Maeve schreef:Marion. schreef:massam schreef:dat kan ik mij voorstellen jaar

het zeker weten vind ik een ander iets en nogal uhm.. vreemd als je het niet hebt ervaren.
Je gaat me toch niet vertellen dat FB jouw leven heeft verrijkt

Zou dat erg zijn dan?
Er zitten ook heus positieve kanten aan facebook hoor, ik vind de "angst" die sommigen hebben voor social media ook behoorlijk heftig. Even in het algemeen hoor, niet doelend op één persoon. Het is toch gewoon een heel handig medium om in contact te komen met mensen? Ja, sommige mensen gaan er verkeerd mee om maar het is niet een duivels iets hoor.
Heeft iemand het over iets duivels gehad dan???
Internet is een handig medium om in contact te komen met mensen (die ver weg wonen). Dat is beslist niet aan facebook te danken.
Even gewoon een voorbeeldje. Ik had een foto geupload (op photobucket), zodat ik die in een PB aan iemand kon laten zien. Volgende ochtend zegt mijn collega "heee, was het toch gelukt om zo'n klok te vinden?"
WTF
Hoe weet jij dat? "Nou, hij stond op je FB". Die was dus heel leuk automatisch doorgelinkt naar FB, kijk eens dit heeft Marion gedaan. Een nieuwe foto geupload via photobucket. Lekker dan. Die foto was voor niemand anders zijn ogen bestemd, behalve voor degene waar ik een PB naar stuurde (die dus een geboorteklok als kadootje wilde geven, en ik had dus een foto gemaakt van de klok die ik voor ogen had plus het geboortekaartje ernaast).
Ik kan je vertellen dat ik not amused was, en niet wist hoe snel ik de boel overal van af moest halen. En de volgende keer kijk ik wel link uit. Ik doe dit soort dingen alleen nog maar via mail, zodat alleen degene die ik het wil laten zien de foto ziet.