hier hebben we gisgteren geboekt voor 9 nachten eind juli

Moderator: moderatorteam
Finnlines vaart oa van Travemünde ( D) naar Malmö ( Z)Magic schreef:Die zie ik daar niet bij staan, wel op de site van Stenaline en daar is 'ie even duur als Frederikshavn-Göteborg. Misschien scheelt het iets in de benzinekosten, gaan we opzoekenHamilton schreef:heb je al eens bij Finnlines gekeken en de overtocht Grena(Denemarken)-Varberg?.
Dat is goed nieuws. Nou heb ik de titertest op 2 van de 3 honden, maar scheelt weer een hoop poehaKells schreef:Dat klopt. De rabiëstest en het verplichte ontwormen is niet meer nodig._Do_ schreef:Ik kom ook even mee praten, denk er over om in zweden een wedstrijd te gaan lopen.
Hoe zit he nou precies met de regels, want word er niet echt duidelijk uit op de dogsincluded website.
Alleen een rabiesenting die geldig is en meer niet? Klopt dat?
waar gaan jullie heen? blijven jullie op 1 plaats of hebben jullie meerdere plekken?Magic schreef:Wij hebben geboekt voor 7-22 september, heb er erg veel zin in!
We zitten op twee plekken, eerst een weekje in Pershult en dan nog een week bij Sunnemo. Beide huisjes lekker afgelegen van de bewoonde wereld, heerlijk lijkt me dat O+!Hamilton schreef:waar gaan jullie heen? blijven jullie op 1 plaats of hebben jullie meerdere plekken?Magic schreef:Wij hebben geboekt voor 7-22 september, heb er erg veel zin in!
dat zijn 2 mooie verschillende gebieden met 'n hoop te zien en te beleven, of gewoon lekker genieten van de stilte en de natuur!Magic schreef:We zitten op twee plekken, eerst een weekje in Pershult en dan nog een week bij Sunnemo. Beide huisjes lekker afgelegen van de bewoonde wereld, heerlijk lijkt me dat O+!Hamilton schreef:waar gaan jullie heen? blijven jullie op 1 plaats of hebben jullie meerdere plekken?Magic schreef:Wij hebben geboekt voor 7-22 september, heb er erg veel zin in!
Zeker, dat is ook de bedoelingHamilton schreef:dat zijn 2 mooie verschillende gebieden met 'n hoop te zien en te beleven, of gewoon lekker genieten van de stilte en de natuur!Magic schreef:We zitten op twee plekken, eerst een weekje in Pershult en dan nog een week bij Sunnemo. Beide huisjes lekker afgelegen van de bewoonde wereld, heerlijk lijkt me dat O+!Hamilton schreef:waar gaan jullie heen? blijven jullie op 1 plaats of hebben jullie meerdere plekken?Magic schreef:Wij hebben geboekt voor 7-22 september, heb er erg veel zin in!
Wij zijn weer terug van 4 weken Zweden met bijna alleen maar mooi warm weer ( niet verder vertellenMagic schreef: We zitten op twee plekken, eerst een weekje in Pershult en dan nog een week bij Sunnemo. Beide huisjes lekker afgelegen van de bewoonde wereld, heerlijk lijkt me dat O+!
Half Zweden weer door geredenMagic schreef:Wij gaan pas in September![]()
Waar zijn jullie geweest?
Hopelijk gaan jullie ooit nog eens terug naar dit mooie land en dan wat eerder in de zomer.Magic schreef: Tot zover onze ervaringen met het prachtige Zweden.
vertelKells schreef:Eens met Hamilton. Na half augustus is er weinig meer te beleven en moet je jezelf vermaken. Dat is iets wat ons prima lukt trouwens.
@ Hamilton, wij hebben zo ongeveer hetzelfde rondje gedaan.
Dat wisten we van te voren, maar we hebben elke dag uitgeslapen tot 11, 12 en soms 13 uur...Hamilton schreef: Wat het eten betreft, je moet het weten maar in Zweden wordt er tussen de middag "dagens" gegeten, dat is 'n warme maaltijd met keuze uit 1 of 2 gerechten, salade, brood koffie en nagerecht, voor 'n hele schappelijke prijs.
uitslapen is ook fijn, daar heb je ook vakantie voorMagic schreef:Dat wisten we van te voren, maar we hebben elke dag uitgeslapen tot 11, 12 en soms 13 uur...Hamilton schreef: Wat het eten betreft, je moet het weten maar in Zweden wordt er tussen de middag "dagens" gegeten, dat is 'n warme maaltijd met keuze uit 1 of 2 gerechten, salade, brood koffie en nagerecht, voor 'n hele schappelijke prijs.![]()
Maar we hebben zelf heerlijk gekookt.
Niet bijzonder mooi. Maar op 5 km een leuk plaatsje met winkels. Het strand op ca. 30 minuten rijden.Kells schreef:Mooi plekje. Hoe was de rest van de omgeving?