Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond mee apotheek in?
Moderator: moderatorteam
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Re: Hond mee apotheek in?
Met straatvrees lijkt het me juist beter om wel de straat op te gaan en dus even met de apotheek te bellen, zoals TS gedaan heeft.
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Mooi dat het zo kon inderdaad
. Verder hoef ik geen hulp want ik heb slechte ervaring met psychiaters. Maar goed daar ga ik verder niet op in. Offtopic.

- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Ik werk zelf in de apotheek, maar als ik zie dat er mensen met hond de apotheek in komen dan vertel ik ze toch echt dat de hond niet binnen mag komen.
Er komen in de apotheek mensen met behoorlijke allergie problemen en er zijn genoeg mensen die honden maar niets vinden. En je staat meestal wel in een kleine ruimte en een wachttijd van 5 minuten is in een apotheek een zeldzaamheid.
En buiten dat waarom zou je je hond mee nemen naar dit soort plekken.
Er komen in de apotheek mensen met behoorlijke allergie problemen en er zijn genoeg mensen die honden maar niets vinden. En je staat meestal wel in een kleine ruimte en een wachttijd van 5 minuten is in een apotheek een zeldzaamheid.
En buiten dat waarom zou je je hond mee nemen naar dit soort plekken.
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ben echt altijd zo weer weg ook al is het druk. Blijkbaar efficiente apotheekthezoozwolle schreef:Als het 5 minuten was welRi@ schreef:Van die vijf minuten dat een hond in een apotheek staat wordt er niemand ziek hoor. Heb zelf heel veel allergieen en problemen met longen en als ik dan last heb van iets dan is dat mijn probleem. Je kunt niet verwachten dat de hele wereld rekening met je houdt. In m'n eigen huis kan ik aangeven wat ik liever wel en niet wil, maar dan ook heb ik nog rekening te houden met m n gezin. Maar de rest kun je niet naar je hand zetten. Leef er maar meeHier ben je wel een half uur zoet voor je je medicatie hebt
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ri@ schreef:Blijkbaar efficiente apotheek
De mijne blijkbaar ook.
Of ik kom net op een gunstig tijdstip , dat kan natuurlijk ook. Ik heb ooit gevraagd of mijn hond mee naar binnen mocht en het was geen probleem.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- KKiara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
Hier niet, afgelopen week nog ruim 25 minuten zitten wachten....en dat voor een vrijdagochtend, moet er niet aan denken hoe het moet zijn op zaterdag 

-
Corneliana
- Zeer actief
Ri@ schreef:
Ben echt altijd zo weer weg ook al is het druk. Blijkbaar efficiente apotheekthezoozwolle schreef:Als het 5 minuten was welRi@ schreef:Van die vijf minuten dat een hond in een apotheek staat wordt er niemand ziek hoor. Heb zelf heel veel allergieen en problemen met longen en als ik dan last heb van iets dan is dat mijn probleem. Je kunt niet verwachten dat de hele wereld rekening met je houdt. In m'n eigen huis kan ik aangeven wat ik liever wel en niet wil, maar dan ook heb ik nog rekening te houden met m n gezin. Maar de rest kun je niet naar je hand zetten. Leef er maar meeHier ben je wel een half uur zoet voor je je medicatie hebt
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
KKiara schreef:moet er niet aan denken hoe het moet zijn op zaterdag
Dan is de onze dicht.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Jackira
- Zeer actief
Nee mijn hond kan niet 5 minuten buiten wachtenCorneliana schreef:Ri@ schreef:
die 5 min kan ie ook buiten wachten. hier is het ook weleens druk. dan loop ik door en ga ik later. kga mn hond geen half uur aan een paaltje laten wachten. ik heb zelf ook een hekel aan wachten.