Dankjewel allemaal
Nou eindelijk ff rust, honden zijn gedaan en kind slaapt.
Wat Rio heeft geen idee, en wat voor medicijnen ik heb mee gekregen ook geen idee
Wat een bloedwijf van een DA, totaal geen begrip, die moet nog een heleboel leren.
Ik ben dat ook niet gewent in r.dam had ik een hele andere DA een vaste, een hele leuke man.
Dit is een dependance van een praktijk, zitten maar 4 X per week een half uurtje en dat was het, maar ja geen auto en met Rio is het OV niet te doen. Met Iza & Amy is dat geen probleem en ga ik naar een andere DA, die zijn anders en veel fijner.
Rio is geen makkelijke hond, gefokt op een sloperij en mishandeld.
Mijn grote vriend en zelfs ik mag niet alles. Rio luisterd hartstikke goed, trekt niet etc. Hij heeft alleen ergens een steekje los

hij is door slechte ervaring doodsbang voor de DA, met muilkorf om is hij bijna niet te behandelen, een prik kreeg ze er ook echt niet in.
Zegt ze, ik zie het al 'zeker geen cursus gehad'.
ik nee, zei 'dat dacht ik al'
Nou zo moet je al helemaal niet beginnen, ik ben gewoon iemand die mijn hond niet kweld met stress. Kan ik zelf ook niet zo goed tegen, dus dat werkt alleen maar averechts bij hem zeker omdat hij heel gevoelig is voor mijn stemming.
Dus ik vraag als hij niet opknapt, maar ook niet zieker word wanneer moet ik dan terug?
Zei ja maandag, hopen dat hij dan niet zo bang is
Ikke ja natuurlijk, hij is al 4 jaar doodsbang voor de DA en dat is maandag ineens over??
En der achteraan vroeg ik of ze überhaupt zelf wel eens een hond had gehad omdat ze zo dom doet, Iig geen moeilijke want anders had ze heel anders gedaan
Ik wil mijn oude DA terug, die luisterde naar mij, keek naar de hond en verder geen poespas. Ik kreeg mee wat ik wilde in goed overleg, en ik stond buiten en 'wist' wat mijn hond mankeerde en wat hij kreeg.
Ik kon wel janken, als ik naar een DA moet dan ga ik, maar als hij niks mankeerd dan ga ik toch niet. Nou ja hij was dus 3 jaar ziekte vrij, wat moet ik met een doodsbange hond bij een DA als hij niet ziek is? Ik loop veel liever in het bos oid
Maar goed Rio heeft nog steeds niks gegeten, en krijgt zo zijn 2de pil. Ik hoop dat hij morgenochtend toch wel wat gaat eten, 2 hele dagen zonder eten vind ik meer als genoeg, een softijsje ging er trouwens wel in en zit er nog in