Wij zijn nog maar net nieuw op het forum, maar we hebben een klein vraagje:
Wij hebben Lady bij ons sinds eind mei 2011, ze komt uit het asiel in Spijkenisse. De geboortedatum die op haar paspoort staat is eind oktober 2009. We weten niet of deze datum of dit jaartal klopt, want Lady is door haar eerste baas rond de leeftijd van een jaar (geschat) gedumpt in een tuin. Na die eerste baas weten we dat Lady nog 3 baasjes heeft gehad, waarvan studenten en een stelletje dat uit elkaar is gegaan. Die baasjes heeft ze gehad tussen dat ze een jaar oud was (ergens tussen (waarschijnlijk oktober) 2010) en voor eind mei 2011. Van het vorige baasje waar de chip op stond weet ik dat die in Rotterdam woont (of misschien inmiddels woonde).
Lady is een kruising stafford. Mijn vermoeden is dat er Labrador doorheen zit. Ze is wit met bruin gestroomde vlekken op haar kop.
Graag zou ik meer willen weten van haar vorige baasjes, i.v.m gedragsproblemen die zich bij ons voordoen. Ik wil graag weten of er toen ook al sprake was van problemen en of en hoe daar in het verleden aan gewerkt is. Ook ben ik heel erg benieuwd of Lady ooit samen met een hond in huis heeft gewoond, omdat we in de toekomst overwegen een 2e hond erbij te nemen.
Ik heb zelf al heel veel gegoogled etc, maar niks kunnen vinden over haar verleden.
Ik hoef niet perse persoonlijke gegevens te weten van vorige baasjes en ik neem ze ook niks kwalijk ofzo, ik ben puur geinteresseerd in hoe haar gedrag was bij anderen en of er belangrijke dingen zijn die mij kunnen helpen om haar gedrag beter te doorgronden
Hier wat duidelijke foto's van de dame in kwestie;

Ik zou het super vinden als iemand mij kan helpen!
Groetjes