Dat dacht ik alSafari schreef:Houd er wel in je achterhoofd rekening mee dat niet iedere DA bekend is met versvoeren.Mina2006 schreef:Ja precies ik zal het in de gaten houden haha. Moet ook nog naar DA om alles te checken.
Trek je daar niet al te veel van aan.
Dan ga ik eens kijken waar ik die zak heen kan brengen, voor andere mensen. Ik denk dat ik wel 2x per dag wil houden, dit omdat ik meer geloof in vaker kleinere porties (dus 2x 100 gr ipv 1x 200 gr)Irta schreef:Precies, ze vind het waarsch gewoon niet lekker. Ik zou die zak lekker weggooien, of desnoods weggeven.Mina2006 schreef:Dat dacht ik dus ook haha maar dacht dat het niet 'kon' of zo. Maar het is dan wel beter om gewoon 200 gram per dag te geven (ochtend+avond) ipv 100 in de avond?Marjoleine schreef:Ik denk dat ze die brokjes slecht eet omdat ze het niet lekker vindt
Ik ontdooi trouwens buiten de koelkast, in een curverbak.
Ik ontdooi het nu buiten de koelkast, in een diepvries zakje. Want ik heb het pakje wat ik had gekocht verdeeld in 4, 1 alvast ontdooit voor net en overige 3 in een diepvrieszakje in de vriezer gedaan.
Dus nu een eruit gehaald, op de aanrecht in het zakje, laten ontdooien. Soms ontdooi ik gehakt (voor onszelf) in een zakje in koud water, misschien dat dat hiermee ook gaat,
Dankje.
Het is imo vrijwel altijd beter om alleen vers te voeren
Edit: in principe is het ook niet nodig om 2 keer per dag te voeren trouwens. Je zou eens kunnen proberen gewoon 1 keer per dag eten te geven, op wisselende tijdstippen. Daarmee voorkom je vaak dat ze er om gaan "zeuren". Al werkt dit niet het beste bij alle honden, weet ik uit ervaring
Dankje