Ah, goed dat je er me aan doet denken! Honingzalf heb ik nog in huis!
En de groene leem is ook besteld.
Tallie (of baasje van

): wonde was wel redelijk wat groter dan die bij Tallie, zo te zien. Maar goed, is in ieder geval hoopvol dat die zonder hechten al zo goed geheeld is!
Tja, reden van de aanval. Kan ik uiteindelijk ook maar naar gissen. Maar ik vermoed: de teef zat met de groep (6 personen waaronder haar eigenaren, Qurry daarbij) in het zicht. Er werd door haar eigenaren redelijk wat aandacht besteed aan Qurry.
Ik vermoed dus dat jaloezie/frustratie van het moeten wachten één van de factoren is.
Mogelijk bijkomende factoren: de teef was hoogloops (en dan zijn de teven hier ook heel wat minder tolerant), en zou natuurlijk ook gewoon kunnen: het karakter van de teef in kwestie, dat zich tentoonspreidde...
Ondertussen hopst Het Gekruide hier al terug zelf in en uit de zetel, en loopt alweer staart-en-poten te jagen tussen enkele van onze (voorzichtige) volwassen honden. Best een geruststelling, ik was vooral erg bang wat de impact ging zijn in haar interactie met andere honden. Nog even afwachten wat het geeft met vreemde honden.