Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het smerigste wat je hond gedaan heeft
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Het smerigste wat je hond gedaan heeft
Bijou heeft eens toen haar ogen onderzocht moest worden bij de oogarts alles laten lopen wat ze maar kon laten lopen ook haar anaalklieren geleegd dus, en de DA had geen witte jas aan dus die had spijt als haren op haar hoofd.
En bij mijn eigen dierenarts moesten haar hechtingen verwijderd worden na een operatie, toen heeft ze ook haar anaalklieren geleegd.
Maar Jarah heeft de gewoonte om alle soorten poep te eten die te vinden zijn, en een keer heeft ze dat binnen uitgekotst en dan natuurlijk niet op het zeil maar lekker op het kleed. BRT.
En bij mijn eigen dierenarts moesten haar hechtingen verwijderd worden na een operatie, toen heeft ze ook haar anaalklieren geleegd.
Maar Jarah heeft de gewoonte om alle soorten poep te eten die te vinden zijn, en een keer heeft ze dat binnen uitgekotst en dan natuurlijk niet op het zeil maar lekker op het kleed. BRT.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
- Aantal honden: 1
Gatver, alleen lezen al is goor. Ezio heeft ook eens mensen diarhee staan vreten, en natuurlijk zie je dat niet meteen en denk je dan dat hij iets in de bek heeft wat je kunt afpakken en dan zit je hand onder de stront op 5 km van huis zonder ergens een kraan, plas water of wat dan ook. Dat je denkt, zal ik dan maar over mijn eigen hand piesen (beter pies van jezelf dan stront van een ander)
En je blijft maar die sterke drang hebben om aan je hand te ruiken...............
Enfin, flink met je handen door de coniferen en/of dennen (maskeren de lucht het best)
Vandaar heb ik dus graag als we gaan wandelen en jas of vestje met heel veel zakken aan. Niet alleen voor ballen, zakken, snoepjes maar ook voor natte doekjes.
En je blijft maar die sterke drang hebben om aan je hand te ruiken...............
Enfin, flink met je handen door de coniferen en/of dennen (maskeren de lucht het best)
Vandaar heb ik dus graag als we gaan wandelen en jas of vestje met heel veel zakken aan. Niet alleen voor ballen, zakken, snoepjes maar ook voor natte doekjes.
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Ohw gadver wat een smerige dingen doen jullie honden.
Het vieste wat Goof heeft gedaan is in schapen poep rollen.
Het vieste wat Goof heeft gedaan is in schapen poep rollen.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Nou, moet je eens een lángharige hond hebben die uitgebreid in de mensendiarree gaat liggen rollen.
Heeft Lyndie mij ooit eens geflikt. Haar hele witte kraag en borsthaar zat ónder. Zo verschrikkelijk goor. Ik ben nog nooit zo razend op haar geweest als toen. Kennelijk heeft dat zoveel indruk op haar gemaakt dat ze het nooit meer heeft gedaan. Ze is trouwens een dag of 3 bij mij uit de buurt gebleven.
En laatst was ik met Sam en de honden aan het wandelen en toen flikte Bonnie het mij ook. Samantha heeft mij ook nog nooit zo boos gezien. En ik geloof dat Bonnie het ook never nooit meer in haar hoofd haalt.
Wel lief dat Sam mij geholpen heeft Bonnie schoon te krijgen.
Heeft Lyndie mij ooit eens geflikt. Haar hele witte kraag en borsthaar zat ónder. Zo verschrikkelijk goor. Ik ben nog nooit zo razend op haar geweest als toen. Kennelijk heeft dat zoveel indruk op haar gemaakt dat ze het nooit meer heeft gedaan. Ze is trouwens een dag of 3 bij mij uit de buurt gebleven.
En laatst was ik met Sam en de honden aan het wandelen en toen flikte Bonnie het mij ook. Samantha heeft mij ook nog nooit zo boos gezien. En ik geloof dat Bonnie het ook never nooit meer in haar hoofd haalt.
Wel lief dat Sam mij geholpen heeft Bonnie schoon te krijgen.

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Mensenpoep eten is toch wel heeeel erg smerig en dan met zo een vieze bruine tong terug komen
Ook zo iets fijns, met een dode haas die half uit haar bek bungelt aan komen lopen
En dan snel naar binnen werken!
Het smerigste wat ik met honden meegemaakt heb is toch wel in mensenpoep rollen en dan lekker de klonten aan de halsband. Wat ook erggg smerig is, al dan niet het smerigst: Hondenpoep eten en dan vervolgens lekker in de bus alles uitkotsen
Dat is toch wel ergste wat ik op mijn werk heb meegemaakt! In kennel/asiel/pension vond ik ook smerig als ze door de stront liepen en vervolgens hele muren vol schilderden daarmee of je kleren
Het smerigste wat ik met honden meegemaakt heb is toch wel in mensenpoep rollen en dan lekker de klonten aan de halsband. Wat ook erggg smerig is, al dan niet het smerigst: Hondenpoep eten en dan vervolgens lekker in de bus alles uitkotsen
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Ik ben echt blij dat Diesel zo'n nette hond is. Hij rolt nooit ergens in, als hij iets vreet is het brood of een halve appel ofzo.
Dus het smerigste dat hij ooit gedaan heeft was toen hij een halve kilo roomboter gepikt en opgegeten had waarna hij op de bank gekotst had. Eén grote slijmerige schuimende plas, ik zag het er nog net uitkomen, het was alsof hij een enorme rochel uitkotste... Valt al bij al nog mee dus
Dus het smerigste dat hij ooit gedaan heeft was toen hij een halve kilo roomboter gepikt en opgegeten had waarna hij op de bank gekotst had. Eén grote slijmerige schuimende plas, ik zag het er nog net uitkomen, het was alsof hij een enorme rochel uitkotste... Valt al bij al nog mee dus
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Ja vrat daarstraks de diarree van Pippi op.
Ik liep weg om een stuk keukenrol te pakken en toen ik terug kwam stond ze haar bek af te likken bij het restant.
Ik liep weg om een stuk keukenrol te pakken en toen ik terug kwam stond ze haar bek af te likken bij het restant.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Mijn bouvier vrat vaak hondenstront maar bevroren waren die nog lekkerder om vervolgens het in de woonkamer weer uit te kotsen, ik kon haar nog net van het kleed richting laminaat trekken.
Bimbo mensentront vreten waardoor haar hele bek en baard onder zat.
Bimbo en Joy lagen een keer heerlijk in een halfaangevreten en verotte paling te rollen wat ik pas door had toen ik ze daarna rook, we waren toen met de boot en heb ze met afwasmiddel op de steiger gewassen, ik wilde ze echt niet zo in de boot hebben.
Bimbo mensentront vreten waardoor haar hele bek en baard onder zat.
Bimbo en Joy lagen een keer heerlijk in een halfaangevreten en verotte paling te rollen wat ik pas door had toen ik ze daarna rook, we waren toen met de boot en heb ze met afwasmiddel op de steiger gewassen, ik wilde ze echt niet zo in de boot hebben.
Groetjes Patries

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
As we speak gooit Bleza er iets uit... En ja hoor, met zijn 2-en heerlijk smullen. 

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
Corneliana
- Zeer actief
het enige echt vieze wat sky gedaan heeft is konijnenmest en stro gegeten. heel veel. en uitgekotst op de bank. gelukkig is hier alles hufter en smeerproef vanwege de kinderen.
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
Oh wat een vieslellen kunnen honden toch zijn.. hier ook liefhebbers van rollen in mensenpoep en soms opeten.. en rollen in rotte vis of marterpoep.. IK had ooit een hond van kennissen meegenomen die heerlijk tijdens het uitlaten uitgebreid in marterpoep had liggen rollen...dus met raam open naar huis..Ik durfde hem niet bij hen thuis af te zetten dus eerst 3 keer gewassen hier in de tuin.. toen naar husi gebracht.. zij hebben hem ook nog paar keer gewassen en een week geurkaarsjes moeten branden..
vreselijk...
vreselijk...
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Luca heeft 1x in mensenpoep gerold. Verder vreet ie het soms. Dumas heeft nog nooit zoiets gedaan en Csiva ook nog niet 
Brave honden heb ik eigenlijk.
Brave honden heb ik eigenlijk.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
moosje schreef:As we speak gooit Bleza er iets uit... En ja hoor, met zijn 2-en heerlijk smullen.
Wat een gore verhalen allemaal!
Mila valt daarbij vergeleken reuze mee. Die wil ook nog wel eens over een dood dieren gaan liggen rollen, maar veel erger vind ik schapenpoep - zo'n lucht die er na drie keer wassen nog niet uit is en lekker helemaal in die lange vacht gaat zitten - bah!
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
mensenkak, Draak en Sproet zagen een wit zakdoekje wat als een magneet werkt op hen... samen met ieder een drol die uit hun bek stak wegvluchtend omdat ik het niet wilde laten gebeuren... ze hebben hem opgegeten. Bah!
Rups doet dit niet snel maar heb ik er ook wel eens op betrapt
Dat vind ik het meest goor. Hierbij de oproep aan alle mensen, gebruik geen witte zakdoekjes maar varenbladeren weet ik vel. Die witte zakdoekjes zijn de magneet
Rups doet dit niet snel maar heb ik er ook wel eens op betrapt
Dat vind ik het meest goor. Hierbij de oproep aan alle mensen, gebruik geen witte zakdoekjes maar varenbladeren weet ik vel. Die witte zakdoekjes zijn de magneet
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Volgens mij ben ik op wandeling nog nooit mensenpoep tegen gekomen,
Verbaast me eigenlijk dat er al zoveel mee te maken hebben gehad..
Hoop dat me dat bespaard blijft haha.
Verbaast me eigenlijk dat er al zoveel mee te maken hebben gehad..
Hoop dat me dat bespaard blijft haha.
-
ralf
- Actief
De mijne heeft ooit mijne stront opgegeten...
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
sirene schreef:Wat ook ontzettend goor is kots als ze vis hebben gegeten.
Het is me jaren geleden twee keer gebeurt na horsmakreel. Die hadden ze keurig buiten gegeten. Een half uur erna begon het. Lekker op de bank, in de mandjes, op de vloer. Gadverdegadver.
Die soort vis komt er dus nooit meer in hier.
Tobias heeft periodes dat ie drie keer in de week in de stront ligt, dat is echt heeeeeeeeel vervelend op den duur... Als ik hem dan 's morgens weer meesleep naar m'n werk en de collega's waarschuw hun hond bij hun te houden weet iedereen alweer hoe laat het is. Om vervolgens na twee weken te zeggen dat ze Toby al zo lang niet meer gezien hebben
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Oja, dat had ik nog verdrongen. Kyra heeft ooit een makreel die ze blijkbaar begraven had weer opgegraven om die op een witte stoel weer uit te spugen
En toen ze op vakantie was bij mijn zus kwam ze ineens met een half rotte paling aangesleept. Die had ze gevonden in de haven.
Neeeee, een echte dame kun je Kyra niet noemen
En toen ze op vakantie was bij mijn zus kwam ze ineens met een half rotte paling aangesleept. Die had ze gevonden in de haven.
Neeeee, een echte dame kun je Kyra niet noemen
- Fardauke
- Actief
Die van mij heeft ook wel mensen poep gegeten, eigelijk eet ze alle poep wat ze voor de bek krijgt, als ze de kans krijgt rolt ze er ook lekker even door heen, ook mensen poep, kadavers zijn ook zeer geliefd om door heen te rollen, ze is wel eens terug gekomen met een vissenruggegraat vastgeklit op haar rug, mocht ik er lekker uit plukken. En wat ik denk ik het smerigste vind is een duidelijk gebruikte maandverband die ze niet los wou laten, ben eerst de boot in gegaan voor een plastic zak die om mijn handen gedaan en toen die mndverband uit haar bek getrokken.

In gedachten Fardau 12-08-2002/ 02-03-2013 en Diever 11-11-1997/ 31-03-2013
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Oja, en de gelukkig nieuwjaar groet van Elena verdrongen.
Deze oud en nieuw dus.
Ze kotste om half 5 in de ochtend vanuit het niets (tenminste, niets gemerkt in mijn slaap) echt vol over mijn rug in bed. Onder de dekens dus. Een hele plas dunne bruine kots
Deze oud en nieuw dus.
Ze kotste om half 5 in de ochtend vanuit het niets (tenminste, niets gemerkt in mijn slaap) echt vol over mijn rug in bed. Onder de dekens dus. Een hele plas dunne bruine kots
-
j.werkman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Heidewachtel
Herman rolt alleen over z'n tennisballetjes , een heerlijke massage, maar sloten met van die stroperige blauwe modder, wat geweldig meurt, met regelmaat in de zomer. Toen hij nog heel jong was sprong hij in zo'n sloot en kon er niet meer uit. Ik moest hem redden en voor ik weer omhoog kwam schudde meneer zich uit. Je wilt niet weten hoe ik eruitzag in mijn lichte zomerse outfit.Het was nog een flinke wandeling naar de auto en de vele mensen die we tegenkwamen genoten.
-
Safari
Hier ook mensenpoep. Zelfs het papier vreten ze nog op als ze de kans krijgen
Bij die twee met snuit is het al vies genoeg maar bij die Mops is het supergoor. Hij krijgt het niet zo goed weg en het is net alsof hij een pond pindakaas in zijn bek heeft zitten. Hij kan zijn lippen niet aflikken want die zijn dik en hangen over maar hij loopt nog een kwartier de restjes weg te smekken

Bij die twee met snuit is het al vies genoeg maar bij die Mops is het supergoor. Hij krijgt het niet zo goed weg en het is net alsof hij een pond pindakaas in zijn bek heeft zitten. Hij kan zijn lippen niet aflikken want die zijn dik en hangen over maar hij loopt nog een kwartier de restjes weg te smekken
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Paar pups uit mijn eerste nest hadden gespeeld in de gracht naast ons huis. In die gracht komt onze WC uit.

Ik heb de pups verkocht

Ik heb de pups verkocht
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Roan die wel erg lang in de bosjes bleef, toen ik ging kijken stond hij een luier leeg te vreten
Elena rolde graag in dooie dieren, zodra zij aanstalten maakte om te gaan rollen gaf ik altijd meteen een brul.
Kenji kwam als pup zijnde met een dooie duif de bosjes uit , en ze heeft uit de Schuitvaartgracht in Vlissingen eens een dooie vis opgediept.
Ziva vond laatst een dooie haas die half uit elkaar lag, daar liep ze heel triomfantelijk mee
Ditch en Kyto hebben gelukkig nog nooit iets smerigs gedaan
Elena rolde graag in dooie dieren, zodra zij aanstalten maakte om te gaan rollen gaf ik altijd meteen een brul.
Kenji kwam als pup zijnde met een dooie duif de bosjes uit , en ze heeft uit de Schuitvaartgracht in Vlissingen eens een dooie vis opgediept.
Ziva vond laatst een dooie haas die half uit elkaar lag, daar liep ze heel triomfantelijk mee
Ditch en Kyto hebben gelukkig nog nooit iets smerigs gedaan
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- vivian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
Ja hier ook een vies mensenpoep verhaal, Ik had een balletje in de struiken gegooid en meneer mocht hem gaan zoeken,
duurde een beetje lang maar toen kwam hij de bal netjes aan mij afgeven , de heele bal zat onder de poep en mijn handen dus ook en ik had geen zakdoekje of niks bij. Ik heb mijn handen maar in de sloot gewassen en ben kokhalsend naar huis gelopen.
duurde een beetje lang maar toen kwam hij de bal netjes aan mij afgeven , de heele bal zat onder de poep en mijn handen dus ook en ik had geen zakdoekje of niks bij. Ik heb mijn handen maar in de sloot gewassen en ben kokhalsend naar huis gelopen.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Mijn intussen overleden hond Roxy kwam mij een keer in het bos tegemoet lopen met een vol condoom in haar bekje. Oh gatver, als ik er nog aan denk moet ik weer spontaan over mijn nek.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik kwam er bij Bo pas achter wat het was, toen ik iets uit zijn bek probeerde te trekken en het dus een condoom met knoopje en prut was. Ik ben meteen naar huis gegaan en mijn stuur erna 5 keer met chloor afgedaan en mijn handen uiteraard ook.Maryanne schreef:Mijn intussen overleden hond Roxy kwam mij een keer in het bos tegemoet lopen met een vol condoom in haar bekje. Oh gatver, als ik er nog aan denk moet ik weer spontaan over mijn nek.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Echt hè, het is toch verschrikkelijk smerig. Ik ben echt niet gauw ergens vies van maar van mensenpoep en condooms die mijn honden opeten ben ik dagenlang misselijk.Miezemuis schreef:Ik kwam er bij Bo pas achter wat het was, toen ik iets uit zijn bek probeerde te trekken en het dus een condoom met knoopje en prut was. Ik ben meteen naar huis gegaan en mijn stuur erna 5 keer met chloor afgedaan en mijn handen uiteraard ook.Maryanne schreef:Mijn intussen overleden hond Roxy kwam mij een keer in het bos tegemoet lopen met een vol condoom in haar bekje. Oh gatver, als ik er nog aan denk moet ik weer spontaan over mijn nek.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Chupa doet trouwens vrijwel nooit wat vies' het smerigste wat ie doet is tevenplasjes oplikken geloof ik...
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
Sookie
wil je een sigaar? Pak maar...Jion schreef:Een sigaar in zijn bek?Sookie schreef: Ook heeft hij soms een sigaar in zijn bek.![]()
Met sigaar bedoel ik dus een drol