Vind ook heel veel rassen leuk, maar door ervaring met meerdere rassen is er toch wel wat afgevallen !
Jack russel 13 jaar geworden geweldige hond zou ik zo weer nemen.
Twee keer een golden beide bijna 16 jaar geworden, toch hier komt er niet weer een.
Flatcoat bijna 10 zal nooit zelf voor dit ras kiezen, totaal geen klik met dit ras.
Border collie

geweldig !!!!!! Doe even rustig aan maar zeker weten dat er weer een pup komt.
Heb sins aug vorig jaar een xthih tzu maltezer van een trimsalonklant overgehouden, wat een geweldig beesje nooit gedacht dat ik zo,n klik zou hebben met zo,n klein ding.
Vier mechelaars in gastopvang gehad ook geweldige honden, vind ze alleen in en groep minder leuk.
Vele Xingen in gastopvang gehad en met de een wel een klik en met de andere niet, waaronder een X akita Inu duitse herder wat een geweldige hond ! Toch een traantje gelaten toen hij naar zijn nieuwe eigenaar ging.
Ik van op honden die willen werken, sportief zijn, toch will to please hebben,die in een roedel kunnen zonder constante gedomineer, en waar ik lekker zorgeloos mee kan lopen met mijn gedachten in de wolken en dat ik niet ogen en oren gespitst moet hebben voor wat of wie er aan komt.
En dit alles was mijn Fardau (mis haar nog zo verschrikkelijk) maar Lucy de X thih past momenteel ook erg goed.