Zaterdag ga ik daar kijken, ik weet nog niet of ik Rasta meeneem want het is nog wel zo'n 5 km fietsen en hij is dat niet gewend en bovendien weet ik nog niet of het erg warm wordt.
Vandaag al wel geoefend met fietsen en op een paar kleine hobbels na (hij ging 2 keer ineens in de ankers) ging het eigenlijk best wel heel goed.
Heb niet te lang gefietst omdat het redelijk warm is en het ging alleen maar even om het idee en het oefenen.
Ze zijn daar van 10 tot 17 uur dus dan ga ik eerst even kijken om een idee te krijgen en dan kan ik me aanmelden als ik dat wil maar het lijkt me heel erg leuk.
Vanmiddag bij de dierenwinkel geweest met hem want ik moest hondenvoer en zaagsel halen.
Die eigenaar zei, je bent echt heel erg blij met hem hé, ik zei jazeker wel hihi, ja zei hij dat kan ik zien, je straalt het gewoon uit, je praat enthousiast over hem en je gezicht straalt helemaal als je het over hem hebt
Ik zei tegen hem, ja hij is ook een hartstikke fijne hond, ik heb tot nu toe altijd nog geboft met honden.
Robbie (dwergpoedel) was een fijn hondje, Doerak was ook heel relaxed en lief en nu Rasta weer, ben gewoon een bofkont