hier zie je op haar linkerborst een stuk van het litteken

Moderator: moderatorteam

. *Proest!* Daar ging mijn thee...Marjoleine schreef: Houdt je man het een beetje vol of is ie de crematie al aan het regelen?
Die drukt steeds zijn snor, ik ben daarnet weg geweest en toen heeft hij haar laten drinken maar dat gaat hij op een lepel geven dus heel haar dekentje was nat.LongFields schreef:*Proest!* Daar ging mijn thee...Marjoleine schreef: Houdt je man het een beetje vol of is ie de crematie al aan het regelen?

Annedee schreef:Beterschap voor Tama en sterkte voor jou Gonnie, is altijd zo naar als een van je beestjes ziek is.
Ik vroeg me alleen af waarom gilt Tama buiten dan zo erg, is dat als er andere honden voorbij komen?

gonnie schreef:Dank jullie.
Heb daarnet, ondanks dat ze eigenlijk maar kleine stukjes mocht lopen, drie kwartier met haar buiten geweest ze vertikt het om te poepen en ik weet hoe mijn man is, die wil dan rustig morgen weer naar de dierenarts.
Maar mooi niet poepen hoor, ben toch maar naar huis gegaan, ondertussen was mijn man thuis gekomen en die vroeg en heeft ze gepoept, ik nee ze heeft niet gepoept, hij weer nou dan moeten we maar weer naar de dierenarts, nou mooi niet.
Mijn honden poepen wel vaker niet als het gras nat is, een rechtgeaarde Pinscher wilt geen natte poten krijgen.
Natuurlijk komt het goed met haar.Corneliana schreef:gonnie schreef:Dank jullie.
Heb daarnet, ondanks dat ze eigenlijk maar kleine stukjes mocht lopen, drie kwartier met haar buiten geweest ze vertikt het om te poepen en ik weet hoe mijn man is, die wil dan rustig morgen weer naar de dierenarts.
Maar mooi niet poepen hoor, ben toch maar naar huis gegaan, ondertussen was mijn man thuis gekomen en die vroeg en heeft ze gepoept, ik nee ze heeft niet gepoept, hij weer nou dan moeten we maar weer naar de dierenarts, nou mooi niet.
Mijn honden poepen wel vaker niet als het gras nat is, een rechtgeaarde Pinscher wilt geen natte poten krijgen.nou, het siert je man wel dat hij (over)bezorgd is. beter zo, dan niks kunnen schelen moet je maar denken. het komt vast wel goed met d'r. gillerd of niet het is een pittige tante als ik dat zo lees, ben dol op die verhalen krijg er helemaal beeld bij. al is dit een minder leuk verhaal natuurlijk.
ik snap dat het niet leuk is, het klinkt grappig maar je moet er maar mee leven. misschien knapt ze hier wel flink van op uiteindelijk al weet je dat nooit.gonnie schreef:Natuurlijk komt het goed met haar.Corneliana schreef:gonnie schreef:Dank jullie.
Mijn honden poepen wel vaker niet als het gras nat is, een rechtgeaarde Pinscher wilt geen natte poten krijgen.nou, het siert je man wel dat hij (over)bezorgd is. beter zo, dan niks kunnen schelen moet je maar denken. het komt vast wel goed met d'r. gillerd of niet het is een pittige tante als ik dat zo lees, ben dol op die verhalen krijg er helemaal beeld bij. al is dit een minder leuk verhaal natuurlijk.
Het is niet echt leuk hoor die overbezorgdheid. Het wordt alleen maar erger hoe ouder hij wordt.
Ach, er zijn ergere dingen hoor dan een paar verwijderde mamatumoren.
Het is inderdaad een pittige tante, al vind ik haar nu minder opvliegend dan vorig jaar na de operatie aan haar keel. Maar misschien is ze nu wel stoned.
Toen de assistente gisteren zei dat ze weleens stoned kon worden van de tramadol zei ik dat ik hoopte dat ze dan wat liever is.
ranetje schreef:Heeft ze na de operatie wel al een keer gepoept?

gonnie schreef:Hoe blij kan je zijn met een hoop stront. Hahahaha.
Duurde wel weer even want ze wil niet vlakbij het flat poepen, maar ze wilde ook niet richting het bos eigenlijk wilde ze gewoon weer naar huis nadat ze gepiest had, maar ze moest van mij poepen en uiteindelijk poepte ze gelukkig maar want anders had mijn man vast wel weer naar de dierenarts gewild.
Hij stond me al op te wachten toen ik terug kwam om te vragen of ze al gepoept had.