http://www.youtube.com/watch?v=I9dzjadb ... ts42RR1qfw
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sjon en vers vlees
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
- Pat75
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Roompie
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Re: Sjon en vers vlees
Eet hij het uiteindelijk dan wel op? Sjon moet het gewoon niet, maar ja hij moet wel meer (alles) niet 
- krullie
- Zeer actief
zo te zien heeft hij niet echt honger.
het begraven met de neus doet hij.
doet mijn jack ook.
hier word nu ook slecht gegeten, gelukkig vraagt mijn hond er
zelf om als hij honger heeft.
het begraven met de neus doet hij.
doet mijn jack ook.
hier word nu ook slecht gegeten, gelukkig vraagt mijn hond er
zelf om als hij honger heeft.
-
S@ndr@
- Zeer actief
hij loopt echt te kijken van waar is mijn echte eten nou
wat moet die meuk in mijn voerbak 
-
Brigitte
- Zeer actief
Nee, maar dat is echt met alles he, het is zo'n vervelende eterRoompie schreef:Nou, erg lekker lijkt hij het niet te vinden
- Pat75
- Zeer actief
Nee hij "graaft"tot zijn neus kapot is en laat het staan.Brigitte schreef:Eet hij het uiteindelijk dan wel op? Sjon moet het gewoon niet, maar ja hij moet wel meer (alles) niet
Dus ik blijf gewoon rodi compleet geven.

- Roompie
- Zeer actief
Maar hij ziet er wel goed uitBrigitte schreef:Nee, maar dat is echt met alles he, het is zo'n vervelende eterRoompie schreef:Nou, erg lekker lijkt hij het niet te vinden

-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, maar je wilt hem niet voelen hoorRoompie schreef:Maar hij ziet er wel goed uitBrigitte schreef:Nee, maar dat is echt met alles he, het is zo'n vervelende eterRoompie schreef:Nou, erg lekker lijkt hij het niet te vinden
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Lastig zeg dat hij zo slecht eet!

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Wat een gemiep joh! Is dat met alle vleessoorten zo? Pens blieft Sjon ook niet?
Het lijkt inderdaad of hij gewoon geen honger heeft. Maar dat is ook wel sterk je schrijft dat hij zo weinig eet en mager is.
Het lijkt inderdaad of hij gewoon geen honger heeft. Maar dat is ook wel sterk je schrijft dat hij zo weinig eet en mager is.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, Phantom en Elektra die vreten echt, de bak van Phantom zit vol met deukenHillieS schreef:Bij de 2 van mij is dat binnen 30 seconden helemaal op en de bak brandschoon (zo'n beetje dan
).
Lastig zeg dat hij zo slecht eet!
-
Brigitte
- Zeer actief
Dit is echt met alles, in het begin at hij nog wel redelijk toen hij er net was maar het ging van kwaad tot erger. Van de week had hij een hele dag niet gegeten dus heb ik hem 's nachts apart gezet en een bak brokken neer gezet nou ook niets op. Smuldier moet hij ook niet, Carnibest ook niet. We hadden op de markt wat bafspul gehaald en daar heeft hij later wat van op. Maar ben bang dat dat ook niet lang gaat durenRami schreef:Wat een gemiep joh! Is dat met alle vleessoorten zo? Pens blieft Sjon ook niet?
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Vervelend zeg. Maar hij ziet er verder wel blakend uit, toch? Al is hij mager. Misschien toch een beetje proberen los te laten dat hij gewoon weinig eet. Wel moeilijk.
Het eten 'spannend' maken (voerdummy?) zou dat nog een optie zijn?
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Mijn ervaring met de vleeseters thuis (honden, katten, fretten) is dat ze KVV een stuk minder appreciëren dan barf. Maar toch, dit lijkt me niet leuk om mee te maken.
Hopelijk vind je iets waardoor hij wel wil eten
Hopelijk vind je iets waardoor hij wel wil eten
- Hylos
- Zeer actief
Och! Vervelend is dat als ze zo miepig zijn. xavi is dat ook. Die wil helemaal geen barf eigenlijk
Krijgt nu weer lotgering, dat eet ie tenminste.
Gooide er wel eens een rauw ei of yoghurt doorheen, dan at hij het soms wel. Of voeren met de vork, of alles in kleine stukjes en dan uit de hand geven.
Mar ik ga hier niet elke dag karkassen uit elkaar scheuren en uit de hand laten eten.
dus dan maar weer kvv.
Gooide er wel eens een rauw ei of yoghurt doorheen, dan at hij het soms wel. Of voeren met de vork, of alles in kleine stukjes en dan uit de hand geven.
Mar ik ga hier niet elke dag karkassen uit elkaar scheuren en uit de hand laten eten.

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Baco wilde in het begin ook amper eten, toen gaf ik nog brokken, hier was de oplossing s'avonds laat geven in de tuin, andere honden niet in de buurt, toen ging het beter en een paar maanden later at hij gewoon zijn bak leeg. 
- Jeannettebo
- Zeer actief
ik herken het ook hoor, van Bo dan, voor zn castratie. meeste kvv laat hij staan, er zijn een aantal soorten waarvan ik weet dat hij het eet, daar hield ik het dus bij. Bo liep alleen gewoon weg, die keek, snuffelde en draaide zich om.
nu hij gecastreerd is eet hij beter, dus wil dadelijk zelf weer proberen samen te stellen en hem zo ook wat af te laten vallen..
nu hij gecastreerd is eet hij beter, dus wil dadelijk zelf weer proberen samen te stellen en hem zo ook wat af te laten vallen..

-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, hij ziet er hartstikke goed uit, zit mooi in zijn (dikke) vacht en hij is echt niet ziek of wat dan ook, alleen ja best wel magerRami schreef:Vervelend zeg. Maar hij ziet er verder wel blakend uit, toch? Al is hij mager. Misschien toch een beetje proberen los te laten dat hij gewoon weinig eet. Wel moeilijk.
-
Brigitte
- Zeer actief
Nou, ik heb nu de smuldier kip geprobeerd en die ging er goed in maar ja die is weer niet compleetJeannettebo schreef:ik herken het ook hoor, van Bo dan, voor zn castratie. meeste kvv laat hij staan, er zijn een aantal soorten waarvan ik weet dat hij het eet, daar hield ik het dus bij. Bo liep alleen gewoon weg, die keek, snuffelde en draaide zich om.
-
Brigitte
- Zeer actief
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd maar dat is idd wel het proberen waardInge O schreef:heb je al eens geprobeerd om hem half bedorven (dat het voor onze neus stinkt in ieder geval) kvv voor te zetten?
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Schendor was ook zo'n slechte eter toen hij jong was. Nog steeds wel maar als hij nu niet snel genoeg eet staat Tycha klaar om het op te eten. Maar smorgens is het vaak nog steeds een ramp hij krijgt dan ook maar een handje brok. Ook vers stond hij mee te goochelen . Ik heb op een gegeven moment een halve blikje kattenvoer door zijn brok gedaan en dat vond hij wel lekker. Het kattenvoer afgebouwd en toen is hij makkelijker geworden met voer. Hij was echt broodmager toen en at in een week wat hij eigenlijk op een dag moest eten.

Groetjes Marja
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Xantos had dit met vers en dan de herkenbare stukken zeg maar
Kvv luste hij prima, maar kreeg hij een lamsribje of stuk rundvlees dan knikkerde hij het zelfs zo de kennel weer uit...
dat moest ie echt niet...
Maar knap vervelend zoiets zeker omdat ie het met al het voer doet schijnbaar
Maar knap vervelend zoiets zeker omdat ie het met al het voer doet schijnbaar

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Brigitte
- Zeer actief
Ja, dat is hier ook. Hij heeft op proef 2 dagen in pension gezeten, 's morgens had ik hem eten voor gezet en niet op, gewoon maar brok mee gegeven en de volgende dag beetje op. Ik geef hem 's avonds een bekertje nieuwe brok er was een verkeerde zak bezorgt maar ja Phantom eet toch alles en was zelfde merk dus Sjon wat gegeven, alles in 1x op. Vanmorgen gegeven weer niets op, Duck eruit gehaald moet hij ook niettycha schreef:Schendor was ook zo'n slechte eter toen hij jong was. Nog steeds wel maar als hij nu niet snel genoeg eet staat Tycha klaar om het op te eten. Maar smorgens is het vaak nog steeds een ramp hij krijgt dan ook maar een handje brok. Ook vers stond hij mee te goochelen . Ik heb op een gegeven moment een halve blikje kattenvoer door zijn brok gedaan en dat vond hij wel lekker. Het kattenvoer afgebouwd en toen is hij makkelijker geworden met voer. Hij was echt broodmager toen en at in een week wat hij eigenlijk op een dag moest eten.
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Wat Shendor nog steeds doet is van de brokjes of datgene wat er in zijn bak zit, eerst wat pakken, dat op de grond leggen, weer in de bak kijken, wat rommelen in de bak, nog wat eruit halen en op de grond leggen en dan met lange tanden beginnen te eten. Ondertussen is Tycha dan klaar en die probeert dan al dat wat er op de grond ligt weg te jatten. Moet er dus ook altijd bij blijven als hij staat te eten want hij laat het zo jatten of zich wegjagen bij zijn bak.

Groetjes Marja
- kipo
- Zeer actief
Heb je al eens geprobeerd om hem met een lange lijn aan een halstertje op een grasveldje te zetten? Misschien denkt Sjonnie-de-pony dat hij een pony is. 
-
Brigitte
- Zeer actief
Met een rauw ei erdoor rende hij nog net niet van de bak wegHylos schreef:Och! Vervelend is dat als ze zo miepig zijn. xavi is dat ook. Die wil helemaal geen barf eigenlijk![]()
Mar ik ga hier niet elke dag karkassen uit elkaar scheuren en uit de hand laten eten.dus dan maar weer kvv.
-
Brigitte
- Zeer actief
Haha, nog niet geprobeerd maar is mss wel een ideekipo schreef:Heb je al eens geprobeerd om hem met een lange lijn aan een halstertje op een grasveldje te zetten? Misschien denkt Sjonnie-de-pony dat hij een pony is.
-
Brigitte
- Zeer actief
Hier eten ze echt allemaal apart juist omdat Sjon zo vervelend is geven we hem gewoon in de woonkamer als we erbij zijn maar dat maakt dus geen verschil. Phantom eet zo verschrikkelijk snel die zou ook zo bij Sjon in de bak duiken en die zal er ook alleen maar blij om zijn als Phantom het zou opetentycha schreef:Wat Shendor nog steeds doet is van de brokjes of datgene wat er in zijn bak zit, eerst wat pakken, dat op de grond leggen, weer in de bak kijken, wat rommelen in de bak, nog wat eruit halen en op de grond leggen en dan met lange tanden beginnen te eten. Ondertussen is Tycha dan klaar en die probeert dan al dat wat er op de grond ligt weg te jatten. Moet er dus ook altijd bij blijven als hij staat te eten want hij laat het zo jatten of zich wegjagen bij zijn bak.