Allemaal "kleine" vreemde dingetjes, waarvan de meeste (hopelijk) te verklaren zijn door stress:
Sinds een week of 6 ongeveer plast Kaya constant kleine plasjes. Voorheen plaste ze tijdens een uitlaatronde hooguit 2 keer, zoals de meeste teefjes, maar ineens ging ze enorm veel kleine plasjes plassen. In eerste instantie dacht ik aan een vorm van "dominantie", maar nu twijfel ik wel. Het lijkt nl of ze pijn heeft aan de achterkant van haar lichaam; waar precies is onduidelijk. Soms loopt ze "vreemd", net op een manier alsof ze hoognodig moet poepen, maar dat is niet zo.
Ook liep vanmorgen Moritz heel zachtjes tegen haar billen op en Kaya gaf een enorm krijs. Bij goed voelen en drukken geeft ze echter geen enkele pijn aan

Verder eet ze niet :cry2: Ik denk dat dit stress is, want het is direct gekomen met de verhuizing. Het vreemde is alleen dat ze het wél in haar bek neemt, niet doorslikt maar weer uitspuugt. Dan ruikt ze er weer aan, soms neemt ze het nogmaals in haar bek en dan spuugt ze het weer uit. Aan haar gebit mankeert niks zover ik kan zien.
Zelf een plakje ham of kaas (wat ze normaal overheerlijk vindt) moet ze niet. Wel soms een Frolicje.......
Ze bevalt me gewoon totaal niet op het moment: haar ogen staan ook niet zoals anders. Ze spuugt niet, heeft ook geen diarree.
Tja, het zal de stress wel zijn, maar als het binnen enkele dagen niet beter gaat, dan ga ik toch maar even langs de dierenarts. Sowieso even laten controleren op blaasontsteking.
Jullie verder nog ideeën wat er aan de hand kan zijn?