Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

geven mensen het nu al op ?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: geven mensen het nu al op ?

Ongelezen bericht door malinois »

Pakdebal schreef:
malinois schreef: Oke, maar denk jij nu echt dat die geholpen zijn door dergelijke reacties van jou? Je bewerkstelligt het tegendeel door jouw ondoordringbare betonnen plaat voor je kop zet je iedereen tegen je op met als gevolg dat er geen fatsoenlijke discussie meer gevoerd kan worden in een topic waar jij reageert... je bent niet te negeren, je bent overspannen nadrukkelijk aanwezig met je eigen waarheden die je voor het gemak maar als feiten verkondigd. De enige manier waarop jij deze mensen zou helpen is door normaal te reageren en dat is dus een mening te geven en geen feit verkondigen die het niet is.
Oh ja dat vind ik, als normaal lid wel te verstaan... en zo moeilijk lijkt me dat toch niet. En nou niet gelijk die hakken in de het zand ... lees het gewoon nog een keer.

nee, dat zie je toch fout, ik kom meer op voor mijzelf dan de zwijgende meerderheid , die niet meer willen posten !
Maar je helpt ze niet, je helpt totaal niemand. Je jaagt iedereen tegen je in het harnas door je manier van schrijven. Je kunt toch 'ik vind' schrijven ipv 'het is'?
Hierboven doe je exact hetzelfde, 'nee, dat zie je toch fout'.... waarom niet 'nee ik vind dat je dat niet goed ziet want.....'
Want nu zeg jij weer dat jouw waarheid de enige is terwijl mijn mening toch echt is dat jij je mening als feit verkondigd...Waarom is mijn mening hierover nu dan fout en de jouwe goed?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Pakdebal schreef:
malinois schreef: Oke, maar denk jij nu echt dat die geholpen zijn door dergelijke reacties van jou? Je bewerkstelligt het tegendeel door jouw ondoordringbare betonnen plaat voor je kop zet je iedereen tegen je op met als gevolg dat er geen fatsoenlijke discussie meer gevoerd kan worden in een topic waar jij reageert... je bent niet te negeren, je bent overspannen nadrukkelijk aanwezig met je eigen waarheden die je voor het gemak maar als feiten verkondigd. De enige manier waarop jij deze mensen zou helpen is door normaal te reageren en dat is dus een mening te geven en geen feit verkondigen die het niet is.
Oh ja dat vind ik, als normaal lid wel te verstaan... en zo moeilijk lijkt me dat toch niet. En nou niet gelijk die hakken in de het zand ... lees het gewoon nog een keer.

nee, dat zie je toch fout, ik kom meer op voor mijzelf dan de zwijgende meerderheid , die niet meer willen posten !

ik laat mij niet in een hoek duwen
En zeg nou eens zelf, heeft het effect tot nu toe? Zo nee, zal je er dan wel mee door gaan?
*psychologie modus uit*
Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Biet »

Pakdebal schreef:

Je zet jezelf in een hoek.
Wiel
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

Maeve schreef:En zeg nou eens zelf, heeft het effect tot nu toe? Zo nee, zal je er dan wel mee door gaan?
*psychologie modus uit*

net zoals mensen nog steeds , na zovele waarschuwingen , hun honden in snikhete auto's achterlaten

het heeft inderdaad geen zin . :wink:
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Pakdebal schreef:
Maeve schreef:En zeg nou eens zelf, heeft het effect tot nu toe? Zo nee, zal je er dan wel mee door gaan?
*psychologie modus uit*

net zoals mensen nog steeds , na zovele waarschuwingen , hun honden in snikhete auto's achterlaten

het heeft inderdaad geen zin . :wink:
Bedoel je met deze reactie dat jij net zo eigenwijs bent als die mensen die hun hond in een snikhete auto achterlaten, tegen beter weten in :denken: ?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Pakdebal schreef: nee, ik vind Marjoleine ook daar in wel heel goed haar best doen , maar zij post niet zo veel als ik, dus valt niet zo op
maar
haar standpunten zijn de enige goede
Klets toch niet zo, meisje.

Ik heb een mening, en wat kennis. Meer niet.
Niemand hoeft dat van me aan te nemen en ik dring nooit iets op.
Mijn mening is namelijk mijn mening en niet een feit.

Feiten meld ik soms ook wel trouwens, maar dat zijn dan gewoon wetenschappelijke gegevens. Daar is dan niet direct sprake van een mening, omdat het een gegeven betreft.
Daar kun je dan iets tegen hebben maar dat is weer iets anders.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Biet schreef:
Pakdebal schreef:

Je zet jezelf in een hoek.
Dit dus. Jammer dat ze het zelf niet doorheeft.
Afbeelding
Pakdebal

Roompie schreef:
Biet schreef:Je zet jezelf in een hoek.

door mijn punten ?
door mijn manier van schrijven ?
door mijn domheid ?
door mijn vele topics ?
door mijn onzin ?
allemaal cynisch bedoeld , want ik verkondig geen onzin , natuurlijk.

altijd commentaar krijgen is verre van leuk, hoor !

jullie kunnen wel iemand in een hoek zetten , die volgens jullie " niet deugt" , bah !
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Het gaat erom pdb dat wat je neerzet alleen jouw waarheid is maar jij het neerzet als De waarheid..als je gewoon zou neerzetten ..ik vind..of ..dit is mijn mening..dan verander je je toon al van het berichtje.Maar goed,dit is je al tigtachtigmiljoen keer gezegt en je doet er werkelijk geen bal mee omdat JIJ vindt dat het niet zo is..pak het balletje eens een keer op en je zal zien dat je dan ook andere reacties op je berichten krijg.
Dat je puntjes achter je berichten zet maak mij geen flap uit trouwens :F:
Afbeelding
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Bijzonder dat er in al die jaren geen cent zelfkennis bij is gekomen...
Wat bezielt iemand om terug te keren naar een plek waar je je vaak niet fijn voelde en waar je je blijkbaar nog steeds niet begrepen voelt?

Ik heb toentertijd niet alle consternatie meegekregen, maar ik ervaar wel dat jij PdB je nu al een storende factor profileert, zonder daar enige rekenschap voor te nemen.

De originele reden van dit topic is me nu alweer ontgaan overigens...
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Pakdebal schreef:
Marjoleine schreef:
Pakdebal schreef: waar bemoeit zich iedreen mee?. Als ik hier echt opschrijf hoe ik over JULLIE denk , is het forum te klein !.
Volgens mij doe je dat al heel aardig hoor.
En waartoe eigenlijk? Om ruzie te zoeken?
Wat is in vredesnaam de zin van dit gedrag?

Als je iedereen hier zo vervelend vind, wat doe je hier dan eigenlijk?

jij springt er wel uit , bij mij , je bent er als de kippen bij, in een topic , als het ineens over mij zelf gaat . :roll:

waarom kaan jij niet gewoon antwoorden in mijn topics , of over mijn berichten

je doet altijd dat school-vingertje omhoog , werk je bij het onderwijs ?
Waarom geef jij geen antwoord op bepaalde vragen?
En zoals al gezegd is, jij bent degene met de negatieve berichten en je hebt knap veel vooroordelen.
En Marjoleine geeft toevallig altijd goede antwoorden en wordt nooit persoonlijk, met haar is het goed redeneren met jou niet want alles wat jij zegt is de waarheid en als iemand anders zegt dat het iets anders zit dan komt jij met je antwoord dat die persoon een pester is.

Volgens jou is iedereen die een andere mening dan jou heeft een pester en een topicverzieker.

Je zou zelf alles eens onbevooroordeeld terug moeten lezen en steek dan ook je hand eens in eigen boezem.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

gonnie schreef:Je zou zelf alles eens onbevooroordeeld terug moeten lezen en steek dan ook je hand eens in eigen boezem.
Nee, dat kan ze niet. "Want zij zijn groot en ik is klein. Dat is niet eerlijk. Oh nee!"
Pakdebal

Marion. schreef:
gonnie schreef:Je zou zelf alles eens onbevooroordeeld terug moeten lezen en steek dan ook je hand eens in eigen boezem.
Nee, dat kan ze niet. "Want zij zijn groot en ik is klein. Dat is niet eerlijk. Oh nee!"
zolang je negatieve dingen over mij schrijft ?.
nee, dat kan ik inderdaad niet, laat mij toch met rust, Marion !
JBK schreef:Bijzonder dat er in al die jaren geen cent zelfkennis bij is gekomen...
...
ik kom op voor mijn mening, en die kan best anders zijn , dan Marion bv .
snap je het nu ?
Pakdebal

gonnie schreef:En Marjoleine geeft toevallig altijd goede antwoorden en wordt nooit persoonlijk,.

ik kan heel wat quoten , dat ze mij wel kan uitkotsen ., maar die zijn her en der verspreid , te veel werk !

hoezo " niet persoonlijk " ? .. nee, dat klopt misschien tegen JOU niet . :roll:
JBK

Pakdebal schreef:
JBK schreef:Bijzonder dat er in al die jaren geen cent zelfkennis bij is gekomen...
...
snap je het nu ?
Nee, je verkondigt jouw mening als de waarheid. Alsof er geen enkele andere zienswijze is dan hetgeen jij predikt!
Dát is waar mensen over vallen, maar dat is nou precies wat je niet wilt inzien.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Wat bezielt iemand om terug te keren naar een plek waar je je vaak niet fijn voelde en waar je je blijkbaar nog steeds niet begrepen voelt?

Ik heb toentertijd niet alle consternatie meegekregen, maar ik ervaar wel dat jij PdB je nu al een storende factor profileert, zonder daar enige rekenschap voor te nemen.

Dat mensen hun honden/katten/konijnen etc in het asiel dumpen, iets wat niet nieuw is, maar al zo oud als Methusalem.
JBK

Neeltje schreef:

Dat mensen hun honden/katten/konijnen etc in het asiel dumpen, iets wat niet nieuw is, maar al zo oud als Methusalem.
Oh ja.... Dat.... :roll:
Toch bedankt voor de reminder, hoef ik me niet weer door de beginposts te worstelen! :ok:
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia

Ongelezen bericht door Fizgig »

Misschien is het een idee om als mensen om negatieve aandacht vragen, die niet te geven.
JBK

Fizgig schreef:Misschien is het een idee om als mensen om negatieve aandacht vragen, die niet te geven.
Als we het even vertalen naar hondengedrag...
Soms werkt ongewenst gedrag negeren niet voldoende, en zal er toch een consequentie aan verbonden moeten zijn.
Er wordt voldoende alternatief gedrag aangeboden, andere opties, maar als er dan alsnog voor gekozen wordt om het ongewenste gedrag te vertonen, krijgt ze van mij een ferme "nee" :gvd:
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Pakdebal schreef:
Roompie schreef:

door mijn punten ?
door mijn domheid ?
door mijn vele topics ?
door mijn onzin ?

jullie kunnen wel iemand in een hoek zetten , die volgens jullie " niet deugt" , bah !
Ik ken jou dus niet van eerder. Maar ik snap nu wel waarom mensen zo reageren.
Je krijgt tig keer tips van hoe jijzelf het commentaar wat op jou komt om kunt buigen naar posifitief. Maar daar doe je geen hol mee en je blijft verongelijkt doen. Schiet niet erg op dan he.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pakdebal schreef:
Roompie schreef:

door mijn punten ?
door mijn domheid ?
door mijn vele topics ?
door mijn onzin ?

Ik had gisteravond heel ff t idee dat er een een lichtje ging branden... maar helaas...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

JBK schreef:
Fizgig schreef:Misschien is het een idee om als mensen om negatieve aandacht vragen, die niet te geven.
Soms werkt ongewenst gedrag negeren niet voldoende, en zal er toch een consequentie aan verbonden moeten zijn.
Er wordt voldoende alternatief gedrag aangeboden, andere opties, maar als er dan alsnog voor gekozen wordt om het ongewenste gedrag te vertonen, krijgt ze van mij een ferme "nee" :gvd:
Ja maar dit is een mens wiens doel het juist is om negatieve aandacht te krijgen.
Geloof me als er niemand, maar dan ook niemand, op haar reageert dan gaat ze op een gegeven moment wel weg of veranderd dan pas haar gedrag.
Er kan tenslotte niet op het rode knopje gedrukt worden om reacties die niet gegeven worden immers :wink:
Moet je kijken als er geen enkele reactie meer komt ,nu krijst het al als het binnen 5 minuten niets hoort nou wat denk je wat een week geen reacties met zo iemand doet :mrgreen:
En laten we wel wezen met een dwangbuis aan is het ook moeilijk typen :engel:
Niet op reageren dus lijkt mij het beste als je ervan verlost wilt worden.
JBK

tineke schreef:
JBK schreef:
Ja maar dit is een mens wiens doel het juist is om negatieve aandacht te krijgen.
Geloof me als er niemand, maar dan ook niemand, op haar reageert dan gaat ze op een gegeven moment wel weg of veranderd dan pas haar gedrag.
Er kan tenslotte niet op het rode knopje gedrukt worden om reacties die niet gegeven worden immers :wink:
Moet je kijken als er geen enkele reactie meer komt ,nu krijst het al als het binnen 5 minuten niets hoort nou wat denk je wat een week geen reacties met zo iemand doet :mrgreen:
Maar dan zou iedereen dat dus moeten doen? En ben bang dat dat niet werkt. En ikzelf heb ook een tijd me zitten verbijten, maar ik moest er nu gewoon iets over kwijt :boos:
tineke

JBK schreef:
tineke schreef:
JBK schreef:
Maar dan zou iedereen dat dus moeten doen? En ben bang dat dat niet werkt. En ikzelf heb ook een tijd me zitten verbijten, maar ik moest er nu gewoon iets over kwijt :boos:
Ja dat zou dan iedereen moeten doen en daar zit ook gelijk het probleem want sommige kunnen dat niet.
En dat is jammer want het voeden van de trol maakt juist dat die iedere keer terugkomt.
tineke

Nanna schreef:Welnee. Je kunt gewoon reageren hoor, maar dan met een beetje humor. Maak er gewoon een grote grap van.
:engel:
Oh dat kan ook ,dat is dan enkel voor de andere leden want ts zelf heeft geen enkel gevoel voor humor :mrgreen:
JBK

Nanna schreef:
tineke schreef:
Nanna schreef:Welnee. Je kunt gewoon reageren hoor, maar dan met een beetje humor. Maak er gewoon een grote grap van.
:engel:
Oh dat kan ook ,dat is dan enkel voor de andere leden want ts zelf heeft geen enkel gevoel voor humor :mrgreen:
Dat maakt het juist leuk :mrgreen:

Mijn humor is meestal zwartgallig en gemeen. Dus dat is zeker een optie :tongue:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Pakdebal schreef:
Marion. schreef:
zolang je negatieve dingen over mij schrijft ?.
nee, dat kan ik inderdaad niet, laat mij toch met rust, Marion !
...
snap je het nu ?
Ach hou toch op!
Je poneert je "mening" als zijnde de waarheid, ongenuanceerd en zonder enige kennis van zaken.
En als dat weerlegt wordt, bv. door een rekensommetje (zoals Frank gedaan heeft en daarna ik ook nog) dan ga je daar niet meer op in.
Vervolgens ga je zeuren dat iedereen tegen je is. Vind je het gek?
Het ligt toch echt aan jezelf!
En nu duw je maar weer op het rode uitroepteken, want ik val je persoonlijk aan. Boeien! :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Inge schreef:En nu duw je maar weer op het rode uitroepteken, want ik val je persoonlijk aan. Boeien! :roll:
Nou ja, Tineke heeft natuurlijk wel gelijk. Als er geen reactie meer komt, is voor haar denk ik heel snel de lol over :wink:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Marion. schreef:
Inge schreef:En nu duw je maar weer op het rode uitroepteken, want ik val je persoonlijk aan. Boeien! :roll:
Nou ja, Tineke heeft natuurlijk wel gelijk. Als er geen reactie meer komt, is voor haar denk ik heel snel de lol over :wink:

Dan gaat ze weer klagen dat ze geen reacties krijgt en drukt ze daarvoor op het rode uitroeptekentje.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

gonnie schreef:
Marion. schreef:

Dan gaat ze weer klagen dat ze geen reacties krijgt en drukt ze daarvoor op het rode uitroeptekentje.
Ze kan niet op een rood uitroeptekentje drukken als er geen reactie is :19: .

Maar om haar een plezier te doen; ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Gesloten

Terug naar “Algemeen”