Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond mee apotheek in?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Re: Hond mee apotheek in?

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Met straatvrees lijkt het me juist beter om wel de straat op te gaan en dus even met de apotheek te bellen, zoals TS gedaan heeft.
Theraposa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Theraposa »

Mooi dat het zo kon inderdaad :). Verder hoef ik geen hulp want ik heb slechte ervaring met psychiaters. Maar goed daar ga ik verder niet op in. Offtopic.
Afbeelding
ChantalBos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door ChantalBos »

Ik werk zelf in de apotheek, maar als ik zie dat er mensen met hond de apotheek in komen dan vertel ik ze toch echt dat de hond niet binnen mag komen.
Er komen in de apotheek mensen met behoorlijke allergie problemen en er zijn genoeg mensen die honden maar niets vinden. En je staat meestal wel in een kleine ruimte en een wachttijd van 5 minuten is in een apotheek een zeldzaamheid.
En buiten dat waarom zou je je hond mee nemen naar dit soort plekken.
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

:D
thezoozwolle schreef:
Ri@ schreef:Van die vijf minuten dat een hond in een apotheek staat wordt er niemand ziek hoor. Heb zelf heel veel allergieen en problemen met longen en als ik dan last heb van iets dan is dat mijn probleem. Je kunt niet verwachten dat de hele wereld rekening met je houdt. In m'n eigen huis kan ik aangeven wat ik liever wel en niet wil, maar dan ook heb ik nog rekening te houden met m n gezin. Maar de rest kun je niet naar je hand zetten. Leef er maar mee :D
Als het 5 minuten was wel :goeie: Hier ben je wel een half uur zoet voor je je medicatie hebt
Ben echt altijd zo weer weg ook al is het druk. Blijkbaar efficiente apotheek :D
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ri@ schreef:Blijkbaar efficiente apotheek :D

De mijne blijkbaar ook.
Of ik kom net op een gunstig tijdstip , dat kan natuurlijk ook. Ik heb ooit gevraagd of mijn hond mee naar binnen mocht en het was geen probleem.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
KKiara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen

Ongelezen bericht door KKiara »

Hier niet, afgelopen week nog ruim 25 minuten zitten wachten....en dat voor een vrijdagochtend, moet er niet aan denken hoe het moet zijn op zaterdag :80:
Afbeelding
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Ri@ schreef::D
thezoozwolle schreef:
Ri@ schreef:Van die vijf minuten dat een hond in een apotheek staat wordt er niemand ziek hoor. Heb zelf heel veel allergieen en problemen met longen en als ik dan last heb van iets dan is dat mijn probleem. Je kunt niet verwachten dat de hele wereld rekening met je houdt. In m'n eigen huis kan ik aangeven wat ik liever wel en niet wil, maar dan ook heb ik nog rekening te houden met m n gezin. Maar de rest kun je niet naar je hand zetten. Leef er maar mee :D
Als het 5 minuten was wel :goeie: Hier ben je wel een half uur zoet voor je je medicatie hebt
Ben echt altijd zo weer weg ook al is het druk. Blijkbaar efficiente apotheek :D
:wink: die 5 min kan ie ook buiten wachten. hier is het ook weleens druk. dan loop ik door en ga ik later. kga mn hond geen half uur aan een paaltje laten wachten. ik heb zelf ook een hekel aan wachten.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

KKiara schreef:moet er niet aan denken hoe het moet zijn op zaterdag :80:

Dan is de onze dicht.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Corneliana schreef:
Ri@ schreef::D
thezoozwolle schreef:
:wink: die 5 min kan ie ook buiten wachten. hier is het ook weleens druk. dan loop ik door en ga ik later. kga mn hond geen half uur aan een paaltje laten wachten. ik heb zelf ook een hekel aan wachten.
Nee mijn hond kan niet 5 minuten buiten wachten :wink: Dan vreet hij alle passanten op dus dat is geen goed plan. Ik neem hem nooit mee maar ooit 1x noodgedwongen wel. Toen was ik heel erg door m'n rug gegaan, en moest medicijnen halen en liefst zo snel mogelijk. Dus ik dacht dat te combineren met zijn uitlaatronde. Naar de apotheek gekrukt, daar aangekomen hadden ze de deur vervangen door zo'n automatisch openende deur. Mijn hond vond dat 1 van de gevaarlijkste dingen die er zijn gezien zijn reactie :F: Dus ik kreeg hem met geen mogelijkheid door die deur, en dacht dan til ik hem wel op want ik moet die medicijnen. Nou dus niet. Dertig kilo hond en door je rug is geen goede combinatie. Bovendien ging hij loeien alsof hij vermoord werd toen ik hem optilde, dus ik kreeg ook nog eens bijna ruzie met passanten die dachten dat ik hem pijn deed. Toen ging ik maar weer naar huis met hond en zonder medicijnen. Maar als hij wel door die gevaarlijke deur had gedurft had ik hem mooi meegenomen :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”