg je dus de rare situatie dat ze wel nog loops zou kunnen worden (in theorie) maar geen pups meer kan krijgen. Nou ja!!! Maar goed, ze heeft bijzonder kleine melkklieren dus de kans dat ze uberhaupt loops zal worden is bijzonder klein. Stom asiel, die hadden toch moeten weten dat ze niet loops werd..maar ja, ze zat bij een gecastreerde reu dus hebben ze nooit iets gemerkt. Tja, is ook de consequentie van mijn keuze...je neemt toch een hondje in huis waar je niets van weet. Maar nu gaat het gewoon helemaal goed komen met haar!

: