Hiervoor is hij onder behandeling bij De Tweede Lijn. En hij krijgt daarvoor Gabapentine. Pijnstilling.
IN de stopperiode van de pijnstilling merk je toch verandering. Hij is minder mobiel dan mét, komt moeilijker uit zijn mand omhoog.
We kunnen hem laten opereren hieraan en kosten etc is geen probleem.
Het probleem waar ik wel over nadenk is zijn HD (en knieën) . Dat zit in zijn rechterheup. En links heeft hij al een TTA ( knie) operatie gehad.
Zijn andere knie is ook al slechter en zal er ook binnen een jaar of wat aan moeten geloven.
Ik zit heel erg te dubben wat ik nou moet. Hij word dit jaar 8 maar wordt natuurlijk heeeeeel oud
Stel je laat hem aan de hernia opereren, hoe lang duurt het dan voor zijn heup echt gaat opspelen dat je hem daaraan moet laten helpen. Zijn knie komt er ook aan.
Dat zou betekenen dat hij wellicht de laatste 4/5 jaar van operatie naar revalidatie naar operatie gaat
Ik wil hem heel graag oneindig lang bij me hebben maar het moet wel een fijn leven zijn voor hem. Hij moet nu al inleveren omdat hij niet meer achter zijn geliefde bal aan mag. Maar dat lossen we op door geestelijk wat meer te doen.
Wat zouden jullie doen?