Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

OFF TOPIC Verzamelaars.?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Re: OFF TOPIC Verzamelaars.?

Ongelezen bericht door M@scha »

Angelique. schreef:Eerst moet het gesplitst worden en dan doen de mods dat is het weer niet goed :19:
Conclusie: het is idd echt nooit goed wat je als mod op het HF zijnde ook doet :LOL:

nope :ugh:

maar het smoekie vraagje (laat ik het maar vraag noemen, meteen gaan zeiken zonder een vraag te stellen klinkt zo uhhh rot) vind ik wel terecht dus dat zal ik even regelen
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Re: Verzamelaars.?

Ongelezen bericht door renee-uk »

cloris schreef:Nee natuurlijk niet maar je klonk zo aanvallend dat ik zoiets had van huh?

Het is zo, en niet alleen niet-modjes staan onzichtbaar, sommige modjes ook.. ik niet, ik sta altijd zichtbaar :wink: waarom zou ik daar in hemelsnaam over moeten liegen :scratch: als je mij niet wil geloven vind ik dat ook prima maar noem me geen leugenaar dat vind ik weer onaardig.
ja dat zal best, maar je laat me toch echt niet geloven dat de onzichtbare modjes altijd maar on line zijn en die indruk wek je wel met steeds datzelfde riedeltje.
het is ook wel makkelijk natuurlijk en niet te controleren ook.

dus nee, als je zegt dat er modjes op onzichtbaar staan ben je geen leugenaar want dat zal ongetwijfeld zo zijn, als je dat steeds weer aanvoert als de aanwezigheid van modjes ter sprake komt wordt het, in mijn ogen in elk geval, wel ongeloofwaardig dat dat nou toevallig net altijd op die momenten zo is.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Waarom staan modjes onzichtbaar? Dat is toch helemaal niet handig?
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Machie schreef:Waarom staan modjes onzichtbaar? Dat is toch helemaal niet handig?

ik ben n.a.v. deze discussie eens gaan kijken en ik sta ook onzichtbaar. eigenlijk geen idee waarom. ik ga dat wel aanpassen :ok:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

renee-uk schreef:
cloris schreef:Nee natuurlijk niet maar je klonk zo aanvallend dat ik zoiets had van huh?

Het is zo, en niet alleen niet-modjes staan onzichtbaar, sommige modjes ook.. ik niet, ik sta altijd zichtbaar :wink: waarom zou ik daar in hemelsnaam over moeten liegen :scratch: als je mij niet wil geloven vind ik dat ook prima maar noem me geen leugenaar dat vind ik weer onaardig.
ja dat zal best, maar je laat me toch echt niet geloven dat de onzichtbare modjes altijd maar on line zijn en die indruk wek je wel met steeds datzelfde riedeltje.

dus nee, als je zegt dat er modjes op onzichtbaar staan ben je geen leugenaar want dat zal ongetwijfeld zo zijn, als je dat steeds weer aanvoert als de aanwezigheid van modjes ter sprake komt wordt het, in mijn ogen in elk geval, wel ongeloofwaardig dat dat nou toevallig net altijd op die momenten zo is.
Dat kan je natuurlijk ook direct op een normale manier aan mij melden of gewoon eens een vraag stellen zoals onder jouw post dus gebeurde;) en waarop dus ook al antwoord is gegeven.
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

massam schreef:
Machie schreef:Waarom staan modjes onzichtbaar? Dat is toch helemaal niet handig?

ik ben n.a.v. deze discussie eens gaan kijken en ik sta ook onzichtbaar. eigenlijk geen idee waarom. ik ga dat wel aanpassen :ok:
Het is niet erg ofzo, maar mss voor de leden wel makkelijk als modjes zichtbaar zijn :)
Loek
Zeer actief

Ongelezen bericht door Loek »

massam schreef:
loek, als je gelijk hebt dan heb je gelijk. maar in dit geval zit je gewoon fout. echt. ik ga geen berichten uit de modhoek hier plaatsen, maar er waren meer moderators. aangezien het voor jou onmogelijk is te zien wie verborgen aanwezig zijn is het voor jou ook onmogelijk om zulke uitspraken als hierboven te doen.

dat jij dat denkt dat mag, dat je het als een feit presenteert is stemmingmakerij zonder enig gefundeerde ondergrond
Ik presenteer het niet als stemmingmakerij, wel ben ik boos omdat het gewoon niet klopt wat er gebeurd is.

Hier ga jij nog een discussie aan met fes lou waarin je duidelijk schrijft dat ze op ieder ander forum allang gebant zou zijn en met haar meerderen

massam schreef: als het hier bokt was dan zouden meerderen waaronder jij al een ban aan je kont hebben hangen. en dat heb je niet dus niet jammeren nu aub

Hier was dus duidelijk nog geen sprake van een ban, daarna heeft fes lou maar een korte reactie gegeven die uiterst netjes geformuleerd was. Tien minuten later komt maat 47 langs en verteld triomfantelijk dat fes lou een dagje vrij gekregen heeft en wie er meer zin in heeft.
Knap overleg dan van geen ban en niet jammeren naar ineens een ban die ze van Nanna gekregen heeft want die plaatste de ban onder haar eigen naam.
Vind je het dan raar dat het niet geloofwaardig overkomt?
Dat voelt oneerlijk, net zoals bij Smoek en het feit dat Nanna openlijk gewoon mensen monddood maakt door te dreigen met een ban slaat werkelijk waar nergens op en zie ik geen een moderator doen! Dus geen stemmingsmakerij maar ik ben wel boos en ik vind heel terecht!
Loek
Zeer actief

massam schreef:

Fijn :ok:
renee-uk
Zeer actief

cloris schreef:
renee-uk schreef:

Dat kan je natuurlijk ook direct op een normale manier aan mij melden of gewoon eens een vraag stellen zoals onder jouw post dus gebeurde;) en waarop dus ook al antwoord is gegeven.
ja dag hoor, het kwam ter sprake in dit topic en daar reageerde ik op
je lunt natuurlijkook overal een probleem vanmaken als je spijkers op laag water zoekt.

edit: ik heb je overigens nergens een leugenaar genoemd, heb gezegd dat het er niet geloofwaardiger op werd en dat zeg ik hierboven ook weer.
Laatst gewijzigd door renee-uk op 06 jun 2013 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

renee-uk schreef:
tekkel schreef:
renee-uk schreef:
tekkel schreef:De grote fout is volgens mij dat met al die mod-polls de indruk is gewekt dat het forum een democratische instelling is. Dat is het niet (mag ik toch hopen).
Ik word gestoord van die eindeloze discussies over elke opmerking of maatregel van de mods.
Ga toch leuk forummen, over je hond of over wat anders, en hou toch op met die ruzietoon en dat verongelijkte :19:
zo dan, geloof niet dat je mij kunt verwijten niet over mijn hond te forummen.
maar het een sluit het ander niet uit he, en ik kan niet zo goed tegen willekeur en gemanipuleer.
en of het nou een mod is die dat doet of een andere forummer, ik zal er vast wat van zeggen als ik het zie.

om nog maar eens een dooddoener te gebruiken: als je er zo gestoord van wordt lees je toch niet, er zijn zat leukere topics te vinden.
maar wacht, was jij niet ook vriendjes met 'wat mama doet is welgedaan' modje nanna?
grappig dat ook hier het pot en ketel verhaal weer bij me opkomt dan, maar ach zo hebben we allemaal wat toch?
Och jee, nou hoor ik ook ineens bij een kliek? Dacht het niet. Of, als ik net zo doorzeurde als jij dan hoorde ik bij jouw kliek en was er niets aan de hand? Ik hoor alleen bij mezelf fyi.
En ik lees het ook niet, maar tegenwoordig worden zo'n beetje alle topics ermee vervuild, zoals bijvoorbeeld dit.
jij begint vanuit het niets over vriendjes van en haalt uitlatingen aan uit de posts van mensen die reageren tegen de ban van smoek.
je kunt me toch niet kwalijk nemen dat ik dat balletje even terugkaats neem ik aan.

wat is dat toch hier dat mensen opeens niet meer weten wat ze zelf posten, collectief geheugenverlies of zo?
Ik weet precies wat ik schrijf en je kaatst maar een end terug. Geen idee wat er terug te kaatsen valt maar dat interesseert me ook niet. Ik schrijf nooit iets persoonlijks tegen iemand ("jij bla bla bla") maar hou het altijd algemeen. Jouw (oké ik maak nu een uitzondering omdat jij begon :mrgreen: ) toon is me veel te agressief, ik hou het voor gezien. Succes met Rita, dat vind ik wel leuk om te lezen :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
cloris
Zeer actief

renee-uk schreef: ja dag hoor, het kwam ter sprake in dit topic en daar reageerde ik op
je lunt natuurlijkook overal een probleem vanmaken als je spijkers op laag water zoekt.
Ik maak nergens een probleem van en spijkers zoek ik al helemaal niet;)
Afbeelding
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
renee-uk
Zeer actief

tekkel schreef:
renee-uk schreef: jij begint vanuit het niets over vriendjes van en haalt uitlatingen aan uit de posts van mensen die reageren tegen de ban van smoek.
je kunt me toch niet kwalijk nemen dat ik dat balletje even terugkaats neem ik aan.

wat is dat toch hier dat mensen opeens niet meer weten wat ze zelf posten, collectief geheugenverlies of zo?
Ik weet precies wat ik schrijf en je kaatst maar een end terug. Geen idee wat er terug te kaatsen valt maar dat interesseert me ook niet. Ik schrijf nooit iets persoonlijks tegen iemand ("jij bla bla bla") maar hou het altijd algemeen. Jouw (oké ik maak nu een uitzondering omdat jij begon :mrgreen: ) toon is me veel te agressief, ik hou het voor gezien. Succes met Rita, dat vind ik wel leuk om te lezen :ok:
ja inderdaad het is super algemeen als je aanhaalt wat anderen zeggen :ok:

laat mijn rita hier fijn even buiten alsjebieft, die heeft genoeg eigen topics en hier helemaal niks mee te maken.
Afbeelding

Loek
Zeer actief

Heavy schreef::oohja: Het is ook nooit goed he, wordt er een ban uitgedeeld onder de naam van het moderatorteam dan is het verschuilen.........en nu heeft Nana het lef om het onder haar eigen naam te doen is het weer niet goed....... :19:
Goed lezen Heavy, dat was het punt niet, het punt was dat er geen overleg geweest is terwijl beweerd wordt dat dit wel het geval was!
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Loek schreef:
Heavy schreef::oohja: Het is ook nooit goed he, wordt er een ban uitgedeeld onder de naam van het moderatorteam dan is het verschuilen.........en nu heeft Nana het lef om het onder haar eigen naam te doen is het weer niet goed....... :19:
Goed lezen Heavy, dat was het punt niet, het punt was dat er geen overleg geweest is terwijl beweerd wordt dat dit wel het geval was!

Overleg tussen 2 modjes is ook overleg dacht ik ?
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Loek
Zeer actief

Heavy schreef:
Loek schreef:
hoe weet jij nou dat er geen overleg is geweest?
Wat ik al schreef, leer lezen. Om 9 uur schreef Massam dat fes lou blij mocht zijn dat ze niet gebant was en dus niet moest jammeren, in de tussentijd is er niets meer gebeurd en tien minuten later deelde Nanna een ban uit, goed overleg dan :E:
Loek
Zeer actief

Heavy schreef:Ik kan heel goed lezen dank je maar hoe lang denk je dat overleg over een ban moet duren dan?
Dat kan toch in 10 minuten gebeurd zijn sterker korter nog .....maar 1 pb lezen en klaar hoor.... :19: of dacht je dat ze eerst samen op de koffie moesten?
Weet je, zij die geloven zijn zalig zullen we maar zeggen :ok:
cloris
Zeer actief

De verwijzing naar een ander forum en allang een ban hebben is omdat Fes/Lou constant refereert naar Bokt.nl (daar wordt idd elke discussie de mond gesnoerd daar kan je echt niets zeggen) en dat het hier daar heel erg op gaat lijken, waarom massam reageert met; nou dat valt reuze mee want op een ander forum (bokt dus) had je allang een ban gehad en dat klopt.

Dat had en heeft niets te maken met de 24uur forumverlof die later volgde na overleg tussen meerder moderatoren.
Afbeelding
Loek
Zeer actief

cloris schreef:De verwijzing naar een ander forum en allang een ban hebben is omdat Fes/Lou constant refereert naar Bokt.nl (daar wordt idd elke discussie de mond gesnoerd daar kan je echt niets zeggen) en dat het hier daar heel erg op gaat lijken, waarom massam reageert met; nou dat valt reuze mee want op een ander forum (bokt dus) had je allang een ban gehad en dat klopt.

Dat had en heeft niets te maken met de 24uur forumverlof die later volgde na overleg tussen meerder moderatoren.
Dat was binnen tien minuten en het hele gedoe rondom feslou had zich een dag eerder afgespeeld. Nou ja, we komen er toch niet uit, even goede vrienden :wink:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Mensen waar maken jullie je druk over? Het is maar een forum hoor. Is dit dan zo belangrijk?
irwi
Zeer actief

Ongelezen bericht door irwi »

Nanna schreef:
smoekie schreef: Ga jij toch ook heen moeder overste. Wie jaag ik nou na dan? :piew:
Marion, bijvoorbeeld. Of ben je zó kort van memorie?
smoekie schreef:Dat zeg ik. Nog ff en ik kan helemaal niks meer zeggen
Het zou wel lekker rustig worden :engel:
smoekie schreef:En over mijn hond zeg ik allang al niks meer. Als Nell het loodje legt open ik daar echt geen topic over hoor :neenee: net zo min als dat ik dat zou doen bij een volgende hond die hier binnen komt :ok:
oh, en ter info. Dat is misschien al heel snel :E: :LOL:
Nou, veel plezier dan maar met je pitbull :mrgreen:
Jij grijpt ook iedere gelegenheid aan om de pitbull na te jagen he :F:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

renee-uk schreef:
Marion. schreef:
renee-uk schreef:ach hou toch op cloris, jullie worden er echt niet geloofwaardiger op als je steeds hetzelfde riedeltje herhaalt.
kijk maar een gewoon naar wat er geschreven is in dit topic, door smoek maar zeker ook door anderen waaronder nanna.

als je je pappenheimers een beetje kent -en zeker als modje- kun je van te voren prima voorspellen hoe je ze over de zeik krijgt en manipuleer je ze dus heel fijn de richting in die je ze wil hebben.
misselijk vind ik het!
En wie heeft Smoek dan wel uit de tent gelokt waardoor ze ineens weer met een oude quote van mij op de proppen moest komen? Ik lees slechts de helft van haar leuke grapjes richting mij, omdat ik haar al tijden in de negeer heb. Maar ik kan je wel vertellen dat ik er meer dan schijtziek van word. Dat mag je ook vertalen naar misselijk.
die negeer van jou kennen we onderhand wel, lijkt me niet zo'n handige zet om die hier aan te halen :LOL:
Is dat de nieuwe trend Renee? Mensen neerzetten als zijnde leugenaars? Als je goed gekeken had, dan zag je dat ik pas reageerde op Smoek toen Kees haar gequote had. Want helaas, zo ver gaat de negeerfunctie niet. Wat jij wil geloven of niet mag je helemaal zelf weten, maar insinueer niet dat ik lieg. Dank je.
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Mensenkinderen zeg :ugh:

Enne Loek, misschien zelf ook eens opletten wat je zelf typt :W: de woorden die je nu zelf plaats zijn ook niet vriendelijk. En die komen bij mij over als sarren om maar een reactie daarop te krijgen (wat ik als sukkel nu weer doe :roll: )
Afbeelding
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Elmo/maureen schreef:Mensenkinderen zeg :ugh:

Enne Loek, misschien zelf ook eens opletten wat je zelf typt :W: de woorden die je nu zelf plaats zijn ook niet vriendelijk. En die komen bij mij over als sarren om maar een reactie daarop te krijgen (wat ik als sukkel nu weer doe :roll: )

Nou inderdaad zeg... Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet enzo :roll:
renee-uk
Zeer actief

Marion. schreef:
renee-uk schreef:
Marion. schreef:
renee-uk schreef:ach hou toch op cloris, jullie worden er echt niet geloofwaardiger op als je steeds hetzelfde riedeltje herhaalt.
kijk maar een gewoon naar wat er geschreven is in dit topic, door smoek maar zeker ook door anderen waaronder nanna.

als je je pappenheimers een beetje kent -en zeker als modje- kun je van te voren prima voorspellen hoe je ze over de zeik krijgt en manipuleer je ze dus heel fijn de richting in die je ze wil hebben.
misselijk vind ik het!
En wie heeft Smoek dan wel uit de tent gelokt waardoor ze ineens weer met een oude quote van mij op de proppen moest komen? Ik lees slechts de helft van haar leuke grapjes richting mij, omdat ik haar al tijden in de negeer heb. Maar ik kan je wel vertellen dat ik er meer dan schijtziek van word. Dat mag je ook vertalen naar misselijk.
die negeer van jou kennen we onderhand wel, lijkt me niet zo'n handige zet om die hier aan te halen :LOL:
Is dat de nieuwe trend Renee? Mensen neerzetten als zijnde leugenaars? Als je goed gekeken had, dan zag je dat ik pas reageerde op Smoek toen Kees haar gequote had. Want helaas, zo ver gaat de negeerfunctie niet. Wat jij wil geloven of niet mag je helemaal zelf weten, maar insinueer niet dat ik lieg. Dank je.
ik zet je niet neer als leugenaar en ik insinueer ook niks.
als ik iets wil zeggen doe ik dat wel, ik heb totaal geen behoefte om me ergens achter te verschuilen en vage indicaties te geven van wat ik nou eigenlijk bedoel.

ik verwijs naar jouw manier van negeren, waarvan iedereen die hier al wat langer meeloopt dan vandaag kan weten dat dat niet je sterkste kant is, en daarom lijkt het me, zoals ik hierboven dus al zeg, niet zo'n handige zet om die hier aan te halen.
dat staat er marion en dat bedoel ik, niks meer maar zeker ook niks minder.
Afbeelding

Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

renee-uk schreef:
tekkel schreef:
renee-uk schreef: jij begint vanuit het niets over vriendjes van en haalt uitlatingen aan uit de posts van mensen die reageren tegen de ban van smoek.

ja inderdaad het is super algemeen als je aanhaalt wat anderen zeggen :ok:

laat mijn rita hier fijn even buiten alsjebieft, die heeft genoeg eigen topics en hier helemaal niks mee te maken.
Ik ken Tekkel al jaren en weet eigenlijk wel zeker dat ze het bedoelde zoals het er staat.
Dat ze het leuk vindt om over Rita te lezen, en waarom zou dat dan niet gezegd mogen worden in dit topic?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
renee-uk
Zeer actief

omdat die met dit topic geen moer te maken heeft, als iemand daar wat over wil zeggen zijn er genoeg rita topics om je ei in kwijt te kunnen.
mijn hond, mijn reden om niet te willen dat die er aan de haren bijgesleept wordt.
verder nog iets ariane?
Afbeelding

tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Loek schreef:Waarom dat gelieg, gisterenochtend toen fes lou haar ban kreeg waren er maar twee moderators aanwezig. Massam gaf fes lou nog een sneer en vervolgens komt maat 47 even melden dat ze zin heeft om te bannen en had fes lou een ban. Ga dus niet vertellen dat er overlegt wordt want dat is ronduit liegen!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Misschien ontgaat het je totaal maar jij bent zo'n beetje de laatste persoon op dit forum die moet vallen over liegen Loek :mrgreen: je hebt het namelijk uitgevonden zo niet verbeterd en er op dit forum een hele eigen nieuwe dimensie aangegeven.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ariane schreef:Ik ken Tekkel al jaren en weet eigenlijk wel zeker dat ze het bedoelde zoals het er staat.
Dat ze het leuk vindt om over Rita te lezen, en waarom zou dat dan niet gezegd mogen worden in dit topic?
Nou dit is voor mij nou het voorbeeld van een zuigerige opmerking richting Renee,je weet dat ze hier niet op zit te wachten maar toch plaats je het.
Het zou je sieren als je ook eens naar je eigen aandeel keek Ariane.
Het najagen van jou vind ik ook bij tijd en wijle te zot voor woorden maar je zou zelf ook weleens het principe van negeren kunnen toepassen.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

tineke schreef:
Loek schreef:Waarom dat gelieg, gisterenochtend toen fes lou haar ban kreeg waren er maar twee moderators aanwezig. Massam gaf fes lou nog een sneer en vervolgens komt maat 47 even melden dat ze zin heeft om te bannen en had fes lou een ban. Ga dus niet vertellen dat er overlegt wordt want dat is ronduit liegen!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Misschien ontgaat het je totaal maar jij bent zo'n beetje de laatste persoon op dit forum die moet vallen over liegen Loek :mrgreen: je hebt het namelijk uitgevonden zo niet verbeterd en er op dit forum een hele eigen nieuwe dimensie aangegeven.
Ik heb nog steeds geen enkel bewijs daarvan gezien eigenlijk. Maar misschien heb ik dan iets gemist?
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

renee-uk schreef:
Marion. schreef:
renee-uk schreef:
Marion. schreef: En wie heeft Smoek dan wel uit de tent gelokt waardoor ze ineens weer met een oude quote van mij op de proppen moest komen? Ik lees slechts de helft van haar leuke grapjes richting mij, omdat ik haar al tijden in de negeer heb. Maar ik kan je wel vertellen dat ik er meer dan schijtziek van word. Dat mag je ook vertalen naar misselijk.
ik zet je niet neer als leugenaar en ik insinueer ook niks.
als ik iets wil zeggen doe ik dat wel, ik heb totaal geen behoefte om me ergens achter te verschuilen en vage indicaties te geven van wat ik nou eigenlijk bedoel.

ik verwijs naar jouw manier van negeren, waarvan iedereen die hier al wat langer meeloopt dan vandaag kan weten dat dat niet je sterkste kant is, en daarom lijkt het me, zoals ik hierboven dus al zeg, niet zo'n handige zet om die hier aan te halen.
dat staat er marion en dat bedoel ik, niks meer maar zeker ook niks minder.
Haha! Ja mij heeft ze ook dikwijls in de 'negeer' :LOL:
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”