Dertien jaar lang heb ik met een castraat door parken & bossen gesloft.... Op zijn vierde gecastreerd & daarna alsmaar slomer & slomer.massam schreef: wel! sam is supersloom!
Hij sleet nauwelijks & werd lachend 17 jaar & 3 dagen
Moderator: moderatorteam
Dertien jaar lang heb ik met een castraat door parken & bossen gesloft.... Op zijn vierde gecastreerd & daarna alsmaar slomer & slomer.massam schreef: wel! sam is supersloom!
Hoe lang is het geleden dat hij gecastreerd is ?Jion schreef:Ik heb stuiterdestuiter Duende net verteld dat hij geacht wordt sloom te zijn als castraat, maar hij lachte me gewoon uit.
Heeft die student toevallig ook het verschil gemeten met volle reuen en teven tijdens en na loopsheden waarbij zowel de reu als de teef sloom gedrag kan vertonenInge O schreef:jullie kunnen hoog en laag springen maar als mensen overtuigd willen zijn dat een castraat sloom wordt dan is het energieverspilling om ze van het tegendeel te willen overtuigen.
waarbij ik er toch nog even wil aan toevoegen dat dit ook weer totaal niet gebleken is uit het onderzoekje van 'mijn' student, over meer dan 150 castraten (waaronder een deel forummers).

Mijn castraatje was overigens helemaal niet dik, wel erg sloom... Vacht viel ook alles mee.Nanna schreef:Tulijk zijn er nadelen.Badu schreef:Zijn er überhaupt nadelen gevonden bij castratie ? Ben wel benieuwd naar de uitkomsten van dat onderzoekje....Inge O schreef:jullie kunnen hoog en laag springen maar als mensen overtuigd willen zijn dat een castraat sloom wordt dan is het energieverspilling om ze van het tegendeel te willen overtuigen.
waarbij ik er toch nog even wil aan toevoegen dat dit ook weer totaal niet gebleken is uit het onderzoekje van 'mijn' student, over meer dan 150 castraten (waaronder een deel forummers).
Maar dik en sloom worden vind ik echt helemaal voor rekening van de baas komen, want dat is niet nodig.
Die heeft een baardtekkel schreef:Mijn tekkelteefje ook niet (gecastreerd toen ze 6 was), haar vacht is ook niet veranderd.Machie schreef:Mijn castraat was als niet castraat al een luilakHij is qua energie niveau echt niks merkbaar veranderd
Daar knip ik niks bij LucaNanna schreef:let je wel op dat je de verkeerde piek niet wegknipt, anders heeft die stakker helemaal niks meerMachie schreef:Luca heeft wel meer vacht gekregen. Maar niet op een lelijke manier. Wel heeft ie wat piekhaar in zijn zij gekregen. Maar dat knip ik gewoon weg
Noah is juist slanker na castratie dan ervoorMachie schreef:En dik! Moddervet mot ie zijn!Jion schreef:Ik heb stuiterdestuiter Duende net verteld dat hij geacht wordt sloom te zijn als castraat, maar hij lachte me gewoon uit.
Het zal misschien minder voorkomen, maar Dino heeft met castratie implantaat een veel andere vacht (veel meer wol), veel moeilijker door te komen. Hij heeft normaal een heel makkelijke vacht.bouvierpoedel schreef:Langhaartjes met snuitbeharing hebben daar geen last van.twinkeltje schreef:Ruby heeft ook zo rot vacht die hou ik ook altijd kort voor de castratie was het nog bij te houden daarna geen doen meer zodra er maar iets lengte komt
Zijn meer de spaniel en setter vachten.
Inge O schreef: wil ik hier na de eindwerkverdediging wel neerzetten....
Logisch ook, andere prikkels zijn uitgeschakeld, vreten wordt dan je grootste hobbykipo schreef:Pol heeft een chemische castratie gehad (eens en nooit weer), die veranderde in een vreetmachientje, niks was meer veilig voor hem en dat maakte het heel moeilijk om hem op gewicht te houden.
dan heeft ze gewoon een rot vachtbouvierpoedel schreef:Langhaartjes met snuitbeharing hebben daar geen last van.twinkeltje schreef:Ruby heeft ook zo rot vacht die hou ik ook altijd kort voor de castratie was het nog bij te houden daarna geen doen meer zodra er maar iets lengte komt
Zijn meer de spaniel en setter vachten.
Het was echt niet meer grappig, met zijn 35 cm hoogte is hij erin geslaagd om een kilo kaas van het aanrecht af te jatten en op te vretenBadu schreef:Logisch ook, andere prikkels zijn uitgeschakeld, vreten wordt dan je grootste hobbykipo schreef:Pol heeft een chemische castratie gehad (eens en nooit weer), die veranderde in een vreetmachientje, niks was meer veilig voor hem en dat maakte het heel moeilijk om hem op gewicht te houden.
Haha, ik moest gewoon 2x lezen voordat ik snapte wat er staat!Tara schreef:Boeming bisnis.Marjoleine schreef:Maarre... dit fokken ze: Breeders of Labradoodles, Schnoodles, Spoodles & Maltese Poodles.
Leuk man. On demand en zo.