massam schreef:
loek, als je gelijk hebt dan heb je gelijk. maar in dit geval zit je gewoon fout. echt. ik ga geen berichten uit de modhoek hier plaatsen, maar er waren meer moderators. aangezien het voor jou onmogelijk is te zien wie verborgen aanwezig zijn is het voor jou ook onmogelijk om zulke uitspraken als hierboven te doen.
dat jij dat denkt dat mag, dat je het als een feit presenteert is stemmingmakerij zonder enig gefundeerde ondergrond
Ik presenteer het niet als stemmingmakerij, wel ben ik boos omdat het gewoon niet klopt wat er gebeurd is.
Hier ga jij nog een discussie aan met fes lou waarin je duidelijk schrijft dat ze op ieder ander forum allang gebant zou zijn en met haar meerderen
massam schreef:
als het hier bokt was dan zouden meerderen waaronder jij al een ban aan je kont hebben hangen. en dat heb je niet dus niet jammeren nu aub
Hier was dus duidelijk nog geen sprake van een ban, daarna heeft fes lou maar een korte reactie gegeven die uiterst netjes geformuleerd was. Tien minuten later komt maat 47 langs en verteld triomfantelijk dat fes lou een dagje vrij gekregen heeft en wie er meer zin in heeft.
Knap overleg dan van geen ban en niet jammeren naar ineens een ban die ze van Nanna gekregen heeft want die plaatste de ban onder haar eigen naam.
Vind je het dan raar dat het niet geloofwaardig overkomt?
Dat voelt oneerlijk, net zoals bij Smoek en het feit dat Nanna openlijk gewoon mensen monddood maakt door te dreigen met een ban slaat werkelijk waar nergens op en zie ik geen een moderator doen! Dus geen stemmingsmakerij maar ik ben wel boos en ik vind heel terecht!