Taar, als je er toch bent.... Schone zus heeft daar van de markt een pracht van een rookworst meegenomen. Als je die ziet liggen, dan graag meenemen. Hoe hij hier in Mieppies bekkie komt, zodat zij hem mee kan nemen naar het bos daar komen we wel uit.Tara schreef:Mit schreef:Verdorie!
Voorheen geen enkel probleem met hondjes missen. Pension? Geen probleem! Logeren? Geen probleem!
Quasar, Stellar, Tsuki, allemaal zonder blikken of blozen.
Nu gaan de kruimels morgen 1 nachtje logeren. 1 náchtje. Eén Náchtje. En ik loop te moederkloeken hoor.
Ze gaan gewoon samen met Stellar naar Tara toe, bekend volk dus, en ik mis ze nu al![]()
Dat wordt nog wat, binnenkort gaan ze dik 2 weken naar Lieke toe. Zometeen hang ik ook elke dag aan de lijn![]()
![]()
Ik ben veranderd in een mietje, een doetje, een actiewat. Ik ben een echte Wawamama geworden![]()
Zie je nou waarom ik altijd zo loop te zeiken en nog net geen vuistdikke handleidingen schrijf voor jullie?
Ik beloof je heel zuinig te zijn op de kruimels, ik ga er fijn mee op de arm over de markt flaneren.
Ik heb er nu al zin in!
Als je hem ziet, gewoon kopen dus. Kosten worden vergoed en Miep is je dankbaar tot een logé-onverlaat haar worst weer pieploos maakt.
Mit sterkte. Ik moet er niet aan denken babies achter te laten. Al helemaal geen mini-babies. En ik heb géén last van klaterende eierstokken