Ik snap niet waarom er kritiek geleverd moet worden op Angela, en als dat al moet, lees eerst eens goed ( ja ik weet, las laatst ook ergens niet goed ).
Smoek d'r kritiek klopte niet, omdat ze niet eerder geposte teksten had gelezen.
Is rechtgezet, maar als je halverwege inhaakt, krijg je ook weer meningen.
Ik geloof n.a.v. de posts, en dat is wat de meesten van ons kunnen, dat zij haar verantwoording heeft genomen, en ernaar gehandeld heeft.
Waren er maar meer van dat soort baasjes. Jammer dat zij nou aangevallen word omdat ze haar verhaal deelt. Is erg zat
Ik heb mijn twijfels bij TS bericht. Omdat het discussie oplevert en het tweede bericht is.
En verder geen reactie van TS. Nogmaals, als het waar is, is het een ontzettend sneu bericht.
Ik moet er niet aan denken mijn hond doodgebeten zien te worden. En ik zou ook van slag zijn ( licht gezegd ) de komende tijd.
Maar het komt wel voor. Ik moet zeggen dat ik hier in de omgeving steeds in de lach schiet door de amstaffjes.
Laatst op het strand, staffje stond in het water, met zijn voorpootje te slaan in het water. Hij had zo'n lol
Omringende honden interesseerden hem geen reet. Hij was druk met het water.
Verder gelopen.
Later kwamen we hem weer tegen. Stond hij weer ietsie in het water, met zijn poot tegen het water te slaan. Ik heb echt genoten van die aanblik.
Was wel een jonkie.