Ik ben bezig met Otto, even elke avond een stukje, dan hoeft hij niet zo lang achter elkaar stil te zitten, maar alles wat ik eraf pluk plakt weer net zo hard aan mijn handen vast. En aan Otto zelf.
Kan ik daar iets mee/aan doen?
Moderator: moderatorteam

Damn.Suuz! schreef:Nope,
Ze zitten overal!! Grrr!Ik voel ze nog... al die harenen dit was maar van 1 hond.

Jaap* schreef:Ik dacht dat het over boerenkool ging

Fizgig schreef: Vorige keer was ik volgens mij anderhalve week bezig. Bruno heeft er geen complexen aan over gehouden gelukkig, haha.
2x 8 Uur nodig om Bruno te plukken?Fizgig schreef:Is wel een beetje een gek gezicht als ie half af is, maar ik denk dat ie dit prettiger vindt dan 8 uur achter elkaar stil zitten (en dan twee keer want het is echt een enorme klus bij Bruno).

daarom ben ik zó blij met mijn plavuizen!DjockPuck schreef:Zelf het stofzuigen alleen al van al die hondenharen. Ik word er
ibbelig van, je hebt net zoveel buiten aan je stofzuiger kleven als er in.
En ik krijg visite vandaag. Mag wel een paar keer zuigen.
DjockPuck schreef:Zelf het stofzuigen alleen al van al die hondenharen. Ik word er
Het was de eerste keer dat hij ooit werd geplukt vorige keer, op zijn derde, en het was de eerste keer dat ik een hond plukte. Dus ik denk dat het daardoor kwam dat het zo lang duurde bij elkaar. Zijn vorige eigenaren wisten niet wat een plukvacht is. En de mensen waar hij eerst drie weken heeft gewoond, hadden hem kaal geschoren.LongFields schreef:2x 8 Uur nodig om Bruno te plukken?Fizgig schreef:Is wel een beetje een gek gezicht als ie half af is, maar ik denk dat ie dit prettiger vindt dan 8 uur achter elkaar stil zitten (en dan twee keer want het is echt een enorme klus bij Bruno).![]()
Dat meen je niet!
Zo veel haar zit er toch ook niet op lijkt me?
Marjoleine schreef:Fizgig schreef: Vorige keer was ik volgens mij anderhalve week bezig. Bruno heeft er geen complexen aan over gehouden gelukkig, haha.
Breng dat beest toch weg.
Ik heb laminaat, maar onder de zithoek ligt een tapijtje. dus moet nog wel zuigenCorneliana schreef:daarom ben ik zó blij met mijn plavuizen!DjockPuck schreef:Zelf het stofzuigen alleen al van al die hondenharen. Ik word er
vochtige dweil en je neemt alle haren mee opvegen met een keukenrolletje en klaar.... alles glimt weer. ik draag alleen géén fleecetrui... hond knuffelen en daarna eten koken is drama.
harensoep.

Ik heb Mowan in de lente wel eens geplukt in het bos....Vlindchi schreef:Bij mijn moeder thuis is ook een veldje en zo rond de lente lag er vanalles en overal, toen dachten we echt van 'wat is dat' wij gekeken en we waren tog eventjes aan het twijfelen of het geen pollen waren lol maar we wonen daar nu 6 jaar en alleen dit jaar hebben we het daar gezienVast en zeker iemand die zijn hond daar borsteld
want het is eigenlijk in alle seizoenen.
Ik prop de haren in die netjes waar nu nog de vetbolletjes in zitten, dat was een hele leuke tip van RositaSuuz! schreef:Ik heb Mowan in de lente wel eens geplukt in het bos....Vlindchi schreef:Bij mijn moeder thuis is ook een veldje en zo rond de lente lag er vanalles en overal, toen dachten we echt van 'wat is dat' wij gekeken en we waren tog eventjes aan het twijfelen of het geen pollen waren lol maar we wonen daar nu 6 jaar en alleen dit jaar hebben we het daar gezienVast en zeker iemand die zijn hond daar borsteld
want het is eigenlijk in alle seizoenen.
Vond ik heel sociaal voor de vogel nestjes van mezelf... hahaha, maar het heeft er wel lang gelegen zijn bos haar..