Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben een echte mama....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Re: Ik ben een echte mama....

Ongelezen bericht door Marion. »

Tara schreef:
Mit schreef:Verdorie!
Voorheen geen enkel probleem met hondjes missen. Pension? Geen probleem! Logeren? Geen probleem!
Quasar, Stellar, Tsuki, allemaal zonder blikken of blozen.
Nu gaan de kruimels morgen 1 nachtje logeren. 1 náchtje. Eén Náchtje. En ik loop te moederkloeken hoor.
Ze gaan gewoon samen met Stellar naar Tara toe, bekend volk dus, en ik mis ze nu al :LOL:

Dat wordt nog wat, binnenkort gaan ze dik 2 weken naar Lieke toe. Zometeen hang ik ook elke dag aan de lijn :Q: :Q:
Ik ben veranderd in een mietje, een doetje, een actiewat. Ik ben een echte Wawamama geworden :jank:
:smile2:

Zie je nou waarom ik altijd zo loop te zeiken en nog net geen vuistdikke handleidingen schrijf voor jullie?
Ik beloof je heel zuinig te zijn op de kruimels, ik ga er fijn mee op de arm over de markt flaneren.

Afbeelding

Ik heb er nu al zin in! :cheer:
Taar, als je er toch bent.... Schone zus heeft daar van de markt een pracht van een rookworst meegenomen. Als je die ziet liggen, dan graag meenemen. Hoe hij hier in Mieppies bekkie komt, zodat zij hem mee kan nemen naar het bos daar komen we wel uit.

Als je hem ziet, gewoon kopen dus. Kosten worden vergoed en Miep is je dankbaar tot een logé-onverlaat haar worst weer pieploos maakt.

Mit sterkte. Ik moet er niet aan denken babies achter te laten. Al helemaal geen mini-babies. En ik heb géén last van klaterende eierstokken :mrgreen:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Nou dat topic ging ook soepel :LOL:
Ik heb ze uiteindelijk helemaal niet gemist, net zijn ze weer opgehaald en ik trof 2 vrije hondjes aan die zich snel hadden hersteld van de eerste schrik van 4 grote haaien :mrgreen:
Ze liggen nu uitgeteld in hun hangmat :engel:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Afbeelding
Afbeelding
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

erg herkenbaar :LOL: druk maken om niets :engel:

ik had dat een paar weken terug, wij hadden een inzet met de reddingshonden en aangezien dat een hele dag is en je niet weet hoe laat je thuis bent (kan wel nachtwerk worden), hebben we Yuki naar de oppas (vriendin) gebracht.. alle honden breng ik zo weg zonder probleem en vraag mezelf niet eens af hoe het gaat, omdat het gewoon goed zit, vooral tussen de oren :mrgreen:

Maar met Yuki heb ik lopen stressen dat ze voor het eerst een hele dag weg moest (wel in een andere roedel), ik heb een paar keer die dag berichtjes gekregen en gestuurd, met filmpjes en foto's! :LOL: Yuki is gewoon anders dan de rest en moet je ook anders behandelen :pffff: :LOL:
nou het ging dus zoals verwacht gewoon perfect, ze heeft lopen spelen en doen en gewoon lekker los meegelopen in het bos.. nouja toen ik dat zag kon ik weer zorgeloos verder met het zoekplan :engel:
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Mit schreef:Afbeelding
wat schattig :I: :I:
Afbeelding
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

Mit schreef:Nou bang dat er iets gebeurt ben ik dan weer niet, Tara en Lieke denken wel hetzelfde over klein grut geloof ik dus ik vertrouw erop dat ze ze laten lopen als dat kan en optillen wanneer nodig.
Het is meer dat ik ze mis, ik word zo vrolijk van ze! Ben inderdaad in staat om ze mee te nemen op vakantie maar Lars ziet dat toch niet echt zitten :mrgreen:
Dat verandert nog wel :mrgreen: , ik ga echt niet weg zonder Pebbles!
AfbeeldingAfbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Had vandaag hetzelfde met Chuck. We gingen naar het strand en meneer naar mijn schoonouders. Nou, ik heb genóten...
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Mit
Zeer actief

nathalie schreef:Had vandaag hetzelfde met Chuck. We gingen naar het strand en meneer naar mijn schoonouders. Nou, ik heb genóten...
:smile2:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”