Nou ben ik de Metacam wat aan het afbouwen omdat het warmer weer is en om te zien of de Glucosamine en Zalmolie het over kunnen nemen.
De volle (start) dosis was 40 en inmiddels ben ik gezakt tot 20. De afgelopen weken ging het erg goed, maar dinsdagavond zag ik hem al een keer trekken met zijn linker achterpoot. Ik heb er even overheen gewreven en toen was het weer over. Gisteravond tijdens de wandeling was het wat erger. Ik heb weer zijn achterbenen wat gemasseerd waarna het beter ging.
Daarna heb ik tijdens de wandeling een filmpje gemaakt omdat ik benieuwd ben hoe jullie Mitch vinden lopen:
http://www.youtube.com/watch?v=pjdBH66DxAg
Normaal gesproken zou ik gewoon meteen naar de dierenarts gaan, maar dat is met Mitch zijn auto angst niet altijd even makkelijk.
Ik heb een andere auto gekocht en we zijn aan het trainen in de auto.. Als ik nu met hem naar de dierenarts ga, heeft hij meteen de eerste slechte herinnering weer binnen
Ik vind hem erg 'wijd' lopen met zijn achterbenen en als hij het drafje doet ziet het er ook niet soepel uit naar mijn idee.
Feit is wel dat ik me nu zo aan het focussen ben op zijn voortbeweging dat ik misschien dingen erger maak dan ze zijn