We moeten oefenen met op commando staan en ergens gaat er iets fout. Hoe hebben jullie het aangeleerd?
Moderator: moderatorteam
Vanuit wat danjoeyophof schreef:Nadav vind het ook nog moeilijk, hij kan het wel alleen nog niet vanuit het zitten of liggen.
Na het volgen staan en blijfHilde schreef:Vanuit wat danjoeyophof schreef:Nadav vind het ook nog moeilijk, hij kan het wel alleen nog niet vanuit het zitten of liggen.? Naast zitten en liggen blijft er voor mij weinig over aan standaardoefening?
Bedankt voor de tips, we gaan er mee aan de slag!
Zo leren wij het ook op de hondenschool.anja en naika schreef:Uit zit vandaan, voertje voor de neus en dan langzaam naar voren toe halen.
Gaan ze echt staan, anders even je hand heel licht onder de buik houden. (handpalm naar beneden)
Ja, zo leren ze het ons op de hondenschool. Zo heb ik echter ook zo'n beetje buigen en af aangeleerd dus B gaat buigen of af als ik het zo doe, vindt hij echt lastig. En ik schep alleen maar verwarring op deze manier..fresan schreef:Hond op zit en langzaam met iets heel lekkers vanaf zijn neus richting borst om uiteindelijk tussen zijn voorpoten te eindigen. Vraagt enige oefening en handigheid van jezelf maar zo bereik je wel dat je hond naar achter stapt ipv naar voor wat soms vereist is bij g&g oefeningen.
Hoop dat je snapt wat ik bedoel, uitleggen met voordoen is altijd makkelijker![]()
Succes!