Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ijsballen.
Moderator: moderatorteam
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Ijsballen.
Mowgli heeft het helemaal gehad met de winter, ze word er depressief van en gaat er moeilijk door lopen, ijsballen tussen haar tenen. Ze verlangt naar de lentezon, heerlijk naar buiten wanneer zij wil, tot ik haar naar binnen moet jagen omdat ze te lang in de volle zon ligt. Nog even geduld Mowgli.

. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Ijsballen.
Ik scheer Mika's pootjes en spray een soort bijenwas-spulletje op de pootjes voordat we naar buiten gaan. Dat helpt, anders heeft ze ook direct bollen tussen haar tenen en dan wil mevrouw niet verder lopen.
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
- Aantal honden: 1
Uierzalf! 
- *tweety*
- Zeer actief
Ik gebruik ook uierzalf als er sneeuw ligt, of als er gestrooid is.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Bedankt voor de tips. Dit is voor het eerst dat Mowgli hier last van heeft, lopen ermee gaat bijna niet en op de houten vloer glijd ze uit. Hierbij lijkt het mij pijnlijk zoals haar tenen uit elkaar gedrukt worden. Ik zal het haar tussen haar tenen toch maar knippen en dan uierzalf ertussen. Maar waarom ze er nu ineens wel last van heeft??
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Laat je ze zitten dan? Even in een bakkie lauw water is het toch zo weg?Antonetta schreef:Bedankt voor de tips. Dit is voor het eerst dat Mowgli hier last van heeft, lopen ermee gaat bijna niet en op de houten vloer glijd ze uit. Hierbij lijkt het mij pijnlijk zoals haar tenen uit elkaar gedrukt worden. Ik zal het haar tussen haar tenen toch maar knippen en dan uierzalf ertussen. Maar waarom ze er nu ineens wel last van heeft??
- Antonetta
- Zeer actief
Nee, ik heb ze eraf geweekt. Ze had al een wandeling achter de rug met die dingen tussen haar tenen. Ik merkte buiten niets aan haar, maar ze moet er last van hebben gehad. Pas in huis op de houten vloer ging ze glijden en raar lopen, en had ik door wat er aan de hand was.sbientje schreef:Laat je ze zitten dan? Even in een bakkie lauw water is het toch zo weg?Antonetta schreef:Bedankt voor de tips. Dit is voor het eerst dat Mowgli hier last van heeft, lopen ermee gaat bijna niet en op de houten vloer glijd ze uit. Hierbij lijkt het mij pijnlijk zoals haar tenen uit elkaar gedrukt worden. Ik zal het haar tussen haar tenen toch maar knippen en dan uierzalf ertussen. Maar waarom ze er nu ineens wel last van heeft??
-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
die van mij loopt echt geen stap verder met ijsballen tussen zijn poten.Antonetta schreef:Nee, ik heb ze eraf geweekt. Ze had al een wandeling achter de rug met die dingen tussen haar tenen. Ik merkte buiten niets aan haar, maar ze moet er last van hebben gehad. Pas in huis op de houten vloer ging ze glijden en raar lopen, en had ik door wat er aan de hand was.sbientje schreef:Laat je ze zitten dan? Even in een bakkie lauw water is het toch zo weg?Antonetta schreef:Bedankt voor de tips. Dit is voor het eerst dat Mowgli hier last van heeft, lopen ermee gaat bijna niet en op de houten vloer glijd ze uit. Hierbij lijkt het mij pijnlijk zoals haar tenen uit elkaar gedrukt worden. Ik zal het haar tussen haar tenen toch maar knippen en dan uierzalf ertussen. Maar waarom ze er nu ineens wel last van heeft??
Als je ze er af weekt dan wel met vrij koud water he?
De bloedsomloop komt dan weer op gang, en dat doet ook erg zeer.
Groetjes Willy, Djock en Puck

- Dog-out
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog en
een Borr - Aantal honden: 2
Ik knip Borr z'n (haren op) poten ook altijd heel kort als er sneeuw ligt. Voorkomt die vervelende ijsballen maar scheelt ook een heleboel bagger in huis als de sneeuw weer gesmolten is.