De afgelopen dagen hebben we een logé gehad (hond van mijn schoonouders) en dat vonden we allemaal reuze gezellig. Alleen tijdens het vlees verdelen en eten wat wat ge-emmer/spanning bij de honden onderling. Alleen geloer en daar bleef het bij.
Onze gezinssamenstelling is 2 volwassenen 2 kleine kinderen (4 en 2 jaar) en twee reuen (akita x mechelaar 9 jaar en een parson 7 jaar). Het is een druk maar stabiel huishouden.
Als we er een hond bij zouden nemen, wat zouden daar de consequenties van kunnen zijn? Raakt de roedel onrustig?
Silly hecht nogal aan vastigheid en is redelijk onzeker. Zeker met de komst van de kinderen heeft het een tijdje geduurd voordat hij zich bewust was van zijn plekje. Inmiddels is het weer prima en overzichtelijk voor hem.
Met de logé erbij ging eigenlijk ook alles heel goed en gemoedelijk. Maar die kent hij dan ook al van pups af aan (zij kwam er als pup bij 5 jaar geleden).
En hoe zit dat logistiek. Met uitlaten enzo (de logé en silly liepen vooral steeds los)? Maakt het met 3 veel ingewikkelder?
Ik wil nog wel eens vreselijk verliefd raken
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -fmIZKKKGI
Dus de vraag, wat maakt 3 honden leuker of ingewikkelder dan 2 honden?
Mijn hart is groot genoeg