Inderdaad, in plaats van vast te houden aan "we hebben het altijd zo gedaan dús zal het wel goed zijn".Gollum schreef:Ik denk dat het wel meevalt met de fanatiekelingen hier toch? Juist om goede vergelijkingen te maken en eventuele conclusies te trekken kun je alle ervaringen gebruiken. Ik ben ontzettend nieuwsgierig hoe dat allemaal werkt maar hoe kom je dat te weten wanneer je dingen gaat uitsluiten?Inge O schreef:ssstttt, niet zeggen, dat wil hier niemand lezenCashel Vale schreef:De oudste hier al bijna 13 jaar. Alle honden op de brok en altijd allemaal mooie, schone tanden.
Dus in mijn ogen is het een fabeltje dat dit komt door rauwe voeding, dan had ik er lang een paar met tandplak moeten hebben.
Ik denk trouwens dat tandsteen NIET altijd te voorkomen is. Ook bij mensen niet. Bij het ouder worden kan de samenstelling van het speeksel veranderen, misschien wel als gevolg van hormoonhuishouding. Ik denk dat dit ook voor honden geldt.
Ik vraag me trouwens af of tandplak dan ook wel eens voor komt bij (oudere) wolven.