Maar je helpt ze niet, je helpt totaal niemand. Je jaagt iedereen tegen je in het harnas door je manier van schrijven. Je kunt toch 'ik vind' schrijven ipv 'het is'?Pakdebal schreef:malinois schreef: Oke, maar denk jij nu echt dat die geholpen zijn door dergelijke reacties van jou? Je bewerkstelligt het tegendeel door jouw ondoordringbare betonnen plaat voor je kop zet je iedereen tegen je op met als gevolg dat er geen fatsoenlijke discussie meer gevoerd kan worden in een topic waar jij reageert... je bent niet te negeren, je bent overspannen nadrukkelijk aanwezig met je eigen waarheden die je voor het gemak maar als feiten verkondigd. De enige manier waarop jij deze mensen zou helpen is door normaal te reageren en dat is dus een mening te geven en geen feit verkondigen die het niet is.
Oh ja dat vind ik, als normaal lid wel te verstaan... en zo moeilijk lijkt me dat toch niet. En nou niet gelijk die hakken in de het zand ... lees het gewoon nog een keer.
nee, dat zie je toch fout, ik kom meer op voor mijzelf dan de zwijgende meerderheid , die niet meer willen posten !
Hierboven doe je exact hetzelfde, 'nee, dat zie je toch fout'.... waarom niet 'nee ik vind dat je dat niet goed ziet want.....'
Want nu zeg jij weer dat jouw waarheid de enige is terwijl mijn mening toch echt is dat jij je mening als feit verkondigd...Waarom is mijn mening hierover nu dan fout en de jouwe goed?