Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Misschien hondenschool gevonden.Update

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Misschien hondenschool gevonden.Update

Ongelezen bericht door Ptje »

Waar googelen al niet goed voor is.
Heb een hondenschool bij ons in de buurt gevonden (in Beltrum, 5 km verderop).
De behendigheidsgroep zat vol maar maar voor gehoorzaamheidstrainingen was er nog wat plaats.
Heb gelijk een mailtje terug gestuurd dat ik wel interesse heb in een beginners groep.
In principe gehoorzaamt Rasta prima maar het leek me gewoon leuk om samen iets te doen en werken aan onze samenwerking.
Bovendien zijn poedels nogal slim zeggen ze :F: dus een leuke uitdaging zal hem misschien wel goed doen.
Ben heel benieuwd of ik snel antwoord krijg, ik heb er wel zin in.
Laatst gewijzigd door Ptje op 09 jul 2013 09:48, 2 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
doesje
Zeer actief

Re: Misschien hondenschool gevonden.

Ongelezen bericht door doesje »

aahh leuk, attent daar ben ik ook jaren geweest met al mijn honden :cheer:
groetjes wendy, tjaboo, jip en djaff
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

leuk joh, het is heerlijk om samen met je hond wat te doen :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Ptje
Zeer actief

doesje schreef:aahh leuk, attent daar ben ik ook jaren geweest met al mijn honden :cheer:
Attent ja, leuk zeg, hoe ging dat daar, hoe vond je de sfeer en de trainers?
De prijs van de cursussen daar vind ik ook echt goed te doen, 70 euro dus dat valt me 100% mee.
doesje
Zeer actief

Ongelezen bericht door doesje »

Ptje schreef:
doesje schreef:aahh leuk, attent daar ben ik ook jaren geweest met al mijn honden :cheer:
Attent ja, leuk zeg, hoe ging dat daar, hoe vond je de sfeer en de trainers?
De prijs van de cursussen daar vind ik ook echt goed te doen, 70 euro dus dat valt me 100% mee.
ik heb het er altijd naar mijn zin gehad, trainers zijn ook leuk en kundig :ok: altijd tijd voor je als er wat is is! alvast veel plezier gewenst!
groetjes wendy, tjaboo, jip en djaff
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Ik ben daar ook geweest met mijn hond. Toen zat de oude eigenaar er nog op Gonnie. Daar was ik geen fan van. Maar ik las dat de school is overgenomen door iemand anders.
Afbeelding
Ptje
Zeer actief

Re: Misschien hondenschool gevonden.(zaterdag kijken)

Zaterdag ga ik daar kijken, ik weet nog niet of ik Rasta meeneem want het is nog wel zo'n 5 km fietsen en hij is dat niet gewend en bovendien weet ik nog niet of het erg warm wordt.
Vandaag al wel geoefend met fietsen en op een paar kleine hobbels na (hij ging 2 keer ineens in de ankers) ging het eigenlijk best wel heel goed.
Heb niet te lang gefietst omdat het redelijk warm is en het ging alleen maar even om het idee en het oefenen.
Ze zijn daar van 10 tot 17 uur dus dan ga ik eerst even kijken om een idee te krijgen en dan kan ik me aanmelden als ik dat wil maar het lijkt me heel erg leuk.
Vanmiddag bij de dierenwinkel geweest met hem want ik moest hondenvoer en zaagsel halen.
Die eigenaar zei, je bent echt heel erg blij met hem hé, ik zei jazeker wel hihi, ja zei hij dat kan ik zien, je straalt het gewoon uit, je praat enthousiast over hem en je gezicht straalt helemaal als je het over hem hebt :E:
Ik zei tegen hem, ja hij is ook een hartstikke fijne hond, ik heb tot nu toe altijd nog geboft met honden.
Robbie (dwergpoedel) was een fijn hondje, Doerak was ook heel relaxed en lief en nu Rasta weer, ben gewoon een bofkont :cheer:
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Een bofkont met een bofhond!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Ptje
Zeer actief

Re: Misschien hondenschool gevonden.Update

Heb net een mailtje gehad van de instructice van de hondenschool.
Zaterdag om 12.30 uur kan ik meedoen met een A cursus, het is alleen dat ik er middenin spring want ze hebben nog 4 lessen te gaan en dan hadden ze die A cursus afgerond als ik het goed begrijp uit die mail.
Maar goed we zien wel hoe het gaat, ik heb er wel zin in.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ptje schreef:Zaterdag ga ik daar kijken, ik weet nog niet of ik Rasta meeneem want het is nog wel zo'n 5 km fietsen en hij is dat niet gewend en bovendien weet ik nog niet of het erg warm wordt.
Vandaag al wel geoefend met fietsen en op een paar kleine hobbels na (hij ging 2 keer ineens in de ankers) ging het eigenlijk best wel heel goed.
Heb niet te lang gefietst omdat het redelijk warm is en het ging alleen maar even om het idee en het oefenen.
Ze zijn daar van 10 tot 17 uur dus dan ga ik eerst even kijken om een idee te krijgen en dan kan ik me aanmelden als ik dat wil maar het lijkt me heel erg leuk.
Vanmiddag bij de dierenwinkel geweest met hem want ik moest hondenvoer en zaagsel halen.
Die eigenaar zei, je bent echt heel erg blij met hem hé, ik zei jazeker wel hihi, ja zei hij dat kan ik zien, je straalt het gewoon uit, je praat enthousiast over hem en je gezicht straalt helemaal als je het over hem hebt :E:
Ik zei tegen hem, ja hij is ook een hartstikke fijne hond, ik heb tot nu toe altijd nog geboft met honden.
Robbie (dwergpoedel) was een fijn hondje, Doerak was ook heel relaxed en lief en nu Rasta weer, ben gewoon een bofkont :cheer:
Zo je klinkt in ieder geval weer positief ook al vind je het eigenlijk een klote beest, hebben mijn dreigmails toch geholpen. :cool2:
Misschien een karretje achter de fiets voor die jongen , of in een leuke mand aan het stuur.? Misschien zo'n draagdoek iets.? :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Ptje
Zeer actief

bouvierpoedel schreef: Zo je klinkt in ieder geval weer positief ook al vind je het eigenlijk een klote beest, hebben mijn dreigmails toch geholpen. :cool2:
Misschien een karretje achter de fiets voor die jongen , of in een leuke mand aan het stuur.? Misschien zo'n draagdoek iets.? :engel:
Ja doag :piew: ik zal dat puberaal geval ook nog eens verwennen met een karretje achter de fiets, met zijn formaat wordt dat meer een sleurhut, zie je het voor je? (ik wel :schrik: ).
Niks daarvan lopuh dat kreng :S: :mep: .
Maar als het te warm wordt dan regel ik natuurlijk wel iemand die me ff brengt, zo ben ik dan ook wel weer, liefhebbend baasje enzo snappie (ben veel te bang voor je volgende dreigmails :O: :schrik: )
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”